''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Tuesday op 05 januari 2014 - 22:17:34

ligt ook maar net aan hoe je op de fiets zit en wat voor fiets het is. En op een helling is het ook nog weer anders. Wat nog beter werkt is je voet in je voorwiel steken. Ik weet niet of dat express mogelijk is, maar ik het een keer per ongeluk gedaan. Dan lig je voor dat je het weet voor je fiets op het asfalt ;)
Haha, vind je het erg als ik het stuntwerk aan jou overlaat?

I'll take your word for it ;D



Maikel0230

Het is bevestigd door Khem dat Schumi niet meer in acuut levensgevaar is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 06 januari 2014 - 20:55:03
Het is bevestigd door Khem dat Schumi niet meer in acuut levensgevaar is.


Ok. Ik werk de FP bij... ;)

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 06 januari 2014 - 20:55:03
Het is bevestigd door Khem dat Schumi niet meer in acuut levensgevaar is.

Das op zich goed nieuws, maar zegt nog niets. Ik wil niet zwartgallig klinken, maar zolang hij nog in die coma gehouden wordt kan men nog geen uitsluitsel geven of er blijvende hersenbeschadigingen zijn of niet. Dus laten ze 'm eerst daar maar eens uithalen, als dat überhaupt lukt. Want het enige dat ze kunnen doen is z'n lichaam weer op temperatuur brengen, ontwaken zal hij zelf moeten doen. Hoe langer hij in die coma ligt, hoe kleiner de kas op beiden.

Jehoentelaar

Uiteraard zegt het niks of hij volledig zal herstellen of niet, maar elke stap in de goede richting is er een. Je beklimt geen bergen met één voetstap, zogezegd.

robbert

ondertussen is het alweer ontkent. Schumacher is dus, jammergenoeg, nog altijd in levensgevaar. Er werd al gezegd, dat er enkel officiele berichten door het ziekenhuis gegeven worden, en niet door de pers of derden

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 06 januari 2014 - 21:36:03
Uiteraard zegt het niks of hij volledig zal herstellen of niet, maar elke stap in de goede richting is er een. Je beklimt geen bergen met één voetstap, zogezegd.

Snap ik, maar ook Prins Friso was stabiel en buiten direct levensgevaar. Desondanks werd hij maar in die kunstmatige coma gehouden en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Dus zolang hij nog in coma ligt zeggen dat soort berichten me vrij weinig.


Citaat van: robbert op 06 januari 2014 - 21:39:30
ondertussen is het alweer ontkent. Schumacher is dus, jammergenoeg, nog altijd in levensgevaar. Er werd al gezegd, dat er enkel officiele berichten door het ziekenhuis gegeven worden, en niet door de pers of derden

Sabine Kehm is niet zomaar iemand hé?

0634

Je hebt wel gelijk hoor Kootje, het gevaar is nog niet geweken, zeker niet omdat we nog niet weten of er meer schade is, maar Prins Friso lag 20 minuten zonder zuurstof onder de sneeuw. Schumacher heeft dat niet gehad, en dat gebrek aan zuurstof was vermoedelijk de hoofdreden van de permanente schade aan het hoofd van Friso.

robbert

Citaat van: Kootje op 06 januari 2014 - 21:45:44
Citaat van: Jehoentelaar op 06 januari 2014 - 21:36:03
Uiteraard zegt het niks of hij volledig zal herstellen of niet, maar elke stap in de goede richting is er een. Je beklimt geen bergen met één voetstap, zogezegd.

Snap ik, maar ook Prins Friso was stabiel en buiten direct levensgevaar. Desondanks werd hij maar in die kunstmatige coma gehouden en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Dus zolang hij nog in coma ligt zeggen dat soort berichten me vrij weinig.


Citaat van: robbert op 06 januari 2014 - 21:39:30
ondertussen is het alweer ontkent. Schumacher is dus, jammergenoeg, nog altijd in levensgevaar. Er werd al gezegd, dat er enkel officiele berichten door het ziekenhuis gegeven worden, en niet door de pers of derden

Sabine Kehm is niet zomaar iemand hé?

nee dat zeg ik niet, maar er werd altijd gezegd dat alleen het ziekenhuis iets gaat vrijgeven over de toestand van schumacher....

Kootje

#386
Citaat van: Jeroen op 06 januari 2014 - 21:48:21
Je hebt wel gelijk hoor Kootje, het gevaar is nog niet geweken, zeker niet omdat we nog niet weten of er meer schade is, maar Prins Friso lag 20 minuten zonder zuurstof onder de sneeuw. Schumacher heeft dat niet gehad, en dat gebrek aan zuurstof was vermoedelijk de hoofdreden van de permanente schade aan het hoofd van Friso.

Ik snap dat er in die zin 'n verschil is in beide situaties. Als er bij Schumi sprake is van hersenschade, dan komt dat door de klap terwijl dit bij Friso idd aan het zuurstofgebrek kwam. Maar er is ook 'n groot raakvlak, namelijk de kunstmatige coma waarin beiden gehouden worden/werden. En dat woerden/werden ze niet zomaar hé?


Citaat van: Jehoentelaar op 06 januari 2014 - 21:36:03
Uiteraard zegt het niks of hij volledig zal herstellen of niet, maar elke stap in de goede richting is er een. Je beklimt geen bergen met één voetstap, zogezegd.

Snap ik, maar ook Prins Friso was stabiel en buiten direct levensgevaar. Desondanks werd hij maar in die kunstmatige coma gehouden en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Dus zolang hij nog in coma ligt zeggen dat soort berichten me vrij weinig.


Citaat van: robbert op 06 januari 2014 - 21:39:30
nee dat zeg ik niet, maar er werd altijd gezegd dat alleen het ziekenhuis iets gaat vrijgeven over de toestand van schumacher....

En aan wie denk je dat ze dat het eerste doen dan?
Ik denk aan de familie. En aangezien Sabine Kehm daar als manager/woordvoerster van Michael akelig dicht bij staat ... ::)

Franky R.

CitaatIk snap dat er in die zin 'n verschil is in beide situaties. Als er bij Schumi sprake is van hersenschade, dan komt dat door de klap terwijl dit bij Friso idd aan het zuurstofgebrek kwam. Maar er is ook 'n groot raakvlak, namelijk de kunstmatige coma waarin beiden gehouden worden/werden. En dat woerden/werden ze niet zomaar hé?


Je kunt Schumi beter vergelijken met Hammond, toen deze crashte met die raketauto...Als je/iemand per sé een vergelijking wil maken.


Ware het niet dat Hammond toch wat meer bescherming had.


Tuesday

Citaat van: Kootje op 06 januari 2014 - 22:13:05
Citaat van: Jeroen op 06 januari 2014 - 21:48:21
Je hebt wel gelijk hoor Kootje, het gevaar is nog niet geweken, zeker niet omdat we nog niet weten of er meer schade is, maar Prins Friso lag 20 minuten zonder zuurstof onder de sneeuw. Schumacher heeft dat niet gehad, en dat gebrek aan zuurstof was vermoedelijk de hoofdreden van de permanente schade aan het hoofd van Friso.

Ik snap dat er in die zin 'n verschil is in beide situaties. Als er bij Schumi sprake is van hersenschade, dan komt dat door de klap terwijl dit bij Friso idd aan het zuurstofgebrek kwam. Maar er is ook 'n groot raakvlak, namelijk de kunstmatige coma waarin beiden gehouden worden/werden. En dat woerden/werden ze niet zomaar hé?
tja, zo kun je wel vergelijkingen blijven maken. Ze lagen ook allebei in een ziekenhuis, daar kom je ook niet zomaar terecht. Schumacher was nog bij kennis, Friso heeft een half uur onder de sneeuw gelegen en is 50 minuten gereanimeerd en was al in coma.  Ik kan me best voorstellen dat deze situatie herinnerd aan Friso, maar er zijn in mijn ogen te grote verschillen om deze 2 patienten met elkaar te vergelijken.