''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: robbert op 09 maart 2014 - 10:01:27
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 09:59:58
kan deze discussie ook ergens anders gevoerd worden zo dat ik het niet hoef te lezen?? ik stoor me er namelijk mateloos aan (heb ik al eerder gezegd ja). Ik heb niks tegen off topic discussie's (in feite is dit geen eens off topic), maar ik ben enkel geinteresseerd in eventuele nieuwe ontwikkelingen rond Schumacher, niet in deze onzin.

tja, in de meeste topics gaat het off-topic, en niemand vind dit erg....
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.

Kootje

#601
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 09:59:58
kan deze discussie ook ergens anders gevoerd worden zo dat ik het niet hoef te lezen?? ik stoor me er namelijk mateloos aan (heb ik al eerder gezegd ja). Ik heb niks tegen off topic discussie's (in feite is dit geen eens off topic), maar ik ben enkel geinteresseerd in eventuele nieuwe ontwikkelingen rond Schumacher, niet in deze onzin.

Niemand verplicht je tot het lezen van deze discussie. Oke ... om te weten waar 'n post over gaat zul je 'n begin moeten maken, maar na één regeltje is al duidelijk dat het niet over nieuwe ontwikkelingen in zijn toestand gaat, maar over de manier waarop er met de media omgegaan wordt. Zoals je zelf al aangeeft is de discussie niet eens of-topic, dus .... wat mij betreft gaan we gewoon hier door als m'n mede discussiegenoten überhaupt nog verder willen gaan met deze materie.


Citaat van: robberttja, in de meeste topics gaat het off-topic, en niemand vind dit erg....

Het is niet off-topic, aangezien het hier gewoon over Michael's ongeval gaat. Weliswaar niet over oorzaak en zijn herstel, maar dan nog. De manier waarop de media en Kehm hierover berichten is nu eenmaal ook 'n gevolg ervan.

0634

#602
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 09:59:58
kan deze discussie ook ergens anders gevoerd worden zo dat ik het niet hoef te lezen?? ik stoor me er namelijk mateloos aan (heb ik al eerder gezegd ja). Ik heb niks tegen off topic discussie's (in feite is dit geen eens off topic), maar ik ben enkel geinteresseerd in eventuele nieuwe ontwikkelingen rond Schumacher, niet in deze onzin en het zal mij niet verbazen als dat ook voor andere Schumacher fans geldt.
En ik stoor me mateloos aan deze onzinnige post, dit is pure topicvervuiling en hoort in een ander topic thuis. Ik voer met Kootje en Wings namelijk een volkomen ontopic discussie die hier keurig thuishoort aangezien het over de berichtgeving rond MS' ongeluk gaat. Ik zou niet weten wat er off topic aan is. Bovendien, het is voor een discussie op een forum dat niet jouw naam draagt totaal niet relevant of jij het wel of niet interessant vind.

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 10:03:59
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.
O, je mag alleen over iemand praten als je fan bent of zo? Vraag het moderaille anders even dat in de regelgeving op te nemen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 10:17:53
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 09:59:58
kan deze discussie ook ergens anders gevoerd worden zo dat ik het niet hoef te lezen?? ik stoor me er namelijk mateloos aan (heb ik al eerder gezegd ja). Ik heb niks tegen off topic discussie's (in feite is dit geen eens off topic), maar ik ben enkel geinteresseerd in eventuele nieuwe ontwikkelingen rond Schumacher, niet in deze onzin en het zal mij niet verbazen als dat ook voor andere Schumacher fans geldt.
En ik stoor me mateloos aan deze onzinnige post, dit is pure topicvervuiling en hoort in een ander topic thuis. Ik voer met Kootje en Wings namelijk een volkomen ontopic discussie die hier keurig thuishoort aangezien het over de berichtgeving rond MS' ongeluk gaat. Ik zou niet weten wat er off topic aan is. Bovendien, het is voor een discussie op een forum dat niet jouw naam draagt totaal niet relevant of jij het wel of niet interessant vind.

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 10:03:59
even off topic is niet erg, maar dat gemekker over Kehm is al een paar weken bezig. En ook nog eens door mensen die niks met Schumacher hebben.
O, je mag alleen over iemand praten als je fan bent of zo? Vraag het moderaille anders even dat in de regelgeving op te nemen.
nee, maar t valt wel op dat er wel erg veel posts afkomstig zijn van erkende 'Schumacher haters' (iig geen liefhebbers). Verder zeg ik ook dat het in principe niet off topic is, maar k heb toch het idee dat dit topic voor Schumacher fans een heel andere betekenis heeft als voor anderen. Hoe dan ook, ik hoef die onzin niet te lezen, dus als jullie nog lang door willen gaan zou ik graag zien dat de boel wordt afgesplitst. Ik heb dit een tijdje terug al aangegeven en nu gaat het weer los. Ik ben het overigens wel met jou visie eens.
En idd, mijn posts zijn ook vervuiling en mogen wat mij betreft ook weer verwijderd worden. Maar hopelijk wordt er wel wat mee gedaan.

