Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 18 december 2015 - 00:20:54
Citaat van: -Nino- op 17 december 2015 - 23:38:39
Voor de BBC lijkt het wat Formule 1 betreft afgelopen: http://readmotorsport.com/2015/12/17/bbc-withdraw-formula-one-coverage/
dat zou balen zijn zeg!

Zonde. Hoop wel dat Eddie Jordan en Coulthard nog ergens kunnen onder brengen.
Vooral Jordan vind ik goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Wedstrijdcommentaar van Coulthard vond ik altijd erg prettig, miste niks...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44


jdf007

Iemand een goed alternatief?
Ok er is rtbf en rtl duitsland maar beiden met veel reclame.
Telenet sport is bijna 17€/maand en enkel voor F1 is dat wel wat aan de dure kant vind ik.
En de live streams zijn niet altijd ter beschikking of van slechte kwaliteit...

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

jdf007

Citaat van: gloudiesaurus op 18 december 2015 - 18:56:54
Ziggo Sport, gratis te bekijken  ;)

Euhm vergeten te vermelden in Belgie kan je Ziggo niet bekijken dacht ik?

Jehoentelaar

Ziggo Sport is alleen voor klanten van Ziggo en Ziggo biedt zijn diensten alleen in Nederland aan. Dat kan dus inderdaad niet.

Anders dan een TV-zender met reclame of een stream kun je dus waarschijnlijk niet in België.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 19 december 2015 - 14:21:44
Ziggo Sport is alleen voor klanten van Ziggo en Ziggo biedt zijn diensten alleen in Nederland aan. Dat kan dus inderdaad niet.

Anders dan een TV-zender met reclame of een stream kun je dus waarschijnlijk niet in België.

Klopt, commerciële zenders uit Nederland (RTL, SBS e.a.) kun je niet in Vlaanderen bekijken en omgekeerd (VTM of Vier bv. zenden evenmin uit in Nederland). Enkel de nationale omroepen kun je bekijken.

C.G. de Beaufort

Citaat van: -Nino- op 17 december 2015 - 23:38:39
Voor de BBC lijkt het wat Formule 1 betreft afgelopen: http://readmotorsport.com/2015/12/17/bbc-withdraw-formula-one-coverage/

Dat is sneu.. Ik vond juist McNish en Coulthard juist leuk in de voorbeschouwing. Nou, nu maar hopen dat ze ergens nog een paar dollar meer over hebben, anders wordt het Ziggo..., snik.

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

De ITV Hub werkt onder bepaalde voorwaarden wel in Nederland en België. Voor degene die desperaat is en per sé in HQ de helft van de 2016 GP's wil zien: PM me maar even dan ;-) Welke dames en/of heren bij ITV volgend jaar de commentaarbox vullen en de voor- en nabeschouwingen verzorgen kan ik niet zeggen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Zal wss wel weer een Ziggo Sport abo worden. Of moet zijn dat ze alle races live doen. Of mss een hele hoop, dan kan ik er een paar los kopen. Ik ga iig niet op RTL Duitsland kijken met die ellendige reclame.

Robbert65

je kunt Ziggo sport ook per race online kop[en voor een paar euro, nou je een paar, maar iig betaalbaar. Dat heette Sport 1 GO. check it out...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ja I know :)

Zit hier F1 jaaroverzicht op ziggo sport te kijken, had hem opgenomen. Maar ze hadden het beter het Max Verstappen jaaroverzicht kunnen noemen :)

Hamilton#44

Ja klopt, vind die jaarclip ook niks met dat commentaar van Mol er door.

Jehoentelaar

Merk op dat de Engelse rechten (ook?) in handen zijn van Channel 4. Zij hebben een deal van drie jaar en zenden zonder reclame uit (bron: Channel 4 op Twitter; twitter.com/C4Press).