Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.

Hoezo doet Mol alsof het een fout is dat een marshal met groen zwaaide in de eerste ronde? Dat gebeurt volgens mij elke race... Is hem dat nooit opgevallen in de ruim 20 jaar dat ie dit werk doet?

janke

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 20:06:53
Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.

Hoezo doet Mol alsof het een fout is dat een marshal met groen zwaaide in de eerste ronde? Dat gebeurt volgens mij elke race... Is hem dat nooit opgevallen in de ruim 20 jaar dat ie dit werk doet?

;D ;D
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 20:06:53
Ah. Vandaar dat ik em niet herkende.


Meen je dat?? Een gerespecteerd tester van de snellere auto's en supercars.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ja dat meen ik. Auto's interesseren me namelijk geen ene reet :). Raceauto's op televisie zien in competitieverband, dat vind ik leuk. Al het andere niet.

-edit- Naja die drie jongens uit Engeland die tot dit jaar af en toe auto's mochten testen en er een programma over mochten maken, die ken ik nog wel ;)

janke

Budding rijdt/test ook raceautoos. Heeft een licensie. De 3 jongens, heb ik dan weer niet zoveel mee. Auto's zeggen je geen reet maar die gasten ken je dan weer??
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Hij racet ook auto's. Oké, pakken we deze erbij: https://www.driverdb.com/drivers/werner-budding/. Dat vind ik niet dusdandig impressive dat ik em zou moeten kennen, eigenlijk.

Perton

Ik hoop dat ik het niet goed heb verstaan, maar zei Mol bij de pitstop van Verstappen nou dat ie 2 stints op superzacht moest gaan rijden? Dat lijkt me toch niet, Olav... Dit is dus wat ik altijd bedoel met dat Mol tactieken niet zo goed snapt. Of ik heb het wel verkeerd verstaan en dan slaat mijn post nergens op.

janke

Hij racet ook auto's??? Belgies, ha.  Wat hebben die favo's van jou te pletter gereden? Maar auto's daar heb je geen interesse in, toch?? Alweer terug naar on topic. Mol is vandaag weer middelmaat. De race trouwens ook.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Favo's? What the fuck heb je gerookt, gast? Serieus, ik snap echt helemaal niks van je laatste post. ??? Minder drinken op zaterdagnacht, he je er op zondagavond ook niet zoveel last meer van.

Ik ken een journalist niet, ik ken die drie gasten van Top Gear wel omdat ze nou eenmaal bijzonder vaak in het nieuws zijn, maar wat is je probleem nou precies?

janke

Some things are too important to be left in the past.


janke

Foutloze en strakke wedstrijd van Verstappen, citaat Mol.
Some things are too important to be left in the past.

Pancake Shield

Ik weet dat vroeger het nog wel eens gebeurde dat als Mol een coureur interviewde hij diezelfde race een goed resultaat neerzette. Nu Bottas geinterviewd en prompt het eerste podium :P. Leuk al dat toeval.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Daarover gesproken: beetje kleurloos podium wel met die grijze en witte pakken. Maar goed, dat zegt niks over hun kwaliteiten natuurlijk.

Sphinx

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 21:25:42
Oké......

Grinnik, Ik begin haast te vermoeden dat iemand janke's toetsenbord in een onbewaakt moment te pakken heeft gekregen  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!