0634

Okay, fair enough. Ieder zijn mening, ook hierover. Mij maakt het verder niet veel uit, al zeg ik erbij dat ik eigenlijk al klaar was met de 'berichtgeving-discussie'. Alles was wel gezegd.

Kootje

#605
@Tuesday,

Waar haal jij in Godsnaam het idee vandaan dat Wings, Jeroen en ik Schumacher haters zijn? We zijn weliswaar geen fan van hem als coureur, tenminste ... ik niet, maar dat wil niet zeggen dat we hem haten. Sterker nog ... in mijn geval was ik net zo blij met zijn terugkeer als toendertijd met z'n eerste afscheid en ik gunde hem zelfs het succes na zijn come-back. Ik heb hem ook altijd verdedigt als iemand hem weer eens afschreef omdat hij 't niet meer zou kunnen of gewoon te oud zou zijn. Ik denk niet dat Schumacher haters dat zullen doen, die verkneukelden zich juist als het weer eens misging. Deed ik ook bij vlagen, vooral z'n 2 kopstaartjes in Singapore, maar dat zou ik zelfs met m'n favorietje Hamilton gedaan hebben. Deed ik iig wel toen hij in de pits van Canada achter op Kimi klapte. Heeft dus niets met haten te maken en zijn come-back zorgde er zelfs voor dat mijn afkeer vd coureur Schumacher, de persoon ken ik niet, juist minder werd. Totdat hij Rubens de muur in probeerde te drukken in, ik meen, Spanje. Toen was de afkeer weer terug. Maar dat alles, zelfs als wij haters zouden zijn, neemt niet weg dat we hem nu het beste toewensen en dat we niet benieuwd zijn hoe het met hem gaat. Een beetje meer info van Kehm is daarom wenselijk. En zolang zij dat anders ziet, zal de media zelf op zoek blijven gaan naar nieuws en zal er dus altijd sprake van speculatie blijven. Dat is de discussie nu, en eigenlijk zou ik niet weten waarom die niet gevoerd mag worden, zelfs al waren we haters.

NielsD

Tuesday, kom op: dit is het Schumacher-topic, en Kehm hoort daar simpelweg bij. De discussie die hier gevoerd wordt is prima voor dit onderwerp, en Schumacher-''hater'' of niet, iedereen is vrij om hier te reageren; ook al ben je voor Chilton, Hamilton of Vettel.

Dus ga maar lekker door met discussiëren, het is een forum.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

En nog voor de duidelijkheid; ik ben altijd een diehard Schumacher fan geweest en nog. Wel of geen fan speelt hier totaal geen rol.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Hmm... Ik dacht eerst dat het een grap was.

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 09:59:58
kan deze discussie ook ergens anders gevoerd worden zo dat ik het niet hoef te lezen?? ik stoor me er namelijk mateloos aan (heb ik al eerder gezegd ja). Ik heb niks tegen off topic discussie's (in feite is dit geen eens off topic), maar ik ben enkel geinteresseerd in eventuele nieuwe ontwikkelingen rond Schumacher, niet in deze onzin en het zal mij niet verbazen als dat ook voor andere Schumacher fans geldt.

Citaat van: Tuesday op 04 maart 2014 - 21:19:16
wees toch gewoon blij dat er levendige discussie's zijn. En t is in principe prima bij te houden, toch? Dat er af en toe iets op de verkeerde plek staat is toch maar bijzaak?? Een moderator kan ipv zeggen dat er weer on topic moet gegaan worden ook de boel afsplitsen naar een bestaand of nieuw topic.

Perton

Wat offtopic, maar ook geen eigen topic waard: Berger heeft ook een ski-ongeluk gehad, ook offpiste verkeerd gevallen. Maar gelukkig niet op zijn hoofd en hij schijnt inmiddels alweer uit het ziekenhuis te zijn (ongeluk was donderdag). Ik lees iets over gebroken heup, maar da's onbevestigd.

Tuesday

#610
@kootje: haters tussen aanhalingstekens, zoals erachter staat; geen liefhebbers. Ik doelde ook niet op Wings, ik zei alleen dat veel van de posts afkomstig zijn van niet Schumacher fans. En dat vind ik opvallend. Niet op zozeer dat zij wel posten, maar dat je de Schumacher fans bijna niet hoort.

Verder wil ik mijn kant nog wel ff toelichten; ik vind prima dat de discussie gevoerd wordt (al vind ik het een onzinnige discussie maar goed), maar elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan, dan begint mijn  hart wat sneller te kloppen en verwacht ik dat er misschien weer wat nieuws is (of een gerucht). Dan is het toch wel een tegenvaller als het dan weer een post over Kehm is. Je zou kunnen zeggen dat het on topic is, maar in mijn beleving is dat het absoluut niet. Daarom ook mijn vraag om de discussie in een apart topic te voeren. Ik vind het belang van het funcioneren van Kehm nl in geen verhouding staan tot de situatie van Schumacher en vind het enigzins ongepast om die discussie te voeren. Kehm spreekt namens de familie van Schumacher en zij bepalen wat wij wel en niet te horen krijgen. Dat is gewoon een feit en daar moeten we het mee doen.

NielsD

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 14:36:13
@kootje: haters tussen aanhalingstekens, zoals erachter staat; geen liefhebbers. Ik doelde ook niet op Wings, ik zei alleen dat veel van de posts afkomstig zijn van niet Schumacher fans. En dat vind ik opvallend. Niet op zozeer dat zij wel posten, maar dat je de Schumacher fans bijna niet hoort.

Verder wil ik mijn kant nog wel ff toelichten; ik vind prima dat de discussie gevoerd wordt (al vind ik het een onzinnige discussie maar goed), maar elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan, dan begint mijn  hart wat sneller te kloppen en verwacht ik dat er misschien weer wat nieuws is (of een gerucht). Dan is het toch wel een tegenvaller als het dan weer een post over Kehm is. Je zou kunnen zeggen dat het on topic is, maar in mijn beleving is dat het absoluut niet. Daarom ook mijn vraag om de discussie in een apart topic te voeren. Ik vind het belang van het funcioneren van Kehm nl in geen verhouding staan tot de situatie van Schumacher en vind het enigzins ongepast om die discussie te voeren. Kehm spreekt namens de familie van Schumacher en zij bepalen wat wij wel en niet te horen krijgen. Dat is gewoon een feit en daar moeten we het mee doen.

Ja, maar Tuesday: zo kunnen we overal wel een apart topic voor maken. Dat doen we niet omdat het dan 1 puinhoop wordt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

#612
Citaat van: NielsD op 09 maart 2014 - 14:42:26
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 14:36:13
@kootje: haters tussen aanhalingstekens, zoals erachter staat; geen liefhebbers. Ik doelde ook niet op Wings, ik zei alleen dat veel van de posts afkomstig zijn van niet Schumacher fans. En dat vind ik opvallend. Niet op zozeer dat zij wel posten, maar dat je de Schumacher fans bijna niet hoort.

Verder wil ik mijn kant nog wel ff toelichten; ik vind prima dat de discussie gevoerd wordt (al vind ik het een onzinnige discussie maar goed), maar elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan, dan begint mijn  hart wat sneller te kloppen en verwacht ik dat er misschien weer wat nieuws is (of een gerucht). Dan is het toch wel een tegenvaller als het dan weer een post over Kehm is. Je zou kunnen zeggen dat het on topic is, maar in mijn beleving is dat het absoluut niet. Daarom ook mijn vraag om de discussie in een apart topic te voeren. Ik vind het belang van het funcioneren van Kehm nl in geen verhouding staan tot de situatie van Schumacher en vind het enigzins ongepast om die discussie te voeren. Kehm spreekt namens de familie van Schumacher en zij bepalen wat wij wel en niet te horen krijgen. Dat is gewoon een feit en daar moeten we het mee doen.

Ja, maar Tuesday: zo kunnen we overal wel een apart topic voor maken. Dat doen we niet omdat het dan 1 puinhoop wordt.
deze discussie is al bezig vanaf 12 februari. Ik vind dat het daarmee wel een apart topic verdiend (samen met alle andere randzaken). Maar goed, als ik de enige ben die er een probleem mee heeft dan laat het maar zo. Ik vind alleen de variatie/contrast zo groot, van meelevende berichten naar onzinnige discussie over het functioneren van een manager. Dus een split tussen de emotionele kant en de zakelijke kant zou niet misstaan als je t mij vraagt.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 15:13:43
Citaat van: NielsD op 09 maart 2014 - 14:42:26
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 14:36:13
@kootje: haters tussen aanhalingstekens, zoals erachter staat; geen liefhebbers. Ik doelde ook niet op Wings, ik zei alleen dat veel van de posts afkomstig zijn van niet Schumacher fans. En dat vind ik opvallend. Niet op zozeer dat zij wel posten, maar dat je de Schumacher fans bijna niet hoort.

Verder wil ik mijn kant nog wel ff toelichten; ik vind prima dat de discussie gevoerd wordt (al vind ik het een onzinnige discussie maar goed), maar elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan, dan begint mijn  hart wat sneller te kloppen en verwacht ik dat er misschien weer wat nieuws is (of een gerucht). Dan is het toch wel een tegenvaller als het dan weer een post over Kehm is. Je zou kunnen zeggen dat het on topic is, maar in mijn beleving is dat het absoluut niet. Daarom ook mijn vraag om de discussie in een apart topic te voeren. Ik vind het belang van het funcioneren van Kehm nl in geen verhouding staan tot de situatie van Schumacher en vind het enigzins ongepast om die discussie te voeren. Kehm spreekt namens de familie van Schumacher en zij bepalen wat wij wel en niet te horen krijgen. Dat is gewoon een feit en daar moeten we het mee doen.

Ja, maar Tuesday: zo kunnen we overal wel een apart topic voor maken. Dat doen we niet omdat het dan 1 puinhoop wordt.
deze discussie is al bezig vanaf 12 februari. Ik vind dat het daarmee wel een apart topic verdiend (samen met alle andere randzaken). Maar goed, als ik de enige ben die er een probleem mee heeft dan laat het maar zo. Ik vind alleen de variatie/contrast zo groot, van meelevende berichten naar onzinnige discussie over het functioneren van een manager. Dus een split tussen de emotionele kant en de zakelijke kant zou niet misstaan als je t mij vraagt.

@Tuesday Ook ik kijk nauwlettend naar dit topic als diehard fan dus ik begrijp je punt. Ook ik hoop steeds positief nieuws te kunnen lezen maar sta ook open voor discussies zoals nu plaats vinden. Sterker nog, ik neem er deel aan. Maar een apart topic hoeft voor mij niet. Ik kan de emotie goed scheiden van de rationele kant. Maar blijven hopen op herstel doen we allemaal, of we nu fans of geen fans zijn of waren. Iedereen hoopt dat Michael er bovenop komt. Neem dat van mij aan!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 17:17:03
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 15:13:43
Citaat van: NielsD op 09 maart 2014 - 14:42:26
Citaat van: Tuesday op 09 maart 2014 - 14:36:13
@kootje: haters tussen aanhalingstekens, zoals erachter staat; geen liefhebbers. Ik doelde ook niet op Wings, ik zei alleen dat veel van de posts afkomstig zijn van niet Schumacher fans. En dat vind ik opvallend. Niet op zozeer dat zij wel posten, maar dat je de Schumacher fans bijna niet hoort.

Verder wil ik mijn kant nog wel ff toelichten; ik vind prima dat de discussie gevoerd wordt (al vind ik het een onzinnige discussie maar goed), maar elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan, dan begint mijn  hart wat sneller te kloppen en verwacht ik dat er misschien weer wat nieuws is (of een gerucht). Dan is het toch wel een tegenvaller als het dan weer een post over Kehm is. Je zou kunnen zeggen dat het on topic is, maar in mijn beleving is dat het absoluut niet. Daarom ook mijn vraag om de discussie in een apart topic te voeren. Ik vind het belang van het funcioneren van Kehm nl in geen verhouding staan tot de situatie van Schumacher en vind het enigzins ongepast om die discussie te voeren. Kehm spreekt namens de familie van Schumacher en zij bepalen wat wij wel en niet te horen krijgen. Dat is gewoon een feit en daar moeten we het mee doen.

Ja, maar Tuesday: zo kunnen we overal wel een apart topic voor maken. Dat doen we niet omdat het dan 1 puinhoop wordt.
deze discussie is al bezig vanaf 12 februari. Ik vind dat het daarmee wel een apart topic verdiend (samen met alle andere randzaken). Maar goed, als ik de enige ben die er een probleem mee heeft dan laat het maar zo. Ik vind alleen de variatie/contrast zo groot, van meelevende berichten naar onzinnige discussie over het functioneren van een manager. Dus een split tussen de emotionele kant en de zakelijke kant zou niet misstaan als je t mij vraagt.

@Tuesday Ook ik kijk nauwlettend naar dit topic als diehard fan dus ik begrijp je punt. Ook ik hoop steeds positief nieuws te kunnen lezen maar sta ook open voor discussies zoals nu plaats vinden. Sterker nog, ik neem er deel aan. Maar een apart topic hoeft voor mij niet. Ik kan de emotie goed scheiden van de rationele kant. Maar blijven hopen op herstel doen we allemaal, of we nu fans of geen fans zijn of waren. Iedereen hoopt dat Michael er bovenop komt. Neem dat van mij aan!!

En daarbij, mocht er echt weer nieuws zijn over Schumacher, dan kun je altijd de GPPits.net checken!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna