Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


janke

Citaat van: Jeroen op 29 juli 2015 - 20:37:47
Maar hij heeft er wel verstand van.

Zekers, kent veel in en outs. Maar af en toe blijft de cd hangen, net wat Gloudie zegt.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Mja, hij heeft maar 11 GPs gereden. Dan val je wel eens in herhaling.

Mickey

Waar is die juffrouw in de Sport1-studio gebleven? Zie ik toch liever dan die knul in z'n zondagse pak.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 29 juli 2015 - 20:25:00
Doornbos is aardig. Maar al die verhalen uit zijn Jordan/ Red Bull tijd heb ik nu zo langzaam wel gehoord  ;)

Hoe vaak heeft hij al verteld over Red Bull in Brazilië en Maleisië... en de feestjes met Liuzzi.


Hoe oud is die jongen nu? Als je 80 jaar bent, dan is het okee om in de herhaling te vervallen... :P

Robbert65

Citaat van: Pancake Shield op 28 juli 2015 - 23:11:56
Citaat van: Jeroen op 28 juli 2015 - 22:33:22
Mol had overigens een goed punt in Hongarije: de pitstops waren nauwelijks te volgen. We zagen de Mercs een een Ferrari hier of daar, maar alles daarachter zag je nauwelijks. Zelfs de DT van Max is nooit in beeld geweest. Mol zei dat hij vind dat iedere top 10-stop in beeld moet worden gebracht tenzij er ontzettend veel actie op de baan is. En dat ben ik wel met hem eens eigenlijk. In Hongarije was de regie matig.

Dit is sowieso een goed punt. De pitstops van de top 10 in beeld is een heel goed idee. Sterker nog al is er veel actie in beeld, waarom zouden ze het dan niet doen met een splitscreen? Dat je in ieder geval de pitstop ziet en als er iets misgaat dat je de herhaling later krijgt.

En ach ja, Mol. Hij heeft af en toe nog zijn hoogtepuntjes, maar het einde van zijn tijdperk zit er toch wel aan te komen. Of ze moeten echt een duo-commentator naast hem wegzetten. Dat kan echt wel een pluspunt zijn. Gewoon een oud-F1-rijder of een actieve coureur (Belg of Nederlander) die de inside over het rijden oplevert, misschien wat leuke anekdotes op kan vissen op het moment dat het saaier is etc. Dat zou echt wel iets toevoegen denk ik.

Vroeger Alard Kalf vanuit de pitstraat, dat was een goede aanvulling, die man kent iedereen en weet alles...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Arthur op 28 juli 2015 - 23:44:59
Om nog maar niet te spreken over die vreselijk irritante werbung. Dan ben je draad echt wel kwijt >:(

Sky F1 is altijd wel te vinden online. Als je liever TV kijkt dan heb je Sky op de tablet of laptop als backup als de reclame er weer eens een kwartier lang inhakt....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

#1027
Ziggo zou een eigen sportkanaal gaan starten voor abbo's. Dan zouden we F1 gratis krijgen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Ik kijk veel liever BBC maar het zou voor de races die zij niet live uitzenden een aardig alternatief zijn.  :)

Edwin90

Citaat van: Arthur op 27 augustus 2015 - 07:49:02
Ziggo zou een eigen sportfederaties starten voor abbo's. Dan zouden we F1 gratis krijgen....😀

Dat is vandaag inderdaad bevestigd, maar ga er maar niet vanuit dat ze gratis live de F1 gaan uitzenden. Zal wel om samenvattingen ofzo gaan. Althans, ik zou het een zeer onlogische stap van Sport1 vinden om daar gratis live uit te gaan zenden.

Hamilton#44

Misschien dezelfde constructie als Sky en BBC? Tien races live en tien races samenvatting?

rafael25

Ik betaal niet voor sport1 en kijk wel "gratis" naar Belgie of de duist zender(RTL

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 13:08:50
Misschien dezelfde constructie als Sky en BBC? Tien races live en tien races samenvatting?
Lijkt me in Nederland totaal niet rendabel. Zo groot is die markt nou ook weer niet. Dan ga je echt krijgen dat mensen (althans, Ziggo-klanten denken): Ziggo Sport zendt een deel uit, BBC zendt een deel uit, en die handvol races die ze allebei niet uitzenden, stream ik wel. Nemen ze dus geen Sport 1-abbo, terwijl ze dat nu misschien wel zouden doen omdat de BBC 'maar' de helft uitzendt. Totaal onrendabel voor Sport 1.

Misschien dat Ziggo dan de avondraces uit kan zenden (zoals Veronica doet of deed) en wellicht de Belgische GP, toch de thuisrace van Max. Maar tien races? Je mag me eraan herinneren als ik het mis heb, maar ik zie dat nooit gebeuren.

Arthur

Ik denk dat het een slimme zet van Ziggo en Sport 1 is. Voor Ziggo levert dit wellicht meer abonnees op die ze weghalen bij de concurrentie [o.a. KPN] en voor Sport 1 wellicht een mooie verdeling van kosten van de rechten voor sporten links en rechts die betaald moeten worden en nu deels door Ziggo gedragen gaan worden.

Ik heb [hoop] zo het idee dat ze Sport 1 gewoon openstellen voor Ziggoklanten, dat is de meest voordelige optie, immers hoeven er dan ook geen programma's bewerkt te worden [zoals samenvattingen maken etc.]. En gezien de populariteit van Max meer kijkers en meer reclame-inkomsten.

Laat maar komen zeg ik  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel