Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Edwin90

Nog een pluspunt om Sport1 Go te nemen. De app ondersteunt sinds kort ook de Chromecast!


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2015 - 23:41:44
En dat is?



Een soort dongle waarmee de het scherm van je laptop, tablet of smartphone naar de televisie kunt streamen. Zo bekijk ik de races op mijn tv, trouwens... :P

Jehoentelaar


Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2015 - 18:01:37
Ik heb dit jaar voor het eerst een heel IndyCar seizoen gevolgd. Een groot voordeel aan Sport1 en dat allemaal zonder reclame.

De grote vraag is vervolgens: wat vond je ervan?

0634

Prima. Geen reclames, Weeink is een prima en kundig verslaggever die mij dingen verteld die ik inderdaad nog niet altijd weet. Sport1 doet dat i.m.o. gewoon goed.

-Nino-

Franky R, er is sinds kort zelfs een nieuwere versie van de Chromecast.
Sport1 GO is toe aan een update, werkt niet meer via alle apparaten.

Heb Sport1 voor het voetbal en de racesport. Eerst heel blij dat de MotoGP er werd uitgezonden. Baalde wel toen ik hoorde dat de MotoGP naar Eurosport ging, maar wat Sport1 daarvoor teruggegeven heeft is wel mooi: verlenging contract F1, GP2, GP3, met daarbij toegevoegd veel autosport. Vierwielers op Sport1, tweewielers op Eurosport en dan is er nog MotorsTV.

Pancake Shield

Dit begint toch wel hele treurige vormen aan te nemen bij Sport1. Ze raken daar wel heel opgewonden van de Grand Prix van Maleisie denk ik. Iedere keer als ze een paar minuten extra hebben zenden ze de samenvatting van die race uit. Ik heb hem gister een keer voorbij zien komen en volgens mij vandaag ook al weer twee keer. Je zou toch denken dat ze voor dat de uitzending van de volgende race start ze dan de samenvatting van de vorige GP laten zien en niet de tweede van het jaar...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Dus omdat Sainz na een spin doorrijdt met een beschadigde auto, zou het wel eens een unsafe release kunnen zijn?

Ik mag toch hopen dat ik Mol daar compleet verkeerd heb verstaan / begrepen....

0634

Ik vond het wel merkwaardig. Hij wist dat er iets met zijn remmen was.

Perton

Dat wel, maar met een unsafe release heeft het niks te maken.


Arthur

Citaat van: Perton op 11 oktober 2015 - 14:33:36
Dus omdat Sainz na een spin doorrijdt met een beschadigde auto, zou het wel eens een unsafe release kunnen zijn?

Ik mag toch hopen dat ik Mol daar compleet verkeerd heb verstaan / begrepen....

;D ;D ;D

OMG!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Ik klaag niet vaak over Olav Mol, maar vandaag was hij echt niet op dreef. Ik kan niet beginnen met voorbeelden over waar hij de plank missloeg.

Arthur

Hoeft ook helemaal niet! Mol is gewoon enthousiast!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel