''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 23:13:03
Niet alle natuurlijk, maar wel een aantal inderdaad. Ik vind het ook niet erg overigens. Was niet de reden waarom ik hem niet moest (want dan had ik Senna ook niet kunnen verdragen).
ik vond het destijds geniaal (afgezien van de uitvoering), achteraf was het gewoon dom (ook vanwege de slechte uitvoering) en onsportief.

Perton

Geniaal vond ik Silverstone 98. Ik ken mensen die daar flink kritiek op hebben, maar dat vind ik nog altijd een van de mooiste acties ooit van Schumacher.

Tuesday

Citaat van: Perton op 23 mei 2014 - 00:03:24
Geniaal vond ik Silverstone 98. Ik ken mensen die daar flink kritiek op hebben, maar dat vind ik nog altijd een van de mooiste acties ooit van Schumacher.
zeker, maar dat was toch meer Brawn (of wie het ook bedacht heeft). Wat betreft Monaco, ik vond het toen geniaal, achteraf absoluut niet. Maar toch zijn dit wel dingen die de F1 (oa) zo mooi maakt.

Jehoentelaar

Een beetje controverse links en rechts houdt de boel actueel, niks mis mee. Zolang het maar bij dit soort details blijft en het de sport niet negatief in beeld brengt.

Jozef


Tuesday

nee, precies, maar in beide gevallen verloor Schumacher (gelukkig) het WK. Monaco 2006 kun je heel veel over zeggen, maar Silverstone '98 uiteindelijk helemaal niets, dat kun je toch echt alleen maar de FIA verwijten dat ze zo'n gigantisch gat in hun reglement hebben laten zitten.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 23 mei 2014 - 00:45:33
1994 was niet echt een detail. :P
maar daar heeft momenteel ook niemand het over ;)

Jozef


Tuesday

Citaat van: Jozef op 23 mei 2014 - 01:05:18
Ik nu dus wel. ::)
ok, ik had er nog bij willen zetten 'behalve jij nu dan'. Maar goed, uiteindelijk was ook Adelaide slechts een detail, iig net zoveel als Monaco 2006 of Silverstone 1998. Alleen toen viel het wel zijn kant op.

En nu heb ik het er ook over :-[

Matthijs

Citaat van: Perton op 23 mei 2014 - 00:03:24
Geniaal vond ik Silverstone 98. Ik ken mensen die daar flink kritiek op hebben, maar dat vind ik nog altijd een van de mooiste acties ooit van Schumacher.
Ik was fanatiek Hakkinen-aanhanger, dus ik baalde er flink van, maar ik had ook wel door dat het een geniale zet was van Schumacher en Ferrari.

Ik had een zwak voor Hill, Hakkinen en Raikkonen, dus in alle gevallen zat Schumacher in de weg van het succes van mijn favorieten. Maar ik besef terdege dat ik een enorm fenomeen aan het werk gezien heb die op meerdere vlakken gewoon beter was dan zijn concurrentie.

Sabai

Citaat van: Enzo op 22 mei 2014 - 22:36:11
Nu Monaco dichterbij komt, de beste man heeft nogal wat meegemaakt op dit circuit.

Monaco 1994, de race na het ongeval van Senna en Ratzenberger. 



18 jaar later staat de beste man nog steeds op pole.



Als ik deze beelden zo weer zie kan ik nog steeds niet geloven dat hij in coma ligt  :(

Arthur

Sterker nog; dat het hem overkomt buiten het circuit waar hij zolang risico's heeft genomen en gelopen en dat je dit niet zou verwachten.... :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Als je nu naar Vettel, Rosberg, Hamilton en Alonso kijkt hebben ze allemaal "schumi streken" uitgehaald. Zelfs nog tegen hun teamgenoot deze vier, dat heeft schumi nooit gedaan.

Hij lag ook altijd onder vergrootglas en als je succesvol bent heb je altijd veel vijanden.

0634


Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2014 - 18:23:13
Rosberg niet. Hamilton ook niet.

Australie 2009? Liegen over het de situatie met Trulli onder de SC?

Toch wel een beetje schumacheresque niet?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25