Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Hamilton#44

Wat voor kanaal is dat? Is dat in Nederland te ontvangen bij Ziggo?

Jehoentelaar

Channel 4 is - volgens Wikipedia - een door de Britse overheid opgerichte zender die geen aanspraak maakt op overheidsgelden. Het zit dus een beetje tussen publiek en commercieel in. Mijn ouders (Ziggo) en ikzelf (KPN) kunnen deze zender niet ontvangen.

Hamilton#44

OK jammer, dan maar hopen dat Ziggo alles uit zend.

BMW.WilliamsF1

Ik denk dat ze niet alle races uit zullen zenden op het gratis kanaal. Anders pakt niemand meer een Ziggo Sport abonnementje :)

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 december 2015 - 15:56:19
Ik denk dat ze niet alle races uit zullen zenden op het gratis kanaal. Anders pakt niemand meer een Ziggo Sport abonnementje :)

Vooralsnog hebben ze tot nu toe alles gratis uitgezonden.
Ook van het Spaanse voetbal laten ze alles gratis zien.

Ze hadden afgelopen week ook de rechten van het WK handbal gekocht. Ze timmeren aan de weg.
Brits voetbal komt er ook bij.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat ze wel alles uitzenden...
Alleen hoe meer sporten erbij komen hoe groter de kans dat de Formule 1 straks eens moet wijken voor een andere sport.
Ben benieuwd waar Ziggo voor kiest als bijv. Barca- Real Madrid en Formule 1 gelijktijdig plaats vindt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Henkie

#1280
Met de gratis app FilmOn kun je naar oa Channel4 kijken.
Nu maar hopen dat Suzy, David en Eddy mee gaan naar Channel 4...

Hamilton#44

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 december 2015 - 15:56:19
Ik denk dat ze niet alle races uit zullen zenden op het gratis kanaal. Anders pakt niemand meer een Ziggo Sport abonnementje :)

Met het gratis kanaal verdienen ze natuurlijk ook wel geld dmv reclames.

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2015 - 16:02:37
Ben benieuwd waar Ziggo voor kiest als bijv. Barca- Real Madrid en Formule 1 gelijktijdig plaats vindt.

Dan sowieso Barcelona - Real Madrid. Maar niet getreurd: de Spaanse topwedstrijden zijn bijna altijd in de avonduren. De kans dat dat samenvalt is dus niet bijzonder groot.

Henkie

Ik vertelde net over de app Filmon, maar je kunt ook gewoon naar filmon.com en dan op je pc channel4 kijken (en streamen naar je TV.)

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2015 - 16:02:37
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 december 2015 - 15:56:19
Ik denk dat ze niet alle races uit zullen zenden op het gratis kanaal. Anders pakt niemand meer een Ziggo Sport abonnementje :)

Vooralsnog hebben ze tot nu toe alles gratis uitgezonden.
Ook van het Spaanse voetbal laten ze alles gratis zien.

Ze hadden afgelopen week ook de rechten van het WK handbal gekocht. Ze timmeren aan de weg.
Brits voetbal komt er ook bij.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat ze wel alles uitzenden...
Alleen hoe meer sporten erbij komen hoe groter de kans dat de Formule 1 straks eens moet wijken voor een andere sport.
Ben benieuwd waar Ziggo voor kiest als bijv. Barca- Real Madrid en Formule 1 gelijktijdig plaats vindt.

Vraag me toch af wat hun business case is hiervoor. F1, Primera División, Permier League, het zijn allemaal dure uitzendrechten. Het is niet meer van deze tijd om dat gratis uit te zenden. Lang zal dat dan ook niet duren, volgens mij.

Jehoentelaar

Dat kan ook niet. Pure doodsteek voor het betaalpakket.

Jehoentelaar

Citaat van: Henkie op 21 december 2015 - 17:08:22
Ik vertelde net over de app Filmon, maar je kunt ook gewoon naar filmon.com en dan op je pc channel4 kijken (en streamen naar je TV.)

Is dat legaal? Het aanbieden van en/of verwijzen naar illegale content op dit forum kan het forum(beheer) duur komen te staan.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Henkie

Citaat van: Jehoentelaar op 21 december 2015 - 21:41:21
Citaat van: Henkie op 21 december 2015 - 17:08:22
Ik vertelde net over de app Filmon, maar je kunt ook gewoon naar filmon.com en dan op je pc channel4 kijken (en streamen naar je TV.)

Is dat legaal? Het aanbieden van en/of verwijzen naar illegale content op dit forum kan het forum(beheer) duur komen te staan.

Lijkt mij, dat als de app zelfs gewoon in de apple store zit, hij legaal is.
Er is trouwens een app voor elk platform, zelf de pc en de mac.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 21 december 2015 - 21:40:51
Dat kan ook niet. Pure doodsteek voor het betaalpakket.

Hoezo?

Het is alleen gratis voor Ziggo klanten, de rest heeft de keuze ... of betalen, of Ziggo abonnee worden. Nu ben ik geen business major, maar dat lijkt mij 'n win-win situatie?