''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

En met die laatste zin, hebben we elkaar gevonden <3

Enzo


Wings

Citaat van: Enzo op 04 april 2014 - 13:14:52
Ik lees elk persbericht wat Sabine uitbrengt en kan haar nergens op valse info betrappen

Was het niet Sabine die ontkende dat Schumacher in coma lag en riep dat het allemaal wel meeviel?

Arthur

Hoe dan ook, het komt mij positief over. Verder weer de ontwikkelingen afwachten!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Wings op 04 april 2014 - 16:45:58
Citaat van: Enzo op 04 april 2014 - 13:14:52
Ik lees elk persbericht wat Sabine uitbrengt en kan haar nergens op valse info betrappen

Was het niet Sabine die ontkende dat Schumacher in coma lag en riep dat het allemaal wel meeviel?
Nee. Niet. Dat verhaal gaat een eigen leven leiden.

Arthur

Overigens, bij bewustzijn lijkt mij zeker niet vegatief. Hij is zich er van bewust. Enkel knipperen met de ogen is een reflex of een lichamelijke reaktie tegen uitdrogen van de oogballen. Positief nieuws dus [tenzij het te positief gebracht wordt...] en laten we het beste hopen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Jeroen op 04 april 2014 - 19:30:57
Citaat van: Wings op 04 april 2014 - 16:45:58
Citaat van: Enzo op 04 april 2014 - 13:14:52
Ik lees elk persbericht wat Sabine uitbrengt en kan haar nergens op valse info betrappen

Was het niet Sabine die ontkende dat Schumacher in coma lag en riep dat het allemaal wel meeviel?
Nee. Niet. Dat verhaal gaat een eigen leven leiden.

Oké. Ik meen toch echt te herinneren dat Sabine in eerste instantie het verhaal dat Schumacher in comateuze toestand verkeerde na een ski-ongeluk in de kiem wilde smoren. Maar als jij zegt van niet geloof ik je op je woord. Zal ik het verkeerd hebben begrepen.

0634

#697
Ze wilde het niet zozeer in de kiem smoren als wel dat ze de geruchten de kop in wilde drukken door te benadrukken dat ze eerst de mening van de artsen wilde afwachten en dat het nog te vroeg was om dat soort conclusies te trekken. Zoiets was het. Toen ging men er weer mee aan de haal dat zij had gezegd dat het allemaal wel meeviel, maar ik heb het toen nog eens teruggezocht omdat er nogal wat commentaar was op haar communicatie en dat was min of meer haar verhaal, dat ook nog eens versterkt werd omdat die baas van de piste zei dat er helemaal niks aan de hand was. Maar Kehm heeft bij mijn weten nooit gezegd dat hij niet in een coma zou liggen. Ik heb die uitspraak althans nooit kunnen vinden.

Perton

Ik heb het gister ook nog nagezocht en dit is ongeveer de tijdlijn:

ongeluk Schumacher
geruchten dat ie naar ziekenhuis was
Kehm die zegt: hij is naar ziekenhuis, we kunnen nog niks zeggen over ernst van de verwondingen
geruchten dat het slecht ging
geruchten dat het heel slecht ging
geruchten dat het zelfs coma was
persconferentie van Kehm/ziekenhuis dat hij in coma lag.

Dus inderdaad, daar heeft Kehm het gewoon volgens het boekje gedaan.

Maikel0230

Als er in die situatie al zoiets bestaat als "het boekje", Ze heeft op dat moment alles goed gedaan en ik vind het maar vreemd dat er zelfs 3 maanden later opnieuw kwatongen zulke dingen beweren over haar (niet hier op de pits naturlijk)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 05 april 2014 - 15:12:48
Als er in die situatie al zoiets bestaat als "het boekje", Ze heeft op dat moment alles goed gedaan en ik vind het maar vreemd dat er zelfs 3 maanden later opnieuw kwatongen zulke dingen beweren over haar (niet hier op de pits naturlijk)

Hier raak je ook een goed punt, Sabine Kehm is ook maar een mens en het is niet alsof er een handleiding is "wat te doen als een vedette in coma ligt en zijn vooruitzichten onzeker zijn?".

0634

Citaat van: Jozef op 05 april 2014 - 22:50:01
Citaat van: Maikel0230 op 05 april 2014 - 15:12:48
Als er in die situatie al zoiets bestaat als "het boekje", Ze heeft op dat moment alles goed gedaan en ik vind het maar vreemd dat er zelfs 3 maanden later opnieuw kwatongen zulke dingen beweren over haar (niet hier op de pits naturlijk)

Hier raak je ook een goed punt, Sabine Kehm is ook maar een mens en het is niet alsof er een handleiding is "wat te doen als een vedette in coma ligt en zijn vooruitzichten onzeker zijn?".
Komt nog eens bij dat Kehm al zolang als ik me herinner met MS werkt. Ze zal dus zelf ook haar persoonlijk verdriet hebben. Die dag dus, de dag van het drama, was voor haar persoonlijk ongetwijfeld ook een vreselijke dag. Dan kan je wel professioneel willen werken, maar het zal je niet in de koude kleren gaan zitten.

0634

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 12:01:27
Ik heb het gister ook nog nagezocht en dit is ongeveer de tijdlijn:

ongeluk Schumacher
geruchten dat ie naar ziekenhuis was
Kehm die zegt: hij is naar ziekenhuis, we kunnen nog niks zeggen over ernst van de verwondingen
geruchten dat het slecht ging
geruchten dat het heel slecht ging
geruchten dat het zelfs coma was
persconferentie van Kehm/ziekenhuis dat hij in coma lag.

Dus inderdaad, daar heeft Kehm het gewoon volgens het boekje gedaan.

Precies ja. Plus dan nog die pistebaas die zei dat het allemaal heel erg meeviel. Dat was volgens mij nog voordat Kehm zei dat er nog niks gezegd kon worden.

Op de één of andere manier is het verhaal dat Kehm zegt dat er niks aan de hand is verweven met wat die pistebaas zei, maar er is geen enkele quote van haar te vinden die richting op.

Tuesday

http://www.f1today.net/nl/nieuws/schumacher-maakt-oogcontact-en-reageert-op-stemmen

niet uit offciële bron, maar de Gazzetta en Jean Alesi zijn doorgaans toch redelijk betrouwbaar.

Perton

Ah da's al wat concreter dan 'bij bewustzijn en momenten van wakker zijn', erg fijn nieuws dit.