''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

robbert

ja blijkbaar is hij off-piste gegaan om een vriend te helpen die gevallen was. Dus het was niet de bedoeling om off-piste te gaan skieen...


rafael25


Fabian

Citaat van: rafael25 op 31 december 2013 - 17:19:41
Wat wou die man dan???? >:( >:( >:(
Bij Schumacher de kamer in om daar beelden/nieuwsitem te maken

Sabai

Citaat van: rafael25 op 31 december 2013 - 17:19:41
Wat wou die man dan???? >:( >:( >:(

Het was een journalist vermomt als priester. Onglooflijk wat respectloos naar de familie en Schumacher die vecht voor zijn leven

Fabian

Zie net een tweet voorbij komen van Piers Morgan waarin het volgende staat:
BREAKING NEWS: Docs say Schumacher showing 'surprising improvement'. Won't be a surprise to anyone who saw him race. Come on Michael.

Dat zou toch nog wat positief nieuws zijn mocht dat waar zijn.

Tuesday

Citaat van: Fabian op 31 december 2013 - 17:50:51
Zie net een tweet voorbij komen van Piers Morgan waarin het volgende staat:
BREAKING NEWS: Docs say Schumacher showing 'surprising improvement'. Won't be a surprise to anyone who saw him race. Come on Michael.

Dat zou toch nog wat positief nieuws zijn mocht dat waar zijn.
dat komt uit de persco, is al geen nieuws meer, maar wel positief natuurlijk!

Maikel0230

WTF, hoe laag kun je als journalist vallen het is maar goed dat hij niet in zijn opzet zijn geslaagd, walgelijk gewoon!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

LucvanDijk

Ik vind het toch een beetje vreemd. Als je "not at speed" ski't en dan wel "catapulted" kan worden. Wel duidelijk is dat het ontzettend veel pech moet zijn geweest. Laten we hopen dat er snel verbetering optreedt. :)

Maikel0230

Tja de fotos van die plek daar tonen wel aan dat het een vreemde plaats is waar het gebeurd is, je hoeft daar niet snel te gaan om een zwaar ongeval te hebben. Nu, ik ben dan ook geen ski expert, integendeel, het laat me volledig koud.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

LucvanDijk

Citaat van: Maikel0230 op 31 december 2013 - 18:19:52
Tja de fotos van die plek daar tonen wel aan dat het een vreemde plaats is waar het gebeurd is, je hoeft daar niet snel te gaan om een zwaar ongeval te hebben. Nu, ik ben dan ook geen ski expert, integendeel, het laat me volledig koud.
Natuurlijk niet, maar je wordt echt niet zo maar gekatapulteerd. Je kan wel over een rots skiën, een beetje de lucht in gaan en met je hoofd heel ongelukkig terecht komen. Als je echter niet op snelheid ski't, moeten er rare dingen gebeuren om gekatapulteerd te worden.

Perton

Hangt er ook vanaf wat je als snelheid beschouwt. 50 is geen rare snelheid bij het skiën maar iedereen snapt dat je bij die snelheid de lul kan zijn. Ik denk dan ook dat er meer wordt bedoeld dat ie de 80 of 90 niet haalde dan dat ie langlaufend door de sneeuw ging

Maikel0230

Ik vind dat eigenlijk op dit moment nog steeds compleet relevant.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wat is er niet-relevant aan? Er is een ongeluk gebeurd en de toedracht daarvan is alleszins relevant.

Perton

Lijkt mij ook. Even los van alle tientallen andere factoren die een rol spelen heb ik nu meer vertrouwen in een goede afloop dan gisteren.  Dus het lijkt mij ook wel degelijk relevant. Al blijft het giswerk als buitenstaander