''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Ik wacht de bevestiging af. En ook wat bedoeld wordt met 'zijn vrouw erkennen'. Maar mocht dit op de waarheid berusten: goed nieuws! Eindelijk.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 25 april 2014 - 17:26:08
Citaat van: NielsD op 25 april 2014 - 17:24:44
Citaat van: Tuesday op 25 april 2014 - 17:22:13
t was al weer een hele tijd stil, maar dr is nu toch eindelijk weer (onbevestigd) nieuws:

http://www.f1today.net/nl/nieuws/schumacher-ontwaakt-uit-coma-en-herkent-zijn-vrouw

En dus geloof ik hier niets van.

Ik zou het wel graag willen geloven.
ik ook, of het waar is?? geen idee, t kan ook net zo goed verzonnen zijn. Het zou wel in de lijn van vorige berichten passen, maar ook daarom kan het net zo goed verzonnen zijn. Ff afwachten dus.

NielsD

Citaat van: Tuesday op 25 april 2014 - 17:34:39
Citaat van: Sabai op 25 april 2014 - 17:26:08
Citaat van: NielsD op 25 april 2014 - 17:24:44
Citaat van: Tuesday op 25 april 2014 - 17:22:13
t was al weer een hele tijd stil, maar dr is nu toch eindelijk weer (onbevestigd) nieuws:

http://www.f1today.net/nl/nieuws/schumacher-ontwaakt-uit-coma-en-herkent-zijn-vrouw

En dus geloof ik hier niets van.

Ik zou het wel graag willen geloven.
ik ook, of het waar is?? geen idee, t kan ook net zo goed verzonnen zijn. Het zou wel in de lijn van vorige berichten passen, maar ook daarom kan het net zo goed verzonnen zijn. Ff afwachten dus.

Begrijp me niet verkeerd. Ik wil het ook dolgraag geloven.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Laten we van harte hopen dat het zo is!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Arthur

Okay! Nu weer afwachten wat de volgende berichtgeving is.... :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Arthur op 25 april 2014 - 18:24:23
Laten we van harte hopen dat het zo is!!!!

Ik hoop met je mee. Wat die berichtgevingen betreft van de media is jouw statement over iets simpel houden hier wel van toepassing. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: janke op 26 april 2014 - 10:42:09
Citaat van: Arthur op 25 april 2014 - 18:24:23
Laten we van harte hopen dat het zo is!!!!

Ik hoop met je mee. Wat die berichtgevingen betreft van de media is jouw statement over iets simpel houden hier wel van toepassing. ;)

Thanks ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Nog steeds geen nieuws, ben bang dat we straks ineens horen dat ie is overleden aan een longontsteking ofzo.  :-\

Enzo

Citaat van: Hamilton#44 op 20 mei 2014 - 11:39:14
Nog steeds geen nieuws, ben bang dat we straks ineens horen dat ie is overleden aan een longontsteking ofzo.  :-\

Alles kan natuurlijk, maar laten we het niet hopen.
Ik vraag me eerder af hoe groot de schade is en of hij weer een acceptabel levensniveau kan halen.
Zoals Sabine al eerder aangaf, er zal weinig naar buiten komen om de privacy van de familie te waarborgen.

Hamilton#44

Geven ze helemaal geen bericht meer dan? Ook niet als de situatie verbetert?

Enzo

Citaat van: Hamilton#44 op 20 mei 2014 - 11:43:15
Geven ze helemaal geen bericht meer dan? Ook niet als de situatie verbetert?

Weinig in ieder geval, zoals altijd bij de Schumachers.
Ze nemen hem in bescherming totdat hij zelf aangeeft het anders te willen.

Vooral dat laatste blijft nog even de vraag.

gloudiesaurus

Alleen in Bild drupt soms wat naar buiten wat vaak later als waarheid wordt bevestigd.
Maar de laatste tijd is het daar ook erg stil omtrent Schumacher, geen goed teken als je het mij vraagt  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2014 - 16:16:29
Alleen in Bild drupt soms wat naar buiten wat vaak later als waarheid wordt bevestigd.
Maar de laatste tijd is het daar ook erg stil omtrent Schumacher, geen goed teken als je het mij vraagt  >:(
tja, je moet geen slapende honden wakker maken. t is nu idd vrijwel volledig stil, precies zoals ze t graag willen denk ik. Da's het enige positieve dat ik hier van kan maken. Als er echt al die tijd geen ontwikkelingen zouden zijn, dan zou dat zeker geen goed teken zijn.

Pitskat

Met zo'n lange stilte maak ik me wel een beetje zorgen eerlijk gezegd. Hiervoor werd zo'n beetje elk teken van verbetering wel door de media uitgelicht. Na zo lang in coma gelegen te hebben zal een eventueel herstel sowieso heel moeilijk zijn. :(
Vertel, wie is er beter dan Vettel?