''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Massa liet in Bahrein hetzelfde weten, dat hij af en toe reageerde op signalen.
Dat klinkt toch al een stuk positiever.

Eindelijk weer eens wat positief nieuws. Hopelijk zet dit herstel door.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Inderdaad, ik hoop dat zal blijken dat ik in mijn vorige posts te snel en te cru was. Al is het nog een erg lange weg van bewegen met je ogen naar pakweg lopen. :(

Perton

Lopen is natuurlijk voor latere zorg, anders laat je als vrouw niet voor 16 miljoen euro drempels uit je huis verwijderen. + nog wat verbouwingen natuurlijk.

Edwin90

Drempels verwijderen zal geen 16 miljoen gekost hebben  :P Er gingen toch geruchten dat er een ruimte is aangelegd om Schumacher thuis te kunnen verzorgen? Aan de andere kant gingen verhalen dat er een huis is gebouwd voor de vader van Schumacher, zodat hij in de buurt is.

Hamilton#44

misschien dat zijn vader gaat helpen om voor hem te zorgen als hij thuis komt

Jozef

Citaat van: Perton op 08 april 2014 - 13:05:33
Lopen is natuurlijk voor latere zorg, anders laat je als vrouw niet voor 16 miljoen euro drempels uit je huis verwijderen. + nog wat verbouwingen natuurlijk.

Die drempels verwijderen was toch voor de vader van Michael?

Perton

Ok, had ik gemist dan. Wat is er met hem dan dat ie geen drempels kan verdragen? Zit ie in een rolstoel?

Tuesday

Citaat van: Perton op 08 april 2014 - 17:22:19
Ok, had ik gemist dan. Wat is er met hem dan dat ie geen drempels kan verdragen? Zit ie in een rolstoel?
het gaat niet persé om drempels verlagen, maar er schijnt idd wel gebouwd te worden rond zijn huis. En door Kehm is idd ontkend dat het om (ver)bouw ging tbv Michael, waarna Bild te weten schijnt te zijn gekomen dat het om zn pa gaat die daar zou gaan wonen. Maar goed, vorige week leek zo'n verbouwing voor Michael nog onzin en voorbarig, maar als het ontwakingsproces verder doorzet en hij een enorm revalidatietraject ingaat, dan zal er thuis waarschijnlijk wel het één en ander aangepast moeten worden. Maar goed, het blijft voorbarig, maar misschien weet de familie al iets meer?

Enzo

Citaat van: Tuesday op 08 april 2014 - 18:24:29
Citaat van: Perton op 08 april 2014 - 17:22:19
Ok, had ik gemist dan. Wat is er met hem dan dat ie geen drempels kan verdragen? Zit ie in een rolstoel?
het gaat niet persé om drempels verlagen, maar er schijnt idd wel gebouwd te worden rond zijn huis. En door Kehm is idd ontkend dat het om (ver)bouw ging tbv Michael, waarna Bild te weten schijnt te zijn gekomen dat het om zn pa gaat die daar zou gaan wonen. Maar goed, vorige week leek zo'n verbouwing voor Michael nog onzin en voorbarig, maar als het ontwakingsproces verder doorzet en hij een enorm revalidatietraject ingaat, dan zal er thuis waarschijnlijk wel het één en ander aangepast moeten worden. Maar goed, het blijft voorbarig, maar misschien weet de familie al iets meer?

Nah, ze hebben me gevraagd er verder niks over te zeggen, sorry...

Tuesday

Citaat van: Enzo op 08 april 2014 - 19:35:53
Citaat van: Tuesday op 08 april 2014 - 18:24:29
Citaat van: Perton op 08 april 2014 - 17:22:19
Ok, had ik gemist dan. Wat is er met hem dan dat ie geen drempels kan verdragen? Zit ie in een rolstoel?
het gaat niet persé om drempels verlagen, maar er schijnt idd wel gebouwd te worden rond zijn huis. En door Kehm is idd ontkend dat het om (ver)bouw ging tbv Michael, waarna Bild te weten schijnt te zijn gekomen dat het om zn pa gaat die daar zou gaan wonen. Maar goed, vorige week leek zo'n verbouwing voor Michael nog onzin en voorbarig, maar als het ontwakingsproces verder doorzet en hij een enorm revalidatietraject ingaat, dan zal er thuis waarschijnlijk wel het één en ander aangepast moeten worden. Maar goed, het blijft voorbarig, maar misschien weet de familie al iets meer?

Nah, ze hebben me gevraagd er verder niks over te zeggen, sorry...
ah jammer. Maar wij horen natuurlijk wel alles achteraf, ik vraag me wel eens af hoeveel tijd er tussen zit, het zal mij niet verbazen dat wij gewoon continu een week ofzo achter de feiten aanlopen.

Wings

Citaat van: Perton op 08 april 2014 - 13:05:33
Lopen is natuurlijk voor latere zorg, anders laat je als vrouw niet voor 16 miljoen euro drempels uit je huis verwijderen. + nog wat verbouwingen natuurlijk.

Is dat verhaal bevestigd inmiddels? Ik meen gelezen te hebben dat het niet klopt dat het kasteel van Schumacher verbouwd is.

NielsD

Kehm was vanavond ook te gast bij een programma op de Duitse zender ARD. Heeft iemand dat toevallig gezien?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

Citaat van: NielsD op 13 april 2014 - 23:20:16
Kehm was vanavond ook te gast bij een programma op de Duitse zender ARD. Heeft iemand dat toevallig gezien?

Nog niet, maar weet wel de strekking.

Het ging over de media en haar gedrag t.o.v. de Schumacher's en hun privacy.
Wat voor invloed dat heeft en hoe verhalen hun eigen leven kunnen gaan leiden etc.

Ik verwacht geen grootste onthullingen iig.

Wings

Lijkt me ook niet. Vraag me nu wel af 'when we get the bad news'. Zelfs al gaat hij vooruit en reageert hij op op weet ik veel wat, dan nog denk ik dat hij zo ernstig letsel heeft dat hij nooit meer zal kunnen navertellen wat er mis ging.

Arthur

Positieve vast blijven houden zeg ik!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel