Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

-Nino-

Bij de autosport vind ik Nelson Valkenburg en Rick Winkelman wel prettig om naar te luisteren. Frank Weeink vind ik bij de motoren altijd erg fijn en is nu ook vaker bij de autosport te horen.

Racesport commentatoren Nederlandse tv:

Olav Mol
Ronald van Dam
Rick Winkelman
Allard Kalff
Peter Baert
Rene Hoogterp
Alain de la Mar
Frank Verhoeven

Nelson Valkenburg
Frank Weeink

Iwan van der Valk
Diederick de Vries
Hans van Loozenoord
Marc de Reuver
Leon van Gestel

Gerard

Nou, ik heb het ditt weekend eens bekeken maar ik vond het niks

Nee, ik kijk well naar de BBC.. dan maar de verkorte versie..

Hamilton#44

BBC is echt goed. Jammer dat ze daar niet alle races live doen.

Sabai

Citaat van: Hamilton#44 op 11 mei 2015 - 16:51:23
BBC is echt goed. Jammer dat ze daar niet alle races live doen.

Nou bij de BBC kunnen ze er ook wat van hoor met Hamilton ophemelen.  Vooral degene die naast Coulthard zit. Coulthard daarentegen vind ik echt super!!

NielsD

Citaat van: Sabai op 11 mei 2015 - 18:54:31
Citaat van: Hamilton#44 op 11 mei 2015 - 16:51:23
BBC is echt goed. Jammer dat ze daar niet alle races live doen.

Vooral degene die naast Coulthard zit.

Dat is Ben Edwards. Mijns inziens de allerbeste Formule 1-commentator van het moment. Sowieso verslaat de gehele BBC-crew met gemak de mannen van Sky. Alleen Ted Kravitz Notebook vind ik echt heel leuk. Voor de rest ben ik er niet kapot van.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Kleine correctie van wat ik (en anderen) eerder meldden: bij Ziggo was Sport1 alleen in het afgelopen weekend vrij te bekijken, in tegenstelling tot de volledige maand mei.

Sabai

Daar kwam ik Maandag ook achter.Wel jammer.

FolkertE

Citaat van: NielsD op 11 mei 2015 - 22:55:12
Citaat van: Sabai op 11 mei 2015 - 18:54:31
Citaat van: Hamilton#44 op 11 mei 2015 - 16:51:23
BBC is echt goed. Jammer dat ze daar niet alle races live doen.

Vooral degene die naast Coulthard zit.

Dat is Ben Edwards. Mijns inziens de allerbeste Formule 1-commentator van het moment. Sowieso verslaat de gehele BBC-crew met gemak de mannen van Sky. Alleen Ted Kravitz Notebook vind ik echt heel leuk. Voor de rest ben ik er niet kapot van.
Ben Edwards, die doet het volgens mij ook al een tijdje geloof ik en die vind ik wel goed. Rustige stem vind ik.
Maar ik ga maandag kijken of ik kan overstappen en heb liever slecht commentaar en de race live kijken dan wachten tot in de avond.
Maar over het algemeen vind ik BBC en Sky vaak wel gelijkwaardig. Ik download meestal allebei en kijk naar de gene die het eerste klaar is.

gloudiesaurus

Vandaag de GP2-race in Monaco bekeken met commentaar van Van Dam.
Nou dan heb ik 1000x liever Mol.

Jezus wat was het weer slecht. Bij de 1e start die werd afgebroken ontging Van Dam alles en kwam hij niet uit zijn woorden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Jaaaa ..... he blijft 'n toppertje die Van Dam.  :D

Waar ik me overigens vooral aan stoor bij hem, is de wijze waarop en/of hoe hij de klemtoon in/op sommige woorden legt, de pauzes middenin 'n zin die al dan niet opgevuld worden met 'n EUH, en het feit dat hij ieder woord dat op 'n E of EN eindigt (zoals bv DEZE of MAKEN)  standaard uitspreekt als DEZEUH of MAKEUH, waarna weer 'n pauze volgt. Zelfs al verslaat hij de race foutloos en vol enthousiasme, al is dat nog altijd ver te zoeken en blijft het zouteloos, dan nog irriteer ik me mateloos aan zijn manier van spreken.

gloudiesaurus

hehe

groot bord in beeld "start delayed".

Ja jongens we gaan zo starten! Ik ben benieuwd.

Vervolgens heel lang niks...

Ik ben toch benieuwd wat er gaat gebeuren...

En zo ging het maar door  ;D

En dan bij de herstart. Rossi wordt voorbij gereden door Marciello. Ja fantastische start van Rossi, ik kan niet anders zeggen!!!
Vervolgens rijdt Marciello hem voorbij en zegt hij Oh uhm, nee toch niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Gemaakte passie is het bij Van Dam en er is niets erger dan dat...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Eens. De passie is bij Mol dan ook een stuk groter. Maar ook die is niet best meer. Lang heb ik hem verdedigd, jarenlang zelfs, maar het kan eigenlijk ook niet meer. Zoveel fouten, niet normaal. Niet alleen verkeerde rijders noemen maar ook gewoon niet het inzicht in een race hebben.

gloudiesaurus

Ik denk eerlijk gezegd dat Mol de Formule 1 ook niet meer zo leuk vindt als vroeger.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Mooi dat je eindelijk overstag bent Jeroen. :P

Of eigenlijk niet mooi, want het zegt ook wel iets over Mol. Maar toch.