''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634


Enzo

Sowieso moet je blijven hopen op het goede, hoe klein de kans ook is...
Rouwen doe je pas als het echt zover is.

Althans, zo klinkt mijn strategie...

T.Nuvolari

Bahrein gaat een bocht naar hem noemen. Toch ook voorbarig als eerbetoon.

Wings

Is dat zo? Niet vervelend bedoeld maar ik denk dat jij en ik allang begraven waren in dezelfde toestand. Zoveel maanden in comateuze toestand is niet gebruikelijk en niet goed. Ik ben benieuwd of dit nog gaat goed komen.


Sabai

Citaat van: Wings op 02 maart 2014 - 11:04:20
Is dat zo? Niet vervelend bedoeld maar ik denk dat jij en ik allang begraven waren in dezelfde toestand. Zoveel maanden in comateuze toestand is niet gebruikelijk en niet goed. Ik ben benieuwd of dit nog gaat goed komen.

Dit word net zo'n verhaal als Friso. Over een jaar trekken ze de stekker eruit. Heel jammer dat hij zo aan zijn einde gaat komen.

Arthur

Citaat van: Sabai op 02 maart 2014 - 12:24:31
Citaat van: Wings op 02 maart 2014 - 11:04:20
Is dat zo? Niet vervelend bedoeld maar ik denk dat jij en ik allang begraven waren in dezelfde toestand. Zoveel maanden in comateuze toestand is niet gebruikelijk en niet goed. Ik ben benieuwd of dit nog gaat goed komen.

Dit word net zo'n verhaal als Friso. Over een jaar trekken ze de stekker eruit. Heel jammer dat hij zo aan zijn einde gaat komen.

Friso was bij voorbaat al kansloos. Bij MSC hoeft het niet perse zo af te lopen. Ik blijf hopen op herstel!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Hopen is versie 2. Dat doe ik altijd en voor iedereen.

Arthur

Meer dan hopen kunnen we niet doen. Dus voor nu gaan we daar voor. Nu al uitspreken dat het dezelfde afloop krijgt als Friso vind ik veel te voorbarig.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Nou... Dit duurt volgens mij veel te lang hoor.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 20:36:40
Nou... Dit duurt volgens mij veel te lang hoor.

Het duurt mij ook zeker te lang voor wat ik wil. Helaas is het niet anders dan dat dit soort letsel langdurig is qua herstel. Als er al herstel mag zijn. Daarom blijf ik hopen en blijf geduldig. Dit heeft heel veel tijd nodig. En zeker, iedereen hoopte dat Michael direct zou ontwaken, wellicht te optimistisch maar dat is ook wat je wilt dat er gebeurt. Helaas gaat het voorlopig anders. Ik ken verder geen details dus wacht af op wat er komen gaat. Ik blijf hopen op het beste. Tijd zal het leren.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

LucvanDijk

Zoals enkele artsen hebben gezegd; hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt, maar de kans is er altijd.

Franky R.

Citaat van: LucvanDijk op 02 maart 2014 - 21:15:14
Zoals enkele artsen hebben gezegd; hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt, maar de kans is er altijd.


1% kans is idd. ook een kans...

Arthur

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:49:06
Citaat van: LucvanDijk op 02 maart 2014 - 21:15:14
Zoals enkele artsen hebben gezegd; hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt, maar de kans is er altijd.


1% kans is idd. ook een kans...

Een bekende van me had een hersentumor en kreeg 5% overlevingskans... Ze is er nog steeds!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Zo eentje ken ik ook inderdaad. Maar goed, iedere medische situatie is anders. Er zijn ook voorbeelden van precies andersom.