Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 20:06:53
Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.

Hoezo doet Mol alsof het een fout is dat een marshal met groen zwaaide in de eerste ronde? Dat gebeurt volgens mij elke race... Is hem dat nooit opgevallen in de ruim 20 jaar dat ie dit werk doet?
hij zei niet dat het fout was, maar dat het vrij zinloos was aangezien. Dat ben ik op zich wel met m eens.

Perton

ok dan begreep ik em waarschijnlijk verkeerd. Ik vind dat overigrns ook zinloos.

FolkertE

Ik heb de race opgenomen en nu terug kijkende en vind Mol eigenlijk gewoon Mol. Voldoende, leuk om naar te luisteren en enthousiast.

Maar wanneer kwam Budding dan? Ik hoor tot nu toe alleen Mol.

Pancake Shield

Budding zat bij de voor- en nabeschouwing
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Citaat van: Tuesday op 07 juni 2015 - 22:34:34
Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 20:06:53
Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.

Hoezo doet Mol alsof het een fout is dat een marshal met groen zwaaide in de eerste ronde? Dat gebeurt volgens mij elke race... Is hem dat nooit opgevallen in de ruim 20 jaar dat ie dit werk doet?
hij zei niet dat het fout was, maar dat het vrij zinloos was aangezien. Dat ben ik op zich wel met m eens.

Dat zal wel met een eventuele startcrash te maken hebben. Groen betekent dat er niets aan de hand is bij de start lijkt me, dus niet zinloos. Hoewel relatief gezien met radioverkeer/displays alle vlaggen tegenwoordig eigenlijk zinloos zijn.

Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 20:06:53
Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.

Hoezo doet Mol alsof het een fout is dat een marshal met groen zwaaide in de eerste ronde? Dat gebeurt volgens mij elke race... Is hem dat nooit opgevallen in de ruim 20 jaar dat ie dit werk doet?

Het is ook de grootste onzin dat 'ie zegt dat het een fout is. De eerste ronde is immers de eerste 'vrije' ronde op het circuit (voorafgaand aan de start hoort altijd geel uitgehangen/gezwaaid te worden bij doorkomende auto's). Net als in trainingen en kwalificaties wordt altijd groen gezwaaid bij de eerste vrije doorkomst van het veld. In trainingen komt dat vaak neer op ongeveer de eerste anderhalve minuut aangezien je niet kan wachten op teams die eerst een paar minuten afwachten voor ze naar buiten komen.

Matthijs

Hij zei niet dat het een fout was, hij vond het nutteloos want in de eerste ronde kan je als koploper geen gecrashte auto's tegenkomen. Waar je het mee oneens kan zijn maar zo gek was het ook niet.

En over Budding: die kende ik ook niet. Maar ik ben net als Perton niet opvallend in auto's geïnteresseerd, wel in autosport. Zo vind ik huurkarten interessanter dan de Porsche GT3 die een collega van mijn vriendin heeft gekocht.

-Nino-

Er komen toch een paar raceweekends aan op televisie om je vingers bij af te likken.

Jehoentelaar



Arthur

Vandaag weer op RTL gekeken. GEK word je van die WERBUNG >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar


Arthur

BBC is wat dat betreft een verademing. En ja, Duitsers hebben alleen oog voor Duitsers maar met Engelsen is dat niet veel anders.... Gelukkig had ik de race opgenomen en kon snel door de werbung heel spoelen. 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Miguel

Citaat van: Arthur op 21 juni 2015 - 22:35:57
BBC is wat dat betreft een verademing. En ja, Duitsers hebben alleen oog voor Duitsers maar met Engelsen is dat niet veel anders.... Gelukkig had ik de race opgenomen en kon snel door de werbung heel spoelen.
Beetje zoals die Nederlanders met Max Verstappen dus.
Peace out yo.

Matthijs

Citaat van: Miguel op 24 juni 2015 - 09:21:02
Citaat van: Arthur op 21 juni 2015 - 22:35:57
BBC is wat dat betreft een verademing. En ja, Duitsers hebben alleen oog voor Duitsers maar met Engelsen is dat niet veel anders.... Gelukkig had ik de race opgenomen en kon snel door de werbung heel spoelen.
Beetje zoals die Nederlanders met Max Verstappen dus.
Tja, ik snap nooit zo goed waarom dat erg is. Zeg dat 95 procent van de BBC-kijkers Brits is, en dat 95% van de RTL-kijkers Duits is. Dan is het toch logisch dat er extra veel aandacht besteed wordt aan de lokale rijders? Dan moet je je daar als 5% buitenlandse kijker niet teveel aan storen.