''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

janke

Hopen en geloven zijn sterke woorden. Een dierbare van mij is overleden. Vanavond kregen we te horen dat mijn moeder op 91jarige leeftijd longontsteking heeft. Mijn moeder, mijn gabber. Weet je, je bent machteloos, kunt niets doen. Zo is het ook bij de familie van Schumacher. Dat is zwaar klote, geloof me.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Jep helemaal true.

Sterkte trouwens...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: janke op 01 februari 2014 - 01:27:32
Hopen en geloven zijn sterke woorden. Een dierbare van mij is overleden. Vanavond kregen we te horen dat mijn moeder op 91jarige leeftijd longontsteking heeft. Mijn moeder, mijn gabber. Weet je, je bent machteloos, kunt niets doen. Zo is het ook bij de familie van Schumacher. Dat is zwaar klote, geloof me.

Heftig! :(


Gecondoleerd met je maat en sterkte met ja ma.

0634


Wings

Citaat van: Jozef op 01 februari 2014 - 00:48:55
Professor intensieve zorg in Edinburgh, die veel ervaring heeft met kunstmatig coma: "I would expect Schumacher to survive. But we won't know his cognitive ability until at least three months after the injury."

Professor neurochirurgie van Cambridge: "With an injury like this one, a full return to the previous state of health is unlikely. It would be very unusual if he doesn't retain some kind of disability."


Ik denk dat we dit los moeten laten, heel geduldig moeten zijn, en het zorgen maken overlaten aan de mensen voor wie het er echt toe doet, namelijk Schumachers familie. :-\

Zo is dat. Nu maar hopen dat alles goedkomt [naar omstandigheden].

Dimensie

Citaat van: janke op 01 februari 2014 - 01:27:32
Hopen en geloven zijn sterke woorden. Een dierbare van mij is overleden. Vanavond kregen we te horen dat mijn moeder op 91jarige leeftijd longontsteking heeft. Mijn moeder, mijn gabber. Weet je, je bent machteloos, kunt niets doen. Zo is het ook bij de familie van Schumacher. Dat is zwaar klote, geloof me.

Sterkte.
Mijn opa heeft dat op een 90-91 jarige leeftijd ook nog overleeft.
Hij heeft wel een maand of 3 in het Flevo gelegen en is nu pas 94 geworden dus ik hoop dat zij hetzelfde geluk mag hebben.

janke



Walchelijk. Schumacher zou er nu uitzien als Lauda volgens Titanic. Smakeloos.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Bedoelen ze dit als grap of bedoelen ze dat zijn hoofd door de klap vervormd is en vergelijken ze hem daarom met Lauda?

Allebei even misselijkmakend natuurlijk, maar ik zou bij God niet weten wat de achterliggende gedachte is.

Tuesday

#503
Citaat van: Perton op 04 februari 2014 - 21:13:26
Bedoelen ze dit als grap of bedoelen ze dat zijn hoofd door de klap vervormd is en vergelijken ze hem daarom met Lauda?

Allebei even misselijkmakend natuurlijk, maar ik zou bij God niet weten wat de achterliggende gedachte is.
gewoon iemand ie een cover van een magazine bewerkt heeft. Dr is echt geen tijdschrift die dit daadwerkelijk uit gaat brengen.

Edit: blijkt een satirisch magazine te zijn.

0634

Ook voor een satirisch magazine is dit slecht.

Jehoentelaar

Wat late reactie, maar toch: sterkte Janke!

janke

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2014 - 21:48:08
Ook voor een satirisch magazine is dit slecht.

Inderdaad, zeer slecht. En bedankt allemaal voor jullie steun.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Jezus, hoe dom kan je zijn om zo nog iets als satirisch te beschouwen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Buxoq

Ik vind dit zeer respectloos, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik verbaasd ben dat dit gebeurt. Respect is tegenwoordig namelijk vaak ver te zoeken.

Kronos

Citaat van: Buxoq op 05 februari 2014 - 16:19:12
Ik vind dit zeer respectloos, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik verbaasd ben dat dit gebeurt. Respect is tegenwoordig namelijk vaak ver te zoeken.

Lang leve het internet en de anonimiteit... lekker obsceen en respectloos zijn zodat je veel aandacht krijgt... denk dat sommige mensen een volledig nieuwe levensinvulling hebben gekregen middels dit medium.