Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Oh ... maar er is ook wel degelijk 'n verschil tussen HD en SD, dat valt niet te ontkennen. HD is echt wel 'n klap scherper dan SD en Formule1 races kijk ik dan ook gewoon op Sport1 Select HD ipv op Sport1 Racing. Ik vind HD echter geen must, want als het er niet is mis ik het ook niet. Maar als ik de keuze heb .... tsja ::)

Jehoentelaar

Mja als ik de keuze heb heeft HD de voorkeur, maar als het er niet is dan mis ik het niet.

Arthur

Ik vind het verschil wel groot en in HD kijkt het wel prettig hoor, beelden spatten van je beeldscherm bij F1. Maar goed, het verandert niets aan het verloop van een race.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Ik vind van Dam zo kakkend slecht. En Mol is voor mij voornamelijk nostalgie. Heb hem al een tijd niet echt meer gehoord, maar als je hem vergelijkt met Murray, is hij niet veel slechter met betrekking tot fouten.

Kootje


FolkertE

Tuurlijk durf ik. ;D. Dat weet je toch al wel :P

0634

Walker was op alle vlakken beter dan Mol, en dat vond ik al toen ik Mol nog verdedigde.

Pancake Shield

We hebben het oveer Walker, dan gooi ik er deze ff op:

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2015 - 16:18:27
Walker was op alle vlakken beter dan Mol, en dat vond ik al toen ik Mol nog verdedigde.

Walker maakte anders ook veel fouten hoor.
Maar wel geweldig commentaar  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Met namen en zo wel ja. Maar hij had wel degelijk race-inzicht. Als Hamilton pusht om Vettel voor te blijven bij de stops en Rosberg juist consolideert, ging hij niet de rondetijden even lollig vergelijken.

Nogmaals, ik heb niet zoveel tegen Mol. Nooit gehad eigenlijk, maar de laatste tijd, sinds zijn terugkeer eigenlijk, is het er zeker niet beter op geworden.

Tuesday

ach ja, het is ook maar net wat je wilt. Het is wel fijn commentaar om naar te luisteren, maar inhoudelijk houdt het niet echt meer over. Maar prachtig zoals hij met Max meeleefde afgelopen weekend, je zou er toch niet aan moeten denken dat van Dam daar nog steeds zat? Aan de andere kant is het misschien wel zorgwekkend hoeveel onzin hij loopt te verkopen aan meer dan 100.000 mensen.

Miguel

Citaat van: Jehoentelaar op 06 mei 2015 - 14:09:26
Als je niet luistert naar de inhoud is Mol prima te pruimen.

Als je helemaal niet luistert is Olav Mol nóg beter te pruimen.
Peace out yo.

janke

Wat een mooi interview van Mol met Bottas. :P Hij hoort zichzelf graag praten blijkbaar.
Some things are too important to be left in the past.

Perton


janke

Werner Budding. Journalist bij het autoblad AutoVisie.
Some things are too important to be left in the past.