''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Sabai

Het lijkt dat de dat het iets aan het verbeteren is maar er zijn nog wel bloeduitstortingen in de hersenen begreep ik. Ook is de er een nieuwe operatie geweest waarbij de schedel is gelicht en er uit de linker hersenhelft een hematoom(bloeduitstorting) is verwijdert. Deze operatie is succesvol verlopen en de situatie is verbetert maar nog steeds kritisch.   

Ik hou mijn hart vast en hoop echt dat het goed gaat komen met hem.

Maikel0230

Prachtige column van DC, ondertussen heb ik ook een reactie van Hakkinen zien voorbijkomen

CitaatHäkkinen on Schumacher: "Greatest battle of his life"

Michael Schumacher's greatest rival, two-time Formula 1 champion Mika Häkkinen expressed his sorrow for Schumacher's accident.
- It's really tragic. My thoughts are with his family, Häkkinen told Ilta-Sanomat on Monday.

Recently Häkkinen described in the Qatar Airways Premium magazine how he misses the times he raced against Schumacher. Both wanted to win and respect for each other remained. Häkkinen predicted that someday we would see Schumacher's son Mick against Häkkinen's sonHugo on the Formula 1 track.

- Then we would again have Häkkinen vs. Schumacher, Häkkinen said in the magazine.

Michael's son Mick was skiing with his father when the accident happened.

- I wish speedy recovery to my old rival. Now he has to show the same fighting spirit as he did on the track and the guy will survive the greatest battle of his life, Häkkinen said to Ilta-Sanomat sending his wishes to Schumacher.

Häkkinen wants to believe that Schumacher will pull through.

- Don't give up, Schumi, Häkkinen said.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Erg mooi om alle reacties en medeleven te lezen, het zal Schumacher goed doen als hij het terugleest.
Vandaag was de eerste stap van vele in de goede richting.

gloudiesaurus

Mooi bericht van Raikkonen ook op zijn twitter voor Schumacher met een mooie foto van deze 2 grote coureurs samen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

#229
Dat account is nep. Raikkonen (en Vettel ook tevens) heeft geen Twitter.

Perton

Overigens zegt die Bianca dinges van Bild dat Kehm heeft gezegd dat het geen high speed val was:


Bianca Garloff ‏@bgarloff 29m
Kehm: Schumacher-accident not with high speed! Wanted to help fallen friend. Then drove over a rock, lost control and fell on another rock.

Wings

Hijzelf twittert niet maar kan dat wel uitbesteden. Of is dat ook niet het geval? Op de Twitter van Vettel en Kimi zijn vaak tweets te lezen die hun dagelijkse bezigheden betreffen.

Maikel0230

Vreemd want Kehm heeft al eerder bevestigd dat alleen schumi en zijn zoon samen waren, daar waren geen vrienden of zoiets dergelijks bij.

@Wings, F1 fanatic heeft laatst nog eens geplost bij het management van Kimi en Vettel en die bevestigde allebei dat de coureurs wel degelijk niet op twitter zitten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Wings op 31 december 2013 - 12:48:34
Hijzelf twittert niet maar kan dat wel uitbesteden. Of is dat ook niet het geval? Op de Twitter van Vettel en Kimi zijn vaak tweets te lezen die hun dagelijkse bezigheden betreffen.
Nee. Als in, nee dat is ook niet het geval. Vettel en Raikkonen hebben geen Twitter. Er zijn inderdaad een paar fake-accounts die verdacht veel lijken alsof ze echt zijn, maar die zijn zeker niet echt of officieel of hoe je het wilt opvatten. De betreffende coureurs hebben daar helemaal niks mee te maken.

@Maikel, rare shit dan. Naja verder ook niet al te belangrijk hoe het precies zit, behalve dan dat Linda van der Heiden-types hun muil houden als ze beweren dat Schumacher roekeloos was, want als het is gegaan zoals Bianca Garloff zegt, dan is dat niet het geval natuurlijk.

Tuesday

dit lijkt me zo ongeveer het beste nieuws dat we konden krijgen, hopelijk zet de verbetering door.

Sabai

Citaat van: Perton op 31 december 2013 - 12:25:20
Overigens zegt die Bianca dinges van Bild dat Kehm heeft gezegd dat het geen high speed val was:


Bianca Garloff ‏@bgarloff 29m
Kehm: Schumacher-accident not with high speed! Wanted to help fallen friend. Then drove over a rock, lost control and fell on another rock.

Lijkt me onlogisch gezien de verwondingen en een verbrijzelde helm.Gezien de foto van waar het gebeurt is vraag me af of het wel zijn bedoeling was om offpiste te gaan.En of hij door de hoge snelheid niet een inschattings fout heeft gemaakt met noodlottige ongeval tot gevolg.

Fabian

@Maikel.

Waren wel vrienden bij. Schumi was met zoon en vrienden aan het skiën. Als het verhaal van de gevallen vriend klopt dan is het wel uiterst cru.

Maikel0230

Ik wacht toch het onderzoek van de politie af om precies te weten wat er nu gebeurd is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


rafael25