''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Sabai

Hij schijnt ook al met zijn ogen te hebben geknipperd.Hopen dat het daar niet bij blijft.

T.Nuvolari

Ik wacht wel af. Het heeft totaal geen zin om van de " het schijnt" verhalen op de wereld los te laten.

Kootje

Sowieso.

Uiteraard gun ik hem en z'n familie, dierbaren, fans etc. het beste, maar vooralsnog heb ik er 'n hard hoofd in. Ik ga dan ook pas hosanna juichen als er 'n officiƫle bevestiging komt van zijn herstel. Tot die tijd wacht ik ook af.

0634

Heeft Kehm nou bevestigd dat hij uit coma wordt gehaald of is het alleen maar L Equipe? Ik kan dat niet vinden...


Arthur

Ik ben iig voorzichtig positief! Er zijn al meer neurologische reflexen getest.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Nou, laten we dan maar duimen voor een goede afloop.

NielsD

Juich echt niet te vroeg. Het is een wonder als hij hier redelijk normaal uitkomt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Er valt ook weinig te juichen en dat doe ik dus ook niet. Maar voorzichtig positief lijkt mij een gepaste gedachten  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 30 januari 2014 - 19:10:36
Er valt ook weinig te juichen en dat doe ik dus ook niet. Maar voorzichtig positief lijkt mij een gepaste gedachten  ;)

Ja, oke. Maar ik lees genoeg reacties van mensen op bijvoobeeld Twitter, die denken dat hij al helemaal weer op de goede weg is. Dat gaat straks voor veel mensen (misschien) vies tegen vallen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 30 januari 2014 - 19:12:26
Citaat van: Arthur op 30 januari 2014 - 19:10:36
Er valt ook weinig te juichen en dat doe ik dus ook niet. Maar voorzichtig positief lijkt mij een gepaste gedachten  ;)

Ja, oke. Maar ik lees genoeg reacties van mensen op bijvoobeeld Twitter, die denken dat hij al helemaal weer op de goede weg is. Dat gaat straks voor veel mensen (misschien) vies tegen vallen.

Eens! Zo'n herstel heeft zeker zijn tijd nodig. Of hij er helemaal bovenop komt is natuurlijk afwachten. Maar ik bekijk het vanuit de positieve kant.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Het is een positief gegeven dat hij op sommige dingen reageert, maar er is nog een hele lange weg te gaan en de vraag is hoe hij uit zijn coma komt.

Sabai

Hij zal sowieso heel veel dingen opnieuw moeten leren zoals praten en lopen waarschijnlijk . Het word een jarenlange revalidatie als het allemaal goed komt.

Jozef

Professor intensieve zorg in Edinburgh, die veel ervaring heeft met kunstmatig coma: "I would expect Schumacher to survive. But we won't know his cognitive ability until at least three months after the injury."

Professor neurochirurgie van Cambridge: "With an injury like this one, a full return to the previous state of health is unlikely. It would be very unusual if he doesn't retain some kind of disability."


Ik denk dat we dit los moeten laten, heel geduldig moeten zijn, en het zorgen maken overlaten aan de mensen voor wie het er echt toe doet, namelijk Schumachers familie. :-\

gloudiesaurus

Jep, het ontwaken alleen al schijnt weken te kunnen duren...

Maar gelukkig eindelijk weer wat een wat "positief nieuws" al moeten we voorzichtig blijven!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is