Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Sphinx

Ik haal zelf altijd de MotoGP aan als voorbeeld aan. Julian Ryder zit al jaren bij o.a. Eurosport en BT Sports als duo-commentator terwijl Toby Moody en later Keith Huewin en Steve Parrish de boel presenteerden. Ook bij de NL'se duo's van Eurosport merk je dat: Vd Valk en Bos vullen elkaar per-fect aan, kunnen wat mij betreft zo de motogp er bij pakken. Jammer alleen dat Samantha er bij staat als presentatrice, maar ach, je kan niet alles hebben.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Citaat van: Spanje_2016 op 10 augustus 2016 - 12:45:43
Kalf hoeft mij sowieso niet terug te komen met zijn kleuterpraat. Vind dat ze het super doen bij ziggo.Ze pakken het veel beter aan welke zender dan ook die in NL F1 heeft uitgezonden.

In de oude dagen op RTL, toen Mol een veel lagere foutenmarge had en Kalff nog niet zoveel raar geouwehoer toevoegde aan alles, was het wat mij betreft beter dan wat er nu bij Ziggo gebeurt.

Sphinx

CitaatVind dat ze het super doen bij ziggo.Ze pakken het veel beter aan welke zender dan ook die in NL F1 heeft uitgezonden.

CitaatIn de oude dagen op RTL, toen Mol een veel lagere foutenmarge had en Kalff nog niet zoveel raar geouwehoer toevoegde aan alles, was het wat mij betreft beter dan wat er nu bij Ziggo gebeurt.

Nou ja, 'super' is wat overdreven idd. Het komt nu heel goed uit dat Max in een RBR is gezet én presteert, ja dan willen ze wel moeite doen ja. Maar Kamphues vind ik eigenlijk helemaal niks. Doornbos valt me dan mee, Lammers ook, maar wat hebben types als Chabot, Bergmaaaaaaans, en Willem daar nu te zoeken? Oh well...
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Citaat van: Sphinx op 10 augustus 2016 - 15:01:31
CitaatVind dat ze het super doen bij ziggo.Ze pakken het veel beter aan welke zender dan ook die in NL F1 heeft uitgezonden.

CitaatIn de oude dagen op RTL, toen Mol een veel lagere foutenmarge had en Kalff nog niet zoveel raar geouwehoer toevoegde aan alles, was het wat mij betreft beter dan wat er nu bij Ziggo gebeurt.

Nou ja, 'super' is wat overdreven idd. Het komt nu heel goed uit dat M7ax in een RBR is gezet én presteert, ja dan willen ze wel moeite doen ja. Maar Kamphues vind ik eigenlijk helemaal niks. Doornbos valt me dan mee, Lammers ook, maar wat hebben types als Chabot, Bergmaaaaaaans, en Willem daar nu te zoeken? Oh well...

Wat het piet praat in studio ben ik met je eens. Kamphues komt te geacteerd over probeert joviaal over te komen en tegelijkertijd elke uitzending die ik heb gezien kleinerend naar van Garwweren.
Maar de uitzending van de race zelf vind super en je merkt igg dat er soms wat bij Mol in zijn oor gefluisterd word.

Sabai

Kijken jullie trouwens weleens naar F1.com Kan je best veel terug zien tegenwoordig.

gloudiesaurus

Citaat van: Spanje_2016 op 10 augustus 2016 - 15:09:15
Citaat van: Sphinx op 10 augustus 2016 - 15:01:31
CitaatVind dat ze het super doen bij ziggo.Ze pakken het veel beter aan welke zender dan ook die in NL F1 heeft uitgezonden.

CitaatIn de oude dagen op RTL, toen Mol een veel lagere foutenmarge had en Kalff nog niet zoveel raar geouwehoer toevoegde aan alles, was het wat mij betreft beter dan wat er nu bij Ziggo gebeurt.

Nou ja, 'super' is wat overdreven idd. Het komt nu heel goed uit dat M7ax in een RBR is gezet én presteert, ja dan willen ze wel moeite doen ja. Maar Kamphues vind ik eigenlijk helemaal niks. Doornbos valt me dan mee, Lammers ook, maar wat hebben types als Chabot, Bergmaaaaaaans, en Willem daar nu te zoeken? Oh well...

Wat het piet praat in studio ben ik met je eens. Kamphues komt te geacteerd over probeert joviaal over te komen en tegelijkertijd elke uitzending die ik heb gezien kleinerend naar van Garwweren.
Maar de uitzending van de race zelf vind super en je merkt igg dat er soms wat bij Mol in zijn oor gefluisterd word.

Kampheus en Van Gammeren spelen natuurlijk die rol...

Verder heeft een Willem van Hanegem niks te zoeken in een F1-studio. Maar was dat vroeger in de jaren '90 ook niet al? Dat er gasten kwamen die vrijwel niets met Formule 1 hadden.

En Kalff zie ik ook niet graag terug komen. Die heeft zijn tijd gehad, en het commentaar daar wordt ik ook niet vrolijk van. Hoorde hem laatst bij de 24 uren van Le Mans en dat was alweer genoeg  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Spanje_2016 op 10 augustus 2016 - 16:05:32
Kijken jullie trouwens weleens naar F1.com Kan je best veel terug zien tegenwoordig.
Ik heb F1.com altijd aanstaan tijdens de wedstrijden voor live data. door de week ben ik er dagelijks voor informatie en nieuws, veel beeldmateriaal en zo. Goede site.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

#1462
Ik zit nu klaar om zometeen naar de IndyCar-race te kijken op Ziggo. Maar ze blijven toch echt wel het toppunt van domheid uitzenden daarbij Ziggo. Ze hanteren nog steeds filmpjes van 2015 (!) tussendoor.. Dat is echt de grootste onzin die ik gezien heb. Als je dan iets wilt laten zien om het 'gat' te vullen, pak dan een interview of iets dergelijks wat je gemaakt hebt. Niet dit soort gedateerde zooi en ja ik noem dat echt zooi, want kom op 2015...We zijn al bijna in 2016. EDIT: 2017 moet dat zijn natuurlijk
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar


Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

BMW.WilliamsF1

Frijns....wat een pannenkoek is dat toch eigenlijk zeg. Hij is nu al 2 keer geweest als kenner en ik erger me mateloos aan die gast. Ik snap wel dat ie nooit in de F1 is gekomen. Arrogant mannetje is het. Die mogen ze voortaan mooi thuis laten. En wat die Jurgen Raymann kwam doen is me ook een raadsel.  ::)

Sabai

Wat vind je irritant aan hem dan? Het valt mij vooral op dat hij communicatief niet zo heel sterk is.Maar irritant en arrogant valt wel mee toch?

BMW.WilliamsF1

Ja sowieso dat ie niet eens fatsoenlijk Nederlands kan. Ik vind hem gewoon irritant.

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 05 september 2016 - 16:18:12
Ja sowieso dat ie niet eens fatsoenlijk Nederlands kan. Ik vind hem gewoon irritant.

Lol. Hij wist niet dat Hulkenberg Nederlands praate.Onee moet sprak zijn hahahaha

Arthur

Niet dat hij arrogant is. Ik heb meer het idee dat hij enorm ongeïnteresseerd overkomt en communicatief ook erg beperkt is [los van zijn dialect]. Dat voegt dus weinig toe als analist.

En over Jurgen Raymann.... ach, laat ook maar, kansloos!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel