Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

NielsD

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:53:33
Eens. De passie is bij Mol dan ook een stuk groter. Maar ook die is niet best meer. Lang heb ik hem verdedigd, jarenlang zelfs, maar het kan eigenlijk ook niet meer. Zoveel fouten, niet normaal. Niet alleen verkeerde rijders noemen maar ook gewoon niet het inzicht in een race hebben.

Nou de passie van Mol is nog wel oprecht, dat geloof ik. Maar het goede is er inderdaad af. Ik kijk veel liever naar de Engelse zenders nu, maar begrijp dat de mensen die F1 anders volgens dan wij dat doen, veel hebben aan Mol. Maar inderdaad, de fouten worden steeds gekker. Het lijkt mij leuk als ze Frank Weeink een keer Formule 1 laten doen, maar dat zal wel nooit gebeuren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Pancake Shield

Olav Mol kan nog wel, maar dan met een co-commentator, die hem op z'n fouten kan wijzen of kan herstellen. Maar ik heb begrepen dat Mol dat zelf niet wil.

Maar Van Dam sowieso niet. Er zit ook totaal geen enthousiasme in het commentaar van hem. Alsof hij een rouwadvertentie aan het voorlezen is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Pancake Shield

Ik zit nu naar de herhaling van de tweede GP2-race te kijken. Mijn god, wat is Van Dam dramatisch. We geven wel eens aan dat Mol fouten maakt, maar dit slaat echt alles. Er is tijdens de race een crash tussen King en Gasly. In eerste instantie zegt ie constant dat Lynn aangereden is door King. Nou is dat niks nieuws, want ook Mol haalt wel eens teamgenoten door elkaar. Maar hij wisselt ook echt iedere keer. De ene keer zegt ie Lynn, de andere keer Gasly. En dan bij de herhaling. "Ja, zo te zien doet Gasly eigenlijk niks fout, want King rijdt er gewoon achterop dus Lynn mag van geluk spreken dat hij nog rijdt na zo'n klap"

Echt Sport1 als er meegelezen wordt, haal aub die man achter de microfoon weg en zet er iemand weg, als is het de toiletjuffrouw.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Ik heb de uitzending van de Indianapolis 500 besteld. Niet dat ik veel verwacht van het Nederlands commentaar, maar de livestream is wel stabiel en dat is voor morgen net wat belangrijker dan dat er fijn naar te luisteren is. Indy zit qua raceverloop ook niet zo ingewikkeld in elkaar dus heel veel fout kan er niet gaan.

Perton

Naja Van Dam zal ongetwijfeld zo iemand zijn die denkt dat de race in de eerste 50 ronden wordt beslist.

Met een beetje mazzel / pech ('t is maar hoe je het bekijkt) kan ik de race ook nog zien morgen. Ben ziek en als dat zo blijft is dat geen werk = race kijken *O*

Edwin90

Robert Doornbos schuift morgen aan tijdens de Indy 500 op Sport1.  :)

Jehoentelaar


Edwin90

Geen nood! Frank Weeink doet het commentaar bij de IndyCars. Prima te pruimen (vind ik dan). :)

Jehoentelaar

Zie trouwens dat je de Coca Cola 600 er meteen bij krijgt. Wordt een lange avond.

Perton


0634

Citaat van: Perton op 23 mei 2015 - 20:39:25
Naja Van Dam zal ongetwijfeld zo iemand zijn die denkt dat de race in de eerste 50 ronden wordt beslist.


Indy500 is niet veel anders dan Monaco. De race is beslist in bocht 1.

Perton

Zal dit jaar nog best wel eens zo kunnen zijn. Ongetwijfeld een startcrash en dan is het weer klaar.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 mei 2015 - 21:08:38
Citaat van: Perton op 23 mei 2015 - 20:39:25
Naja Van Dam zal ongetwijfeld zo iemand zijn die denkt dat de race in de eerste 50 ronden wordt beslist.


Indy500 is niet veel anders dan Monaco. De race is beslist in bocht 1.
is dat zo? ik ben niet zo heel erg bekend met de Indycar, maar volgens mij kun je daar juist de hele race geen pijl op trekken.

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 13:16:24
Het was dan ook sarcastisch ...  ;)
oh ja, ik zie het nu. Ik had de quote geen eens gelezen. Sorry ;)