''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

ipv elke 2 dagen te verkondigen "dat het nu toch wel lang duurt".

Wings

Het duurt ook lang. ;) Geen nieuws staat gelijk aan geen verbetering en stilstand is een dalende overlevingskans. Dus -indirect- nieuw. ;)

Kootje

Daarbij is het al veel langer geleden dat ik dat gezegd heb, dus ... het duurt wel erg lang allemaal. :P

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_toont_positieve_signalen/


Het heeft lang geduurd  ;) maar eindelijk wat positief nieuws. Hopen dat het doorzet voor hem en zijn familie.

gloudiesaurus

Eindelijk wat beter nieuws! Zouden de eerdere berichten dat hij zelfstandig ademt dan toch waar zijn? Want wat nu precies de positieve signalen zijn wordt niet vermeldt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 12 maart 2014 - 13:23:29
Eindelijk wat beter nieuws! Zouden de eerdere berichten dat hij zelfstandig ademt dan toch waar zijn? Want wat nu precies de positieve signalen zijn wordt niet vermeldt...

Ik snap niet dat ze dan niet even vermelden wat die signalen dan zijn, dat neemt een hoop vragen en geruchten weg.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 12 maart 2014 - 13:32:36
Citaat van: gloudiesaurus op 12 maart 2014 - 13:23:29
Eindelijk wat beter nieuws! Zouden de eerdere berichten dat hij zelfstandig ademt dan toch waar zijn? Want wat nu precies de positieve signalen zijn wordt niet vermeldt...

Ik snap niet dat ze dan niet even vermelden wat die signalen dan zijn, dat neemt een hoop vragen en geruchten weg.

Wellicht dat de familie ervoor gekozen heeft om bepaalde dingen privé te houden, een andere redenen kan ik niet bedenken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Prima, maar dan moeten ze ook niet verbaasd en naïef reageren als er de komende dagen weer volop speculatieberichten in de media verschijnen.

NielsD

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 13:43:54
Prima, maar dan moeten ze ook niet verbaasd en naïef reageren als er de komende dagen weer volop speculatieberichten in de media verschijnen.

Precies, dat is toch het laatste wat je wil.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

waarom is dat het laatste wat je wil? de familie kiest hier voor, dat doen ze toch niet voor niks?? moeten ze dan zn hele medische dossier online zetten?? dan gaan weer allerlei kenners zich er mee bemoeien etc. Dat hou je toch altijd, wat ze ook doen. En wat maakt het nou uit of hij met zn linker of rechteroog geknippert heeft? Laten we gewoon blij zijn dat het iig vrij goed nieuws is. Meer hoef ik voorlopig echt niet te weten.

NielsD

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2014 - 14:04:09
waarom is dat het laatste wat je wil? de familie kiest hier voor, dat doen ze toch niet voor niks?? moeten ze dan zn hele medische dossier online zetten?? dan gaan weer allerlei kenners zich er mee bemoeien etc. Dat hou je toch altijd, wat ze ook doen. En wat maakt het nou uit of hij met zn linker of rechteroog geknippert heeft? Laten we gewoon blij zijn dat het iig vrij goed nieuws is. Meer hoef ik voorlopig echt niet te weten.

Omdat er dan ook dingen de wereld ingeslingerd kunnen worden die niet waar zijn, en z'n hele medisch dossier? Overdrijven is ook een vak Tuesday! En ik heb graag dat er kenners zich er mee gaan bemoeien, we hebben ook veel aan Hartstein zijn informatie gehad. En de signalen die hij heeft getoond, vind ik interessant en belangrijk om te weten. Als hij namelijk al zelfstandig kan ademen is dat een grote vooruitgang.

Tuurlijk ben ik blij dat het goed nieuws is en omdat jij voorlopig niet meer hoeft te weten, betekent niet dat ik dat niet wil.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: NielsD op 12 maart 2014 - 14:16:23
Citaat van: Tuesday op 12 maart 2014 - 14:04:09
waarom is dat het laatste wat je wil? de familie kiest hier voor, dat doen ze toch niet voor niks?? moeten ze dan zn hele medische dossier online zetten?? dan gaan weer allerlei kenners zich er mee bemoeien etc. Dat hou je toch altijd, wat ze ook doen. En wat maakt het nou uit of hij met zn linker of rechteroog geknippert heeft? Laten we gewoon blij zijn dat het iig vrij goed nieuws is. Meer hoef ik voorlopig echt niet te weten.

Omdat er dan ook dingen de wereld ingeslingerd kunnen worden die niet waar zijn, en z'n hele medisch dossier? Overdrijven is ook een vak Tuesday! En ik heb graag dat er kenners zich er mee gaan bemoeien, we hebben ook veel aan Hartstein zijn informatie gehad. En de signalen die hij heeft getoond, vind ik interessant en belangrijk om te weten. Als hij namelijk al zelfstandig kan ademen is dat een grote vooruitgang.

