Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 24 mei 2015 - 15:25:14
Het moeilijk te voorspellen geldt voor alle IndyCar-races, niet alleen voor Indy. Maar dat kun je als je de serie nooit volgt maar er wel een mening over hebt natuurlijk niet weten, dus vooruit.

had deze nog niet gelezen, maar wat flauw zeg. Ik volg het niet wekelijks, maar al met al krijg ik nog wel het 1 en ander mee hoor. Inmiddels weet ik wel zo n beetje wat ik zie. De comments hierboven hebben mijn beeld iig niet echt veranderd maar eerder bevestigd. Dat jullie mij niet helemaal begrijpen, dat kan zowel aan mij als aan jullie liggen.

Jehoentelaar

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, dat ik het niet met je eens ben betekent niet dat ik niet snap wat je zegt.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 24 mei 2015 - 17:31:48
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, dat ik het niet met je eens ben betekent niet dat ik niet snap wat je zegt.
het is toch mede namens de yellows moeilijk te voorspellen?

Pancake Shield

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 17:56:15
Citaat van: Jehoentelaar op 24 mei 2015 - 17:31:48
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, dat ik het niet met je eens ben betekent niet dat ik niet snap wat je zegt.
het is toch mede namens de yellows moeilijk te voorspellen?

Persoonlijk vind ik dat het zelfs met de yellows nog wel redelijk te voorspellen is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Het is voorafgaand aan de race inderdaad moeilijk te voorspellen. Maar gedurende de race (en ik praat nu niet specifiek over de 500, maar over alle races in het algemeen) ontstaat er wel een patroon. En dan zijn er inderdaad races die door een yellow op het eind worden beïnvloedt, en de Indy 500 is daar niet elk jaar immuun voor, maar over de hele breedte genomen, valt het inderdaad mee.

Je gaat ook niet zeggen dat elke wedstrijd in de knockout-fase van het WK een loterij is omdat er af en toe eentje door penalties wordt beslist.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 18:16:43
Het is voorafgaand aan de race inderdaad moeilijk te voorspellen. Maar gedurende de race (en ik praat nu niet specifiek over de 500, maar over alle races in het algemeen) ontstaat er wel een patroon. En dan zijn er inderdaad races die door een yellow op het eind worden beïnvloedt, en de Indy 500 is daar niet elk jaar immuun voor, maar over de hele breedte genomen, valt het inderdaad mee.

Je gaat ook niet zeggen dat elke wedstrijd in de knockout-fase van het WK een loterij is omdat er af en toe eentje door penalties wordt beslist.
nou, doe een aantal live voorspelling vanavond en overtuig me. Ik kan helaas niet live kijken, maar ik lees het later vanavond of morgen graag terug. Daarnaast werden volgens mij heel veel Indy 500 de afgelopen jaren beinvloed door een yellow op het einde. Dat hoorde ik Frank Weeink vanmiddag volgens mij ook zeggen.

Perton

Neuh waarom? Jij hebt je eigen opvatting en bent daar niet vanaf te krijgen ondanks dat je geen IndyCar kijkt. Dan ga ik niet als een hondje je opdrachten uitvoeren.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 18:29:24
Neuh waarom? Jij hebt je eigen opvatting en bent daar niet vanaf te krijgen ondanks dat je geen IndyCar kijkt. Dan ga ik niet als een hondje je opdrachten uitvoeren.
nou, ik heb door de jaren heen genoeg Indycar wedstrijden gezien hoor. Ik was wat voorzichtig tov Jeroen omdat ie wel iets heel erg doms zei (wat achteraf sarcastisch bleek te zijn). Maar je hoeft niet te doen of ik wat dat betreft 1 of andere debiel ben. Ik heb ook niet letterlijk gezegd dat het een loterij is, alleen dat het wel een beetje zo over komt.


Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 15:20:29
Nee, maar dat zegt meer iets over het competitieve aspect van IndyCar dan over of het een loterij is of niet.

Maar ik wil best een voorspelling wagen hoor: Montoya.
je mag het nog bijstellen tot 25 ronden voor het einde ;)

0634

Weeink en Doornbos doen het top. Veel kunde. Niet op zoek naar flauwe oneliners, maar gewoon laten merken dat je wat toe kan voegen aan de race met kennis.

Perton

Weeink stelt ook precies de juiste vragen om het voor een leek leuk te maken. Capabele man.

Perton

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 18:43:37
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 15:20:29
Nee, maar dat zegt meer iets over het competitieve aspect van IndyCar dan over of het een loterij is of niet.

Maar ik wil best een voorspelling wagen hoor: Montoya.
je mag het nog bijstellen tot 25 ronden voor het einde ;)
Niet nodig, Montoya wint :)

Even zonder gekheid. Is achteraf makkelijk praten natuurlijk, dus je moet me maar op mijn woord geloven, maar van te voren dacht ik oprecht dat Dixon, Montoya en Power de drie grootste kanshebbers zouden zijn. Maar Kimball en Muñoz zou ik dan weer niet hebben durven voorspellen. En Kanaan had ik ook iets minder van verwacht, dat geef ik ook toe - al crashte die uiteindelijk natuurlijk.

Jehoentelaar

Prima streamkwaliteit en Weeink is een uitstekende commentator. Weet de uitzending goed aan elkaar te praten zonder rare dingen tussendoor. Doornbos had weer een hoop referenties naar zijn eigen poging op Indy nodig en haalde wel wat dingen door elkaar, maar al met al viel het wel mee. Het is ook niet zo dat er vanavond duizenden Indykenners naar ze luisterden dus dat valt door de vingers te zien.

Je merkt ook wel dat zo'n race van de publieke kanalen af is wat betreft de vragen die worden ingestuurd. Klassiekers als "heeft er wel eens een Nederlander gewonnen" en "rijden ze ook wel eens de andere kant op" dit keer niet gehoord. Als IndyCar niet bijna constant op zondagavond zou zijn (ben ik onderweg tussen ouders en studentenhok) had ik wel een online abonnement overwogen.

Perton

Misschien waren die vragen er wel maar hebben ze die gewoon niet voorgelezen, geen idee.

Ik miste de klassieke "Waarom doet Danica Patrick niet mee?" wel een beetje.