Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Van Dam was ook erg prettig toen hij in het voorgaande seizoen (dus niet afgelopen seizoen) bij Fox de Thanksgiving-American Football-wedstrijd versloeg. Autosport is gewoon zijn ding niet als commentator.

Klein detail, Weeink had Coletti niet door, hij zei namelijk: "Er is nog een derde auto bij betrokken, maar ik weet niet wie." Maar dat is zo ontzettend mierrenneukerig van me, daar mag je me wel om uitschelden ;).

Wallie

Citaat van: Perton op 27 mei 2015 - 12:02:08
Van Dam was ook erg prettig toen hij in het voorgaande seizoen (dus niet afgelopen seizoen) bij Fox de Thanksgiving-American Football-wedstrijd versloeg. Autosport is gewoon zijn ding niet als commentator.

Klein detail, Weeink had Coletti niet door, hij zei namelijk: "Er is nog een derde auto bij betrokken, maar ik weet niet wie." Maar dat is zo ontzettend mierrenneukerig van me, daar mag je me wel om uitschelden ;).
Ik meende van wel haha maar hij zat in ieder geval op opletten. Ik heb van Dam ook al wel eens gehoord bij honkbal wedstrijden en daar vind ik hem erg goed. Inderdaad autosport is niet echt zijn ding alhoewel hij wel in het verleden op Canal + zat met Jan Lammers en zelfs nog hoofdredacteur van Formule 1 is geweest.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

gloudiesaurus

Citaat van: -Nino- op 27 mei 2015 - 10:24:21
Bij Sport1 mogen ze heel blij zijn met de fout die Eurosport afgelopen winter heeft gemaakt: Frank Weeink van de MotoGP naar de Superbikes en Diederick de Vries van de Superbikes naar de MotoGP. Ook al is Weeink meer van de tweewielers, het commentaar bij de autosportevenementen (IndyCar, DTM, Formule 3) valt absoluut niet tegen.

Anders hadden we het waarschijnlijk ook nog bij die races (naast de GP2, GP3 en de Porsche Supercup) met Ronald van Dam moeten doen. Die zit daar nog omdat hij ook nog wel eens een basketbalwedstrijd van verslag kan voorzien.

Trouwens, wat vinden jullie van de eerste maand Sport1 Racing, buiten dat het niet in HD is?

Ik vind het geweldig. Heb er al veel naar gekeken. Lekker veel autosport en specials.
Ik neem ook veel op, bijv. de jaaroverzichten, om later eens terug te kijken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: -Nino- op 27 mei 2015 - 10:24:21
Bij Sport1 mogen ze heel blij zijn met de fout die Eurosport afgelopen winter heeft gemaakt: Frank Weeink van de MotoGP naar de Superbikes en Diederick de Vries van de Superbikes naar de MotoGP. Ook al is Weeink meer van de tweewielers, het commentaar bij de autosportevenementen (IndyCar, DTM, Formule 3) valt absoluut niet tegen.

Anders hadden we het waarschijnlijk ook nog bij die races (naast de GP2, GP3 en de Porsche Supercup) met Ronald van Dam moeten doen. Die zit daar nog omdat hij ook nog wel eens een basketbalwedstrijd van verslag kan voorzien.

Trouwens, wat vinden jullie van de eerste maand Sport1 Racing, buiten dat het niet in HD is?

Niet in HD...????? Dat meen je niet!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Bij Canal Digitaal bestaat de hele zender zelfs niet.

Pancake Shield

Ik ben persoonlijk niet echt iemand die verschrikkelijk van HD-beeld is, het maakt mij weinig uit zolang ik het maar zie. En ik moet zeggen dat het me tot nu toe zeer bevalt. Ze hebben een uitgebreider pakket dan ik in eerste instantie dacht. En als ze dit zo volhouden, hoop ik dat ze het misschien volgend jaar nog wat kunnen uitbreiden met andere klasses. Dan zit ik vooral te denken aan bv WEC en WSR (het hele pakket dan)
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Sport1 Racing is niet in HD.

Naar wat ik begrepen heb geeft Sport1 het signaal wel in HD door, maar is het aan de kabelmaatschappijen om zo ook door te geven.
Sport1 Racing in HD zou nog mooier zijn  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Weet je dat heel dat HD me nou echt helemaal niks interesseert? Echt niks. Net als on board beelden bij Sport1 select. Ik heb nu voor het derde seizoen geloof ik een Sport1 abo en nog nooit heb ik ook maar 1 moment de neiging gehad om tijdens een race daar naartoe te zappen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 mei 2015 - 23:10:43
Weet je dat heel dat HD me nou echt helemaal niks interesseert? Echt niks. Net als on board beelden bij Sport1 select. Ik heb nu voor het derde seizoen geloof ik een Sport1 abo en nog nooit heb ik ook maar 1 moment de neiging gehad om tijdens een race daar naartoe te zappen.

Dito


Voor de rest vind ik het autosportkanaal zeker 'n toevoeging, echter nog niet de toevoeging die ik had gehoopt. Had er wel iets meer van verwacht, maar wie weet? ???

+
Olaf Mol en Frank Weeïnk
uitgebreid scala aan autosporten
leuke achtergrondprogramma's
bijna alles live te volgen
alles op 1 zender te vinden

-
Ronald van Dam
programmatijden komen vaak niet overeen met tv-gids
races worden in tegenstelling tot achtergrondprogramma's erg veel herhaald
programma's als LEGENDS OF F1 en THE FAST LANE worden alleen 's avonds laat uitgezonden

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 29 mei 2015 - 23:10:43
Weet je dat heel dat HD me nou echt helemaal niks interesseert? Echt niks. Net als on board beelden bij Sport1 select. Ik heb nu voor het derde seizoen geloof ik een Sport1 abo en nog nooit heb ik ook maar 1 moment de neiging gehad om tijdens een race daar naartoe te zappen.

Ieder zijn ding hè. Ik vind HD kijken wel echt een pre.
Irriteer me er soms zelfs aan als iets niet in HD wordt uitgezonden  ;)

Die on board beelden bekijk ik ook zelden tot niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Even een serieuze vraag he, want ik ben persoonlijk totaal niet van HD. Wat is het voordeel ervan? Je ziet alles scherper neem ik aan, maar ik denk dat dat verschil toch wel vrij miniem is?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 30 mei 2015 - 13:45:04
Even een serieuze vraag he, want ik ben persoonlijk totaal niet van HD. Wat is het voordeel ervan? Je ziet alles scherper neem ik aan, maar ik denk dat dat verschil toch wel vrij miniem is?

Je ziet het scherper. Betere kwaliteit.
Het is niet heel schokkend, maar je ziet het wel.
Het is gewoon een extraatje.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

#942
Als je er aan gewend bent, wil je niet meer terug. Ik pijnig mijn ogen als ik naar dat Racing Channel kijk, in SD.

Jehoentelaar

MotorsTV is dat waarschijnlijk.

Je ziet het verschil inderdaad vooral als je van HD teruggaat naar SD. De andere kant op is het wel wat mooier maar niet wereldschokkend.

Perton

Qua tv maakt het me niet bijzonder veel uit, maar als ik soms TV-series terugkijk in de kwaliteit zoals ik 6 jaar geleden de TVRips downloadde, vraag ik me soms wel af hoe ik die kwaliteit destijds als hoogwaardig beschouwde. Blijkbaar maakt het dus inderdaad toch wel wat uit.