''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

Sky Sports F1 ‏@SkySportsF1 12m

An update on Michael Schumacher's condition is expected at 10am this morning from his manager

Fietser

#271
Ik las ergens dat Flavio Briatore zei totaal 'in shock' te zijn na het bericht over Schumacher. Ach gossie. Hij verklaarde echter dat hij geloofde dat het wel weer goed zou komen, want "Schumacher geeft nooit op". Ik word altijd zooo ontzettend misselijk van dit soort sentimentele reacties en vooral clichés. Net alsof anderen, die bezweken aan hersenletsel, wel opgaven.   

Wings

Citaat van: Jeroen op 01 januari 2014 - 09:50:32Er wordt helemaal niet gediscussierd totdat iemand een ons weegt, dus waar gaat het over. Hier en daar zegt iemand iets over de toedracht van het ongeluk, zonder dat die discussie uit de bocht giert van speculaties en aannames. We weten alleen wat er gezegd is en waar het gebeurd is. Net als we alleen weten wat er over de medische kant gezegd is.

Ik zeg ook iet dát er wordt gediscussieerd totdat iemand een ons weegt maar dat je dat wel kan willen maar er zijn geen beelden, je was er niet bij en er is geen officiële verklaring. Dus verder dan dat je het niet weet zal je niet komen. De rest is, nogmaals, gelul in de ruimte.

CitaatLijkt me vrij normaal dat er over gepraat wordt. Ik heb het er met vrienden ook al over gehad, maar hier mag het dan weer niet terwijl het op op een keurig nette manier gaat zonder schuldverwijten. Ik heb Briatore al zien speculeren, ik lees diverse media die erover filosoferen maar wij als anonieme forummers worden door medeforummers ineens monddood gemaakt omdat we er niet bij waren en omdat het niet respectvol zou zijn en omdat de toedracht van een ongeval niet-relevant zou zijn.

Nou en? Net zoals jij wat wilt vinden van de toedracht mag ik er ook wat van vinden, dat deze besproken wordt zonder te weten wat er gebeurd is. Als dat wel het geval was kon ik mij er wat bij voorstellen. Nu totaal niet.

CitaatIk zie echt geen enkele reden waarom er niet over gesproken mag worden, zeker niet op de manier waarop het hier in dit topic tot dusverre mondjesmaat is gegaan, zonder dat er wilde verhalen of idiote speculaties over tafel vliegen.

Ik zie echt geen enkele reden waarom wij daar niks van mogen vinden als het wel gebeurd. Hetgeen dat je ons verwijt doe je zelf ook! Met de kanttekening, en ik herhaal het nog eens, je was er niet bij, er zijn geen beelden, er is geen officiële verklaring, dus verder dan dat je 'er niks vanaf weet' kom je niet.

Wings

GPUpdate.net ‏@GPUpdate 46m

We're informed that he Grenoble hospital will come with a small statement at 11.00 (local time) on Schumacher's condition, no press conf.

Wings

http://adamcooperf1.com/2014/01/01/schumachers-condition-stable-over-night/

CitaatSchumacher's condition stable over night

Michael Schumacher's condition remained stable over night, and there are no developments to report.

Hs manager and spokeperson Sabine Kehm made a brief statement outside the Grenoble hospital this morning, and stressed that there will be no formal press conferences until there is some news.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 01 januari 2014 - 09:50:32
Citaat van: Wings op 01 januari 2014 - 02:20:32
Je kunt tot op de bodem willen discussiëren tot dat je een ons weegt, je was er niet bij, er zijn geen beelden waar je iets van kunt vinden en er is geen officiële verklaring vrijgegeven, dus verder dan een 'ik heb geen idee wat er gebeurd is en heb dus geen mening' kan je niet komen. De rest is gelul in de ruimte. En eens met Kootje dat in dit stadium de focus ligt op het herstel. Laten we hopen dat Schumacher in staat is zelf een verklaring af te geven in een later stadium en heb daar een mening over.

Er wordt helemaal niet gediscussierd totdat iemand een ons weegt, dus waar gaat het over. Hier en daar zegt iemand iets over de toedracht van het ongeluk, zonder dat die discussie uit de bocht giert van speculaties en aannames. We weten alleen wat er gezegd is en waar het gebeurd is. Net als we alleen weten wat er over de medische kant gezegd is.

Lijkt me vrij normaal dat er over gepraat wordt. Ik heb het er met vrienden ook al over gehad, maar hier mag het dan weer niet terwijl het op op een keurig nette manier gaat zonder schuldverwijten. Ik heb Briatore al zien speculeren, ik lees diverse media die erover filosoferen maar wij als anonieme forummers worden door medeforummers ineens monddood gemaakt omdat we er niet bij waren en omdat het niet respectvol zou zijn en omdat de toedracht van een ongeval niet-relevant zou zijn.

Ik zie echt geen enkele reden waarom er niet over gesproken mag worden, zeker niet op de manier waarop het hier in dit topic tot dusverre mondjesmaat is gegaan, zonder dat er wilde verhalen of idiote speculaties over tafel vliegen.

Excuseer Jeroen, nu plaats je me toch woorden in mijn mond die ik niet uitgesproken heb, naar mijn persoonlijk mening is het nog veel te vroeg om te discussiëren maar zoals je zelf al hebt aangehaald is het hier nog niet uit de hand gelopen en gebeurt het op een rustige manier, maar ik heb helemaal niet gezegd dat het niet mag, hoe je daar aan komt is me een raadsel, ik heb gezegd dat ik het nu op dit moment allemaal niet echt relevant vindt. Dat is mijn persoonlijk mening, niet meer en niet minder.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Los daarvan wordt het nu pas onderzocht. Wat er gebeurd is wordt nu pas in kaart gebracht. Zonder beelden of officiële verklaringen valt er zo weinig te bepraten.

Maikel0230

Akkoord, maar zolang datgene wat er besproken wordt op een rustige manier gebeurt doe ik niet aan censuur hier.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Hoeft ook niet. Maar net als jou vind ik het niet relevant. Bovendien heb ik het idee dat de toon in het topic ook wat begon om te slaan [zie post Janke]. Persoonlijk zit ik daar niet op te wachten maar aan de andere kant ben ik ook niet verplicht om hier te lezen dus laat ik het hierbij en leg ik mij weer toe op Twitter.

janke

Citaat van: Tuesday op 01 januari 2014 - 01:22:15
Citaat van: janke op 01 januari 2014 - 00:24:31
Citaat van: Sabai op 31 december 2013 - 20:04:34
Ik zat te denken wat zouden zijn eerste woorden kunnen zijn als hij weer wakker word." Did Maldonado hit me"
Nee, mijn fake op Monaco, de fake met Villeneuve, de shit met Montoya, de Damon Hill fucking  enz enz.shit. Hij is geen God hè. Happy newyear, we gaan stappen.
goh, Janke is geen Schumacher fan, dat konden we tussen de regels door niet lezen hoor... pffff, veel plezier in de andere topics dan.

Ik heb totaal niet de behoefte om jou of wie dan ook te kwetsen. Maar als ik lees " Did Maldonado hit me" ? Ik vind zoeen geintje niet gepast. Vandaar dat ik zo reageer. Verder ben ik begaan met M Schumacher en zijn familie. Ik hoop dat hij er weer redelijk bovenop komt. Fan of geen fan. Dat staat er helemaal buiten.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Wat een nietszeggende discussie ook over of iets relevant is of niet. Het feit dat meerdere mensen iets relevant genoeg vinden om het te posten of het erover te hebben geeft al aan dat het voor die mensen wel relevant genoeg is. Beetje raar dat er dan mensen blijven roepen dat het niet relevant is. Reageer er dan gewoon niet op en laat de rest lekker in hun waarde zou ik zeggen. Ik zie ook vaak genoeg discussies die ik niet relevant vind, dan hou ik me daar simpelweg buiten en ga ik naar een ander topic of wacht ik tot er iets is wat ik wel het reageren waard vind.

Sabai

Citaat van: janke op 01 januari 2014 - 11:53:00
Citaat van: Tuesday op 01 januari 2014 - 01:22:15
Citaat van: janke op 01 januari 2014 - 00:24:31
Citaat van: Sabai op 31 december 2013 - 20:04:34
Ik zat te denken wat zouden zijn eerste woorden kunnen zijn als hij weer wakker word." Did Maldonado hit me"
Nee, mijn fake op Monaco, de fake met Villeneuve, de shit met Montoya, de Damon Hill fucking  enz enz.shit. Hij is geen God hè. Happy newyear, we gaan stappen.
goh, Janke is geen Schumacher fan, dat konden we tussen de regels door niet lezen hoor... pffff, veel plezier in de andere topics dan.

Ik heb totaal niet de behoefte om jou of wie dan ook te kwetsen. Maar als ik lees " Did Maldonado hit me" ? Ik vind zoeen geintje niet gepast. Vandaar dat ik zo reageer. Verder ben ik begaan met M Schumacher en zijn familie. Ik hoop dat hij er weer redelijk bovenop komt. Fan of geen fan. Dat staat er helemaal buiten.

Als ik je gekwetst heb , dat was niet de bedoeling. Zie post wings.Verder hoeven wij hier ons toch niet als een stelletje schijnheiligen te gedragen. Alles moet besproken kunnen worden vind ik ook al vind de één het wel relevant en de ander niet imho.

Kootje

#282
Citaat van: Sabai op 01 januari 2014 - 13:56:26
Verder hoeven wij hier ons toch niet als een stelletje schijnheiligen te gedragen. Alles moet besproken kunnen worden vind ik ook al vind de één het wel relevant en de ander niet imho.

Precies .... ALLES moet besproken kunnen worden, dus ook of iets relevant is of niet. Dat ik het niet relevant vind wil niet zeggen dat 'n ander dat ook moet vinden. Maar net als dat die ander zijn mening hierover mag ventileren, mag ik dat ook met de mijne nietwaar? Het zou juist schijnheilig zijn als ik m'n mening niet kenbaar mag maken omdat jij/jullie het wel relevant vinden. En tsja .... sorry, ik vind de schuldvraag/oorzaak van dit ongeval totaal niet relevant. Sterker nog, niet eens interessant.

Tuesday

Citaat van: janke op 01 januari 2014 - 11:53:00
Citaat van: Tuesday op 01 januari 2014 - 01:22:15
Citaat van: janke op 01 januari 2014 - 00:24:31
Citaat van: Sabai op 31 december 2013 - 20:04:34
Ik zat te denken wat zouden zijn eerste woorden kunnen zijn als hij weer wakker word." Did Maldonado hit me"
Nee, mijn fake op Monaco, de fake met Villeneuve, de shit met Montoya, de Damon Hill fucking  enz enz.shit. Hij is geen God hè. Happy newyear, we gaan stappen.
goh, Janke is geen Schumacher fan, dat konden we tussen de regels door niet lezen hoor... pffff, veel plezier in de andere topics dan.

Ik heb totaal niet de behoefte om jou of wie dan ook te kwetsen. Maar als ik lees " Did Maldonado hit me" ? Ik vind zoeen geintje niet gepast. Vandaar dat ik zo reageer. Verder ben ik begaan met M Schumacher en zijn familie. Ik hoop dat hij er weer redelijk bovenop komt. Fan of geen fan. Dat staat er helemaal buiten.
je vond de grap niet gepast, maar jouw reactie wel??

Tuesday

Citaat van: Kootje op 01 januari 2014 - 14:14:48
Citaat van: Sabai op 01 januari 2014 - 13:56:26
Verder hoeven wij hier ons toch niet als een stelletje schijnheiligen te gedragen. Alles moet besproken kunnen worden vind ik ook al vind de één het wel relevant en de ander niet imho.

Precies .... ALLES moet besproken kunnen worden, dus ook of iets relevant is of niet. Dat ik het niet relevant vind wil niet zeggen dat 'n ander dat ook moet vinden. Maar net als dat die ander zijn mening hierover mag ventileren, mag ik dat ook met de mijne nietwaar? Heeft niets met schijnheiligheid te maken.
volgens mij doelt ie met schijnheiligheid op zn eigen grap. Hij vind dus dat dat wel moet kunnen. Vind ik ook hoor, al vond ik het geen goede grap ;)