Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Er staat ook niet dat Van Gelder de F1 gaat doen.


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Nu even een zijsprongetje. Als trouwe Ziggoklant biedt Ziggo nu het Horizonpakket met mediabox aan. Als ik overstap mag ik 6 maanden gratis beschikken over Sport 1. Maar ik lees zoveel ellende over die Horizon Media Box dat ik er zeer huiverig voor ben. Uiteraard, dat aanbod klinkt aantrekkelijk maar die recenties lijken het niet waard te zijn. Iemand toevallig ervaring met die Horizon Media Box?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

-Nino-

Volgens mij zo:
Als je overstapt naar een Abonnement op Digitale TV waarvoor je een Mediabox krijgt, dan mag het totaal
van onze Mediaboxen samen met het aantal losse Smartcards voor je eigen Digitale Ontvanger, niet
boven de 5 komen. Gebeurt dit wel, dan beslis jij welke Smartcard wij deactiveren. Je kunt met die apparatuur
nog wel gebruik maken van Kabel TV.

Sport1 is nu bij Ziggo 4 maanden voor 7,50 per maand, mits je de afgelopen zes maanden geen abonnee bent geweest.
Heb wel eens geprobeerd als abonnee van een dergelijke aanbieding gebruik te maken en dat heeft nog gewerkt ook. Dus zou eerst dat proberen?

Hamilton#44

LET OP, een Horizon box heeft een ingelezen kaartsysteem, dat gebeurd vanuit Ziggo via de kabel.
Een kaartje gebruiken van een buurman/familielid/vriend is dan dus van de baan.
De hele marketing van die box heeft volgens mij ook dat tot doel, om 'gesjoemel' met kaartjes uit te bannen.  :)

BMW.WilliamsF1


Hamilton#44

Precies, ik heb met 4 vrienden een gezamenlijk abbo.  ;)

gloudiesaurus

 ;D

Daarnaast zijn er nogal wat problemen met die Horizon boxen.

Bij Ziggo kan je 3 smartcards zo hebben.
Je mag er 5, die laatste 2 moet je dan telefonisch aanmelden.

En Ziggo bellen en zeggen dat je al jarenlang klant bent, en daarom Sport1 wilt, helpt ook nog wel eens om een paar maanden korting te krijgen  ;)
Bij KPN heb ik overigens diezelfde ervaring.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Als trouwe klant krijg ik Sport 1 6 maanden gratis [dus geen korting van 50%]. Er zijn diverse pakketten maar mijn huivering zit in die Horizon Media Box. Daar schijnen zoveel problemen mee te zijn dat dat me [nog] weerhoudt er op in te gaan. Kaartjes etc. vind ik niet spannend. Wel dat EPG enorm instabiel is, net zoals opnames die niet gebeurd zijn, Replay wat schijnt te haperen en het feit dat Ziggo vooral oudere versies ervan uitlevert en de nieuwere vooral in het oude UPC gebied [ik zit in Ziggo gebied]. De propaganda voor het ding is geweldig maar ik heb het idee dat Ziggo nog niet klaar is voor zo'n grote uitrol. En aftersales en klantenservice is dramatisch. Maar goed, niemand ervaring hier ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

ik denk: Sport1GO abonnementje, op je monitor of de laptop naast de tv met 't HDMI kabeltje, haarscherp HD beeld. 9,95 per maand, iedere maand opzegbaar, alle uitzendingen van Sport1 incl. F1 en MotoGP beschikbaar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

-Nino-

Robbert, sinds dit seizoen komt er geen MotoGP meer op Sport1, dat is verhuisd naar Eurosport. Wil niet zeggen dat daarmee een abonnement op Sport1 het geld niet waard is met de vele autosporten die het aanbiedt (kan nog altijd meer natuurlijk).

0634

Ik heb dit jaar voor het eerst een heel IndyCar seizoen gevolgd. Een groot voordeel aan Sport1 en dat allemaal zonder reclame.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

En ik heb dit jaar vrijwel alle GP2-wedstrijden gekeken op Sport1.
Ook lekker, vroeger keek ik het via vage live-streams  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Allemaal prima en klinkt aantrekkelijk maar mijn eerste keuze is Formule 1! De rest is meegenomen als je toch voor Sport 1 kiest. En de vraag is of ik dat allemaal ga volgen. Ik vrees van niet. Dus de keuze voor een abbo Sport 1 is er nog steeds niet. Daarnaast ben ik benieuwd naar dat eigen sportkanaal van Ziggo en hoe dat er uit gaat zien voor de Formule 1.

Nog steeds kan ik Formule 1 volledig volgen via BBC en RTL [met onderbreking van Werbung  >:(] zonder enige extra kosten. Dat blijf ik vooralsnog doen. Maar komt daar een kink in de kabel, tja, dan zal Sport 1 snel ingeburgerd worden hier  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel