Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


Pancake Shield

Mol zou eigenlijk gewoon eens onder dwang van Sport1 duo-commentaar moeten doen voor een race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Dat wil hij niet want dan worden zijn fouten, versprekingen en rare theorieën live gecorrigeerd op tv.

Arthur

Hoe zou het eigenlijk zijn met dat eigen sportkanaal van Ziggo? Niets meer van gehoord.... Of was het een stuntje.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Neem aan dat daar achter de coulissen aan wordt gewerkt. Zal het nodige aan contractonderhandelingen bij komen kijken.

Arthur

Dat zondermeer, kan mij niet snel genoeg gaan [maar ik heb dan ook weinig geduld].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

-Nino-

Citaat van: Arthur op 03 oktober 2015 - 11:32:51
Hoe zou het eigenlijk zijn met dat eigen sportkanaal van Ziggo? Niets meer van gehoord.... Of was het een stuntje.


Ik dacht dat Olav Mol er pas nog iets over tweette, kan het zo niet terugvinden.


Robbert65

Volgens mij is dit de meest uitgebreide berichtgeving die klopt over dat Sport1 / Ziggo kanaal dat in 2016 opgetuigd gaat worden. http://www.autoblog.nl/nieuws/ziggo-gaat-formule-1-gratis-uitzenden-79700
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Jack van Gelder gaat F1 doen?  :-\

Dat hoop ik tocht niet ?? Dat gaat dan zo'n minachtend moetje worden dat ie ff een stukje aan elkaar moet lullen over die autootjes voordat de echte sport voetbal begint.  ::)

Verder lijkt het me een leuk alternatief voor als de BBC niet live uitzend.  :)

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 06 oktober 2015 - 12:16:49
Jack van Gelder gaat F1 doen?
Nou, als hij net zo enthousiast is als met voetbal:

"Wat een ongelooflijk lekkere inhaalactie! Max Verstappen! Ahahaha! Ahahaha! Pang! Pang! In the face!"
"Het is onvoorstelbaar. Kijk eens naar pitbox van Ferrari! Daar zit meer op dan op de normale IJslandse bank. Kijk die gezichten! Hahahaha!"
"Wordt het zo'n dag?! Hahahaha! Het is zo'n dag! Het is zo'n dag! Het is zo'n dag! Hahahaha!"

Of:

"Max Verstappen! Max Verstappen! Max Verstappen! Max Verstappen!"

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Citaat van: Matthijs op 06 oktober 2015 - 13:14:09
"Wordt het zo'n dag?! Hahahaha! Het is zo'n dag! Het is zo'n dag! Het is zo'n dag! Hahahaha!"


;D ;)

Jehoentelaar

BBC voor alles en verder zou Ziggo leuk zijn als het vrij blijft van reclames tijdens de races.

Robbert65

BBC zend (dit seizoen) maar de helft uit. Dat is een probleem. Volgend jaar misschien toch maar een Sport1Go abonnementje aftikken...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 06 oktober 2015 - 12:16:49
Jack van Gelder gaat F1 doen?  :-\

Dat hoop ik tocht niet ?? Dat gaat dan zo'n minachtend moetje worden dat ie ff een stukje aan elkaar moet lullen over die autootjes voordat de echte sport voetbal begint.  ::)

Verder lijkt het me een leuk alternatief voor als de BBC niet live uitzend.  :)
Dat was vooral Mart Smeets volgens mij. Then again, buiten autosport en american football kijk ik niet zoveel sport, dus NOS stond en staat bij mij ook nooit aan eigenlijk. Geen idee eigenlijk hoe Van Gelder er tegenover staat.