''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

janke

Dat zal best kunnen kloppen Jeroen. Maar hij moet toch uit zichzelf bijkomen. Hoe dat allemaal in zijn werk gaat weet ik niet.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Klopt allemaal.
En dan kunnen ze pas zien wat de schade echt is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Flying Fin

Veel steunbetuigingen voor Michael uit de wereld. Dat is mooi. Ik hoop zo dat hij goed uit zijn coa komt en dat de hersenschade meevalt.

Wings

Citaat van: NielsD op 30 december 2013 - 21:15:28
Ja, maar hoe langer dat moet, hoe minder de kans dat als hij van de beademing wordt afgehaald, hij nog op eigen kracht wakker kan worden.

Oké. Excuses maar ben echt een leek op medisch gebied. Geef mij maar een auto. ;) Thanks!

gloudiesaurus

Mij ook Wings  :P

Jammer genoeg is het nu even niet anders met Schumacher  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: Wings op 30 december 2013 - 21:34:35
Citaat van: NielsD op 30 december 2013 - 21:15:28
Ja, maar hoe langer dat moet, hoe minder de kans dat als hij van de beademing wordt afgehaald, hij nog op eigen kracht wakker kan worden.

Oké. Excuses maar ben echt een leek op medisch gebied. Geef mij maar een auto. ;) Thanks!

Geeft niet. ;) Dit weet ik ook toevallig..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: janke op 30 december 2013 - 21:22:53
Dat zal best kunnen kloppen Jeroen. Maar hij moet toch uit zichzelf bijkomen. Hoe dat allemaal in zijn werk gaat weet ik niet.

Nou ja, die wijsheid heb ik ergens gelezen, zo medisch geschoold ben ik niet hoor ;).

Maar echt uit zichzelf bijkomen gaat niet gebeuren want dat doen ze onder beheer van een anesthesist. Maar oké, hij moet het daarna natuurlijk uiteraard wel zelf weer oppakken en daar is inderdaad weinig over te voorspellen.


janke

Lees net dat een bekende schaatser door een hartstilstand is overleden. De beste schaatsers/sters zijn overrompeld door dit bericht. Zo zie je maar. Het is allemaal ver van je bed.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 30 december 2013 - 21:55:56
Lees net dat een bekende schaatser door een hartstilstand is overleden. De beste schaatsers/sters zijn overrompeld door dit bericht. Zo zie je maar. Het is allemaal ver van je bed.

Las ik ook net en pas 27. Heb hem nog zien winnen in 2009.

Sabai

Ik las net bij toeval dat Hakkinen in 1995 ook dagen in coma heeft gelegen na een ongeluk.Kan niet terug vinden wat hij precies had maar hij is er toch aardig van hersteld. Dus er is hoop.

0634

Citaat van: Sabai op 30 december 2013 - 22:10:03
Ik las net bij toeval dat Hakkinen in 1995 ook dagen in coma heeft gelegen na een ongeluk.Kan niet terug vinden wat hij precies had maar hij is er toch aardig van hersteld. Dus er is hoop.

Adelaide bedoel je. Tja, rechtuit in de vangrails tijdens kwalificatie. Schedelbasisfractuur had hij toen. Was behoorlijk heftig destijds, maar volgens mij geen bloedingen of zwellingen.

Gerard

Iemand dit al gelezen? Sorry, ik ga niet 14 pagina's terugzoeken of her er misschien al staat..
:P
http://mobiel.nu.nl/buitenland/3664690/kans-volledig-herstel-schumacher-gering.html

ziet er niet best uit...

Fabian

Volgens mij ging Schumi best hard op het moment van de val. Dacht dat ergens gelezen te hebben dat hij op volle snelheid ging, maar heb zoveel gelezen de afgelopen uren en dagen dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen. Zijn helm was ook aardig naar de knoppen dus hij zal niet rustig onderuit zijn gegaan ben ik bang...

Perton

Tsja hij zal wel.volgas de ene piste zijn afgegaan en toen viabdit stukje hebben willen oversteken naar de andere piste en daarbij zijn gevallen. Gedacht hebben dat er meer sneeuw lag bijvoorbeeld.

Uiteraard aannames, maar wel enige dat ik kan bedenken gebaseerd op foto + dat er hoge snelheid geweest moet zijn. Denk dat dit iets is dat elke ervaren skiër had kunnen overkomen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 30 december 2013 - 22:17:32
Citaat van: Sabai op 30 december 2013 - 22:10:03
Ik las net bij toeval dat Hakkinen in 1995 ook dagen in coma heeft gelegen na een ongeluk.Kan niet terug vinden wat hij precies had maar hij is er toch aardig van hersteld. Dus er is hoop.

Adelaide bedoel je. Tja, rechtuit in de vangrails tijdens kwalificatie. Schedelbasisfractuur had hij toen. Was behoorlijk heftig destijds, maar volgens mij geen bloedingen of zwellingen.

Maakt dat wat uit [serieuze vraag]?