Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Robbert65

Mijn Duits is prima, maar het commentaar op RTL is ongelofelijk knudde. Die gasten zitten domme grappen over schoonmoeders uit te wisselen terwijl er van alles op de baan gebeurt. Dat ze dus missen. Ongelofelijke dwazen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 23 december 2015 - 15:15:28
RTL Duitsland zend ook nog altijd uit, volgens mij kan iedereen in Nederland dat ontvangen toch? Je kan dat via internet combineren met Sky commentaar via een stream als Duits niet je taal is.  :)

Bijna iedereen; ikzelf helaas niet. Het aantal Duitse zenders wil per provider nogal verschillen. Mijn ouders hebben bij Ziggo ook rariteiten als ARTE en Pro Sieben terwijl ikzelf het moet doen met ARD, ZDF en WDR. Zelfs NDR zit er niet bij, wat gezien mijn woonplaats in het noorden toch gek is.

Hamilton#44


Jehoentelaar

Via illegale weg wel, ja. Maar daar ging het verder niet om.

Hamilton#44

Is RTL geen vrij te ontvangen zender dan?  :)

Jehoentelaar

Nee, want ik kan het dus niet ontvangen.

Henkie

Citaat van: -Nino- op 22 december 2015 - 15:06:35
Citaat van: Henkie op 21 december 2015 - 17:08:22
Ik vertelde net over de app Filmon, maar je kunt ook gewoon naar filmon.com en dan op je pc channel4 kijken (en streamen naar je TV.)

En dat is een app waar je bij het downloaden daarvan en per maand niets voor hoeft te betalen?

Is helemaal gratis, alleen als je HD wilt kijken moet je betalen. SD is gewoon gratis.
Ze zenden trouwens gewoon de free-to-air engelse zenders uit, waaronder dus channel4. Skysport zit daar dus niet bij.
Ik vind het prima om daar straks de F1 op te kijken in ieder geval.

Robbert65

jaja, dat klinkt helemaal niet slecht!  :)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2015 - 16:54:21
Citaat van: Jehoentelaar op 22 december 2015 - 16:44:31
Hoe trek je er abonnees mee door de rechten op een open zender te plaatsen? Ik snap dat het gaat om mensen bij een andere provider dan Ziggo, maar je blijft met een ronduit overbodig betaalpakket Ziggo Sport zitten.

Wellicht dat Ziggo erop gokt dat mensen voor het gratis voetbal/ Formule 1 kiezen en daarom de overstap maken naar Ziggo.

En het werkt ook vooral met de Verstappen hype van nu. Ben er zelf ook erg blij mee nu BBC ermee stopt.

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 22 december 2015 - 15:11:34
Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2015 - 14:10:22
Geen idee, het zijn dure rechten.
Ze willen vooral abonnees binnen halen.
De afgelopen tijd zijn ze wat marktaandeel verloren, wellicht dat ze dat zo willen goed maken? Ik vind Ziggo Sport nu wel een enorme pre ten op zichtte van bijv. KPN (wat ik eerst had).

Sowieso verwacht ik niet dat Sport1 winst zal maken. De rechten op Formule 1 zijn duur en ik denk dat het aantal fans dat een abonnement nam om de Formule 1 is tegen gevallen. Dus wellicht dat ze het daarom zo proberen.

Als je geen winst maakt met F1 op je betaalpakket is F1 op je semi-open zender helemaal geen goed idee, toch? Je blijft de rechten betalen maar je genereert er nog minder inkomsten uit.

Zou best kunnen dat ze minder hoeven te betalen voor de uitzendrechten, als ze het niet op een betaalzender uitzenden.

Arthur

Misschien een nieuwe poll?

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
4 Ik ga direct voor Sport Totaal

Ik neig naar 3 en eventueel [later] 4

Jullie?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

4

Ik wil namelijk ook GP , GP3 en Indy zien en die worden vast niet gratis aangeboden.

SDG

Combinatie van 1 en 2, wellicht met RTBF in de plaats van RTL.

En voor dingen als GP2, GP3 en Indy ben je sowieso aangewezen op streaming in Vlaanderen/België, het land van voetbal en velokoers...

gloudiesaurus

#1318
Ik ook vooralsnog 4.
Ik kijk sowiezo ook GP2 en met de Vries in het GP3 wil ik dat af en toe ook wel zien.

Heb de poll aangepast  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 09 januari 2016 - 14:46:24
Ik ook vooralsnog 4.
Ik kijk sowiezo ook GP2 en met de Vries in het GP3 wil ik dat af en toe ook wel zien.

Heb de poll aangepast  :)

Gloudie, bedankt voor de poll  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel