Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 maart 2016 - 17:02:50
Als KPN klant heb je niet de gratis zender van Ziggo waarop Ziggo klanten F1 kunnen kijken. Als KPN klant kun je wel voor 15 euro per maand Ziggo Sport Totaal afsluiten.

Of overstappen op Ziggo dan kun je wel gratis F1 kijken :)
Ben net overgestapt naar KPN :P Dus overstappen gaat me meer kosten dan 15 euro per maand. Maar ik kan iig Sport 1 krijgen dus. Kijken of ik een mooi dealtje kan afspreken met ze.

Arthur: Volgens mij was het allemaal reclame vrij. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

BMW.WilliamsF1

Jep is zonder reclame tijdens de race idd.

Robbert65

Voor degenen die in het gelukkige bezit zijn van ZiggoSport kanaal 14, het vrije sportkanaal van Ziggo:

1. De VT's worden NIET uitgezonden op het vrije kanaal, wel op Ziggo Sport Totaal.

Vrijdagavond om
21:30 Een jaaroverzicht 2015, alle hoogte- en dieptepunten op een rij.

3. Zaterdag om
6:10 GP Confidential, om
6:40 Voorbeschouwing, om
7:00 Rechtstreeks verslag kwalificatie en om
12:50 herhaling, integraal van de kwalificatie

4. Zondag om
04:00 herhaling kwalificatie
05:00 voorbeschouwing race
06:00 rechtstreeks verslag van de race
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Dus quali wel live op Ziggo Sport?

Nice  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

yup, vond ik ook. Jammer van de VT, maar die zijn elders wel op te pikken.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Die vind ik niet zo spannend, dus niet erg. Hopen dat die quali ieder weekend uitgezonden gaan worden, is tenslotte bepalend voor de start van de race [en dus soort onderdeel van]. 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

ja, dat hoop ik ook. We gaan het zien. In ieder geval kunnen we alle races in goede beeldkwaliteit en zonder onderbrekingen voor reclame op Ziggo zien dit jaar.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ziggo komt met een nieuw F1 programma op de dinsdagavond na een GP weekend.

Check deze: http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/209737/ziggo-sport-begint-nieuw-formule-1-programma

Klinkt wel leuk iig :)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa


Sabai


Tessa

Citaat van: Sabai op 17 maart 2016 - 18:29:03
Citaat van: gloudiesaurus op 17 maart 2016 - 17:44:03
http://www.gppits.net/nieuws/ziggo_sport_breidt_formule_1_programmering_verder_uit/

Leuk dat het aanbod verder wordt uitgebreid  :)

Ze zijn goed bezig daar bij Ziggo.

zekers!
alleen die VT's die ze niet uitzenden...daar moet ik nog even achterheen, want normaal ben ik blij in het kort te horen wat het eindresultaat is, maar nu wil ik toch wel even meegluren ;-)

nog 1 (KORT) nachtje slapen!!  ;D

Robbert65

Citaat van: Robbert65 op 15 maart 2016 - 17:37:50
yup, vond ik ook. Jammer van de VT, maar die zijn elders wel op te pikken.

en dat blijkt tegen te vallen.

RTL D zendt wel de kwali en de race, maar  P1, P2 en P3 NIET uit.

Channel4 zendt 10 GP's, maar Melbourne NIET live uit, alleen een samenvatting van de kwalificatie om half drie zaterdagmiddag en op zondag om half drie een integraal verslag van de race.

Sporza en RTBF zenden in België de VT's alle drie NIET uit. Race en kwalificatie alleen op RTBF.
Sporza zendt alleen de GP België geheel uit. de rest van de Grand prixs slechts highlights.

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 17 maart 2016 - 20:13:47
Citaat van: Robbert65 op 15 maart 2016 - 17:37:50
yup, vond ik ook. Jammer van de VT, maar die zijn elders wel op te pikken.

en dat blijkt tegen te vallen.

RTL D zendt wel de kwali en de race, maar  P1, P2 en P3 NIET uit.

Channel4 zendt 10 GP's, maar Melbourne NIET live uit, alleen een samenvatting van de kwalificatie om half drie zaterdagmiddag en op zondag om half drie een integraal verslag van de race.

Sporza en RTBF zenden in België de VT's alle drie NIET uit. Race en kwalificatie alleen op RTBF.
Sporza zendt alleen de GP België geheel uit. de rest van de Grand prixs slechts highlights.

hmmm...goed, in dat geval doe ik morgenochtend slechts live timing bekijken 9want dat is echt te vroeg om verder speurwerk te verrichten, lol); dank voor jouw speurwerk!

Morgen weten we weer een beetje meer over hoe de zaken er qua teams bij staan en overmorgen.....whaaa


truste allemaal ;-)

Arthur

Maar wie zit nu echt op al die VT's te wachten? Okay, het 1e raceweekend kan ik me er nog iets bij voorstellen [weet nog toen Sport 1 ermee begon] maar het boeit me verder echt weinig [zeg maar rustig niets] te zitten kijken naar rondjes zonder vet motorgeluid en zonder enige competitie. IK mis er dus niets aan.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel