''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 10:03:59
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.

Mensen die niks met Schumacher hebben zullen het ook niet lezen en het hier bespreken.

Arthur

Citaat van: Wings op 09 maart 2014 - 19:21:12
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 10:03:59
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.

Mensen die niks met Schumacher hebben zullen het ook niet lezen en het hier bespreken.

Hoeft niet perse Wings. Men kan zich wel interesseren om de handelwijze van Kehm.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Als je niks met Schumacher hebt zal je hoogstwaarschijnlijk ook niet weten wie Kehm is. ;) Een interesse voor haar los van Schumacher kan ik mij nauwelijks voorstellen. Tenzij je haar persoonlijk kent natuurlijk.

Kootje

KDaarbij zul je, als je echt helemaal niets met Schumacher hebt, niet snel dit topic openen lijkt mij. ;)

Arthur

Of je nu wel of niets met Schumacher hebt kent iedereen Schumacher en weet je dus vrij snel wie Kehm is gezien de recente gebeurtenissen. Je kunt je dus bezighouden met de communicatie van Kehm zonder verder iets met Schumacher te hebben.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Kan het me niet voorstellen. Zeker niet op een F1-forum. Ik ga er vanuit dat iedereen die hier post ook oprecht geïnteresseerd is en vind al het andere erg ver gezocht.

Kootje

@Arthur,

Kan idd, al acht ik de kans klein.


(En dan ga jij me nu vertellen dat je niets met Schumacher hebt en toch de discussie voert waarmee je mijn ongelijk bewijst, waarop ik als respons jouw de uitzondering die de regel bevestigd noem. ;) :P)

Tuesday

Citaat van: Wings op 09 maart 2014 - 19:21:12
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 10:03:59
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.

Mensen die niks met Schumacher hebben zullen het ook niet lezen en het hier bespreken.
dus bedoel ik die mensen iig niet. Wil je hier serieus nog een punt van gaan maken?? uit andere posts kun je misschien beter opmaken wie en wat ik bedoelde al kun je met een beetje goede wil hier ook wel wat van maken denk ik.

Maar goed, was ik er maar nooit over begonnen, dit is helemaal topic vervuiling, ik bereik precies het tegenovergestelde van wat ik wilde. Ik spreek jullie vrijdag wel weer.

0634

Citaat van: Perton op 09 maart 2014 - 14:34:08
Wat offtopic, maar ook geen eigen topic waard: Berger heeft ook een ski-ongeluk gehad, ook offpiste verkeerd gevallen. Maar gelukkig niet op zijn hoofd en hij schijnt inmiddels alweer uit het ziekenhuis te zijn (ongeluk was donderdag). Ik lees iets over gebroken heup, maar da's onbevestigd.
James Allen ‏@Jamesallenonf1  26 min.
Gerhard Berger breaks arm in skiing accident | MotorSportsTalk http://buff.ly/1h4xns8

Arthur

Schumacher gewond bij ski-ongeluk.... 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

#626
Krijgen we dat nou bij iedere losse opmerking? Maar soit, excuus dan maar. Zal het herplaatsen bij kleine weetjes.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 21:08:20
Krijgen we dat nou bij iedere losse opmerking? Maar soit, excuus dan maar. Zal het herplaatsen bij kleine weetjes.

No offence ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Arthur

Nu maar wachten op echt Schumacher nieuws.... En hopen dat het echt positief is!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel