Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 19 april 2015 - 17:03:08
Waarom beweert Mol elk weekend dat een tijdstraf aan het einde van de race wordt toegevoegd aan de racetijd? Die dingen worden gewoon tijdens de pitstops ingelost...

Volgens mij is dat, omdat de meeste teams ervoor kiezen omdat op het einde erbij te doen ipv van tijdens de pitstop. Dat is tenminste wat ik gezien heb in sommige gevallen. Je hebt wel gelijk die dingen kunnen gewoon tijdens de pitstops doen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 19 april 2015 - 19:01:20
Citaat van: Perton op 19 april 2015 - 17:03:08
Waarom beweert Mol elk weekend dat een tijdstraf aan het einde van de race wordt toegevoegd aan de racetijd? Die dingen worden gewoon tijdens de pitstops ingelost...

Volgens mij is dat, omdat de meeste teams ervoor kiezen omdat op het einde erbij te doen ipv van tijdens de pitstop. Dat is tenminste wat ik gezien heb in sommige gevallen. Je hebt wel gelijk die dingen kunnen gewoon tijdens de pitstops doen.
als je dat zelf mag kiezen dan lijkt me de keus snel gemaakt. Is geen eens een keus eigenlijk.

Kootje

Volgens mij werkt het zo:

5 sec. Stop & Go - te combineren met pitsstop
10 sec. Stop & Go - afzonderlijk in te lossen binnen 3 raceronden*
Drive Through - afzonderlijk in te lossen binnen 3 raceronden*
Overige tijdsstraffen - opgeteld bij eindtijd

*indien niet inlosbaar, wordt er tijd toegevoegd aan de eindtijd en de duur is dan afhankelijk van het circuit

Tuesday

Citaat van: Kootje op 19 april 2015 - 19:05:23
Volgens mij werkt het zo:

5 sec. Stop & Go - te combineren met pitsstop
10 sec. Stop & Go - afzonderlijk in te lossen binnen 3 raceronden*
Drive Through - afzonderlijk in te lossen binnen 3 raceronden*
Overige tijdsstraffen - opgeteld bij eindtijd

*indien niet inlosbaar, wordt er tijd toegevoegd aan de eindtijd en de duur is dan afhankelijk van het circuit
volgens mij klopt dat niet helemaal. Je hebt idd stop and go, daarvoor moet je een extra pitstop maken en je hebt de tijdstraf die je bij een reguliere pitstop mag optellen. Maar volgens mij is dat onafhankelijk van de lengte van de straf.

Perton

Ik heb de reglementen er nog eens bij gezocht, en wat ik zei klopte gewoon :P

Die straf van 5 seconden mag je bij een pitstop doen (Wat Sainz en Maldonado vandaag ook gewoon gedaan hebben) of als je geen pitstops meer maakt, dan komt het bij je racetijd op. De 10 seconden stop and go moet inderdaad onafhankelijk van een pitstop worden gemaakt, maar er is sinds dit jaar ook een nieuwe 10 seconden-straf die net als de 5 seconden werkt. Die kreeg PƩrez meen ik ipv Maleisiƫ.

Ik weet eigenlijk niet of je het als team mag kiezen, of dat het is van "Je doet het maar bij je pitstop, en als je geen pitstops meer maakt, dan komt het bij je race op."

Edwin90

Sport1 komt per 1 mei met een appart autosportkanaal! Goed bezig!

Pancake Shield

Citaat van: Edwin90 op 22 april 2015 - 08:40:25
Sport1 komt per 1 mei met een appart autosportkanaal! Goed bezig!

Zouden ze dan toch meelezen? Eerst Jan Lammers en nu zo'n kanaal XD. Als er een gridreporter komt, vind ik het eng worden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Zeeuw

Dan stel ik bij deze voor een jonge knappe dame met verstand van zaken als pitreporter.

Of ik stel mijzelf kandidaat.

Je weet nooit he  ;D

Edwin90

Ben overigens benieuwd of het een HD kanaal wordt. Anders hoop ik dat ze de F1 wel/ook op Select uitzenden.

Perton

Zoals ik het heb begrepen, blijven ze dat met F1 doen, omdat ze nog altijd meerdere content willen blijven aanbieden zoals ze dat nu ook doen (onboard-kanaal, enzo). Dus ik denk niet daar zorgen over hoeven te zijn.

Voor de rest: mijn gebeden zijn verhoord *O* Nu nog een duo-commentator naast Mol en ik heb eigenlijk geen reden meer tot klagen. Ja, die onzin van sportnieuws tijdens de voorbeschouwing. Dat sloeg nergens op.

BMW.WilliamsF1

Mooi de tijd om ff wat te drinken te pakken tijdens die onzin en om ff te gaan pissen :D
Maar wat mij betreft mag dat ook weg. Sowieso mag dat vrouwtje wel opbokken uit de studio. Voegt in mijn ogen niets toe aan het programma. Ja 1 of andere onzinnige poll die hebben ze elke GP.

Het liefst zie ik net zoals bij de BBC en Sky meer vanaf het circuit, maar das gewoon veel duurder natuurlijk. Dat snap ik ook wel :)

Maar misschien komt dat wel weer als Max het een beetje goed doet en de populariteit m.b.t. de F1 en andere autosport weer aantrekt. Dan krijgen ze meer inkomsten en meer budget om een fatsoenlijke programma te maken.

rafael25

#746

-Moderator edit: Graag geen links plaatsen naar illegale content. Dankje.

robbert

#747


-Moderator edit: Graag geen links plaatsen naar illegale content. Dankje.
[/quote]


rafael25


Kootje

Citaat van: Edwin90 op 22 april 2015 - 08:40:25
Sport1 komt per 1 mei met een appart autosportkanaal! Goed bezig!

Cool ... en wat gaat dat kosten?