Tuurlijk ben ik blij dat het goed nieuws is en omdat jij voorlopig niet meer hoeft te weten, betekent niet dat ik dat niet wil.
inmiddels weten we toch wel hoe het gaat? en nu wordt er weeeeer geklaagd terwijl er gewoon goed nieuws is. Ik kan me best voorstellen dat je meer wilt weten, maar is dat nou echt zo belangrijk?? en ja, Hartstein is één kenner, maar er hebben zich al veel meer kenners mee bemoeid en iedereen roept weer wat anders. En de kranten schrijven toch wel, wat er ook naar buiten gebracht wordt. En mensen willen altijd meer.. meer, meer, meer.. in eerste instantie is dit gewoon een privé aangelegenheid, maar gelukkig krijgen we af en toe wat updates.

Perton

Ik hoef niet meer te weten, ik zeg alleen dat als men weer zo weinig informatie geeft (en nogmaals, dat is hun goed recht) ze niet verontwaardigd moeten gaan doen als er weer speculatieberichten in de media verschijnen. Da's alles wat ik erover heb te zeggen. Ik hoef zijn medisch dossier niet te weten en het interesseert me ook verder niet zo wat die goede signalen zijn, maar ik heb er niet zoveel zin in dat mijn RSS-reader de komende week weer met allerlei zinloze reacties van Kehm wordt vervuild, omdat zij nog altijd niet snapt hoe het internet werkt.

Verschil is natuurlijk dat de speculaties nu in tegenstelling tot de afgelopen weken wellicht van positieve aard zullen zijn, maar het gevaar schuilt hem er nu natuurlijk in dat die positieve speculaties zó positief zijn dat een eventuele tegenslag in de komende weken nog harder aankomt en mensen dan reageren met: "JA MAAR HET GING ZO GOED."

NielsD

#643
Citaat van: Tuesday op 12 maart 2014 - 14:25:11
Citaat van: NielsD op 12 maart 2014 - 14:16:23
Citaat van: Tuesday op 12 maart 2014 - 14:04:09
waarom is dat het laatste wat je wil? de familie kiest hier voor, dat doen ze toch niet voor niks?? moeten ze dan zn hele medische dossier online zetten?? dan gaan weer allerlei kenners zich er mee bemoeien etc. Dat hou je toch altijd, wat ze ook doen. En wat maakt het nou uit of hij met zn linker of rechteroog geknippert heeft? Laten we gewoon blij zijn dat het iig vrij goed nieuws is. Meer hoef ik voorlopig echt niet te weten.

Omdat er dan ook dingen de wereld ingeslingerd kunnen worden die niet waar zijn, en z'n hele medisch dossier? Overdrijven is ook een vak Tuesday! En ik heb graag dat er kenners zich er mee gaan bemoeien, we hebben ook veel aan Hartstein zijn informatie gehad. En de signalen die hij heeft getoond, vind ik interessant en belangrijk om te weten. Als hij namelijk al zelfstandig kan ademen is dat een grote vooruitgang.

Tuurlijk ben ik blij dat het goed nieuws is en omdat jij voorlopig niet meer hoeft te weten, betekent niet dat ik dat niet wil.
inmiddels weten we toch wel hoe het gaat? en nu wordt er weeeeer geklaagd terwijl er gewoon goed nieuws is. Ik kan me best voorstellen dat je meer wilt weten, maar is dat nou echt zo belangrijk?? en ja, Hartstein is één kenner, maar er hebben zich al veel meer kenners mee bemoeid en iedereen roept weer wat anders. En de kranten schrijven toch wel, wat er ook naar buiten gebracht wordt. En mensen willen altijd meer.. meer, meer, meer.. in eerste instantie is dit gewoon een privé aangelegenheid, maar gelukkig krijgen we af en toe wat updates.

We weten eigenlijk nog helemaal niets. Hij toont positieve signalen, wat jij zegt: het kan het knipperen van de ogen zijn tot aan het zelfstandig ademen. Beide signalen die een wereld van verschil zijn.

In eerste instantie is dit een privé aangelegenheid. Heb je gelijk in, maar er horen bepaalde dingen bij, als je bekend bent. Ik heb hiervoor niet geklaagd, ik wil gewoon een duidelijke berichtgeving en dat krijgen we niet van Khem, en dan krijg je op den duur verontwaardigde reacties van mensen als je in 1 keer een negatief bericht krijgt. Wat Perton zegt, daar sluit ik me bij aan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Aan de andere kant zijn er ook geruchten dat Schumacher nog maar 55 kilogram zou wegen op het moment...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is