Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert

kunnen jullie gp 2 volgen met jullie abonnement? Dan zou ik blij zijn met hetgeen jullie hebben. Wij belgen kunnen dit helemaal niet volgen, weet zelfs niet waar ik een live stream of de race kan downloaden

Tuesday

Citaat van: robbert op 18 april 2015 - 12:10:40
kunnen jullie gp 2 volgen met jullie abonnement? Dan zou ik blij zijn met hetgeen jullie hebben. Wij belgen kunnen dit helemaal niet volgen, weet zelfs niet waar ik een live stream of de race kan downloaden
idd. en wij verwende NL'ers maar klagen over het commentaar ;) we moeten idd blij zijn met wat we hebben, maar goed je moet niet vergeten dat we allemaal een beetje een van Dam trauma hebben (ik helaas ook).

Kootje

blij zijn met wat we hebben? je bedoeld blij zijn met waar we dik voor betalen ;)

robbert

Citaat van: Tuesday op 18 april 2015 - 12:26:38
Citaat van: robbert op 18 april 2015 - 12:10:40
kunnen jullie gp 2 volgen met jullie abonnement? Dan zou ik blij zijn met hetgeen jullie hebben. Wij belgen kunnen dit helemaal niet volgen, weet zelfs niet waar ik een live stream of de race kan downloaden
idd. en wij verwende NL'ers maar klagen over het commentaar ;) we moeten idd blij zijn met wat we hebben, maar goed je moet niet vergeten dat we allemaal een beetje een van Dam trauma hebben (ik helaas ook).

ahja, dat begrijp ik. Dat hadden wij ook met kris wauters. Maar kijk, nu hebben we er geen last van, want wij hebben geen f1 meer op de vlaamse zenders. Dus als ik een keuze zou moeten maken tussen gp2 kijken met wat oerdomme commentaar of helemaal geen gp 2 , dan zou ik wel rap weten wat te kiezen hoor. Ik zou zeggen, geniet ervan. Want straks zenden ze geen meer uit en heb je helemaal geen gp 2 meer

robbert

Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 12:40:05
blij zijn met wat we hebben? je bedoeld blij zijn met waar we dik voor betalen ;)

ja idd, maar daar kiest men zelf voor é

Tuesday

Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 12:40:05
blij zijn met wat we hebben? je bedoeld blij zijn met waar we dik voor betalen ;)
dat is ook weer zo. Alhoewel, 5 euro per maand is natuurlijk niet veel.

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 14:35:36
Dat is alleen de eerste drie maanden.
voor mij zijn dat ook direct de enige maanden ;) tot halverwege Juni, dan is de Spaanse competitie ook weer afgelopen en resteren er nog maar 5 races die de BBC niet uitzendt. GP2 geloof ik verder wel, kijk de samenvattingen op RTL 7 wel.

Kootje

Citaat van: robbert op 18 april 2015 - 12:42:04
Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 12:40:05
blij zijn met wat we hebben? je bedoeld blij zijn met waar we dik voor betalen ;)

ja idd, maar daar kiest men zelf voor é

Kies ik idd zelf voor, maar voor die prijs verwacht ik wel 'n bepaalde kwaliteit. Voor k**commentaar kan ik ook gratis naar RTL+ kijken. ;)



Citaat van: Tuesday op 18 april 2015 - 12:48:43
Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 12:40:05
blij zijn met wat we hebben? je bedoeld blij zijn met waar we dik voor betalen ;)
dat is ook weer zo. Alhoewel, 5 euro per maand is natuurlijk niet veel.

Je bedoeld €15,-

Tuesday

Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 15:31:10
Je bedoeld €15,-
voor 3 maanden wel idd. Per maand zou ik dat er niet over hebben.

Kootje

Nee ... €15,- per maand. En voor dat geld mag je toch wel 'n bepaalde kwaliteit verwachten, een kwaliteit die men wat mij betreft nu ook bied. Niet alleen qua commentaar, maar ook qua aanbod. Voor dat geld heb ik nu F1, F3, GP2, GP3, Indy en F1 gerelateerde programma's als The Inside Line en GP Confidential. Dat vind ik die prijs wel waard. Daarnaast doen ze ook nog NASCAR en WRC, Golf, Tennis, Basketbal en Spaans + CL Voetbal, maar daar liggen mijn interesses niet.

Tuesday

#716
Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 16:16:47
Nee ... €15,- per maand. En voor dat geld mag je toch wel 'n bepaalde kwaliteit verwachten, een kwaliteit die men wat mij betreft nu ook bied. Niet alleen qua commentaar, maar ook qua aanbod. Voor dat geld heb ik nu F1, F3, GP2, GP3, Indy en F1 gerelateerde programma's als The Inside Line en GP Confidential. Dat vind ik die prijs wel waard. Daarnaast doen ze ook nog NASCAR en WRC, Golf, Tennis, Basketbal en Spaans + CL Voetbal, maar daar liggen mijn interesses niet.
ja, ok, als je t hele jaar wilt kijken zul je op een gegeven moment 15 euro per maand moeten betalen, of in mijn geval bij Canal Digitaal 12 euro. Maar goed, ik kom er net achter dat ik zometeen geen eens de kwalificatie kan kijken op Sport 1 omdat er op Select Barcelona-Valencia wordt uitgezonden en ze bij Canal Digitaal geen Extra 1 of 2 hebben, alleen nog Select, Voetbal en Golf. Dus zelfs met een abonnement kan ik zometeen inschakelen op RTL Duitsland. Dus dat neemt de laatste twijfel wat betreft opzeggen wel weg.
Zijn die extra kanalen bij jullie trouwens in HD? of moeten jullie zometeen ook in SD kijken?

Edit: de BBC zendt ook live uit blijkbaar, dus dat valt weer mee. Engels in HD ipv Duits in SD

Perton

Volgens mij sd. Ik heb niet het idee dat ik super high quality zit te kijken momenteel

Overigens zoals kootje zegt, het aanbod Is mij 15 euro wel waard, maar ik kan me voorstellen dat als je al die andere klassen niet volgt, het dan Veel geld is. Om die reden had ik tot dit jaar ook geen sport 1.

Kootje

Alleen SPORT1 SELECT en SPORT1 VOETBAL zijn in HD, de rest is idd in SD maar dat boeit me nu echt niets. Het gaat mij erom dat ik gewoon F1 kan kijken, zonder me dood te moeten ergeren aan die Duitsers. ;) Overigens worden alle F1 races wel gewoon op het SELECT kanaal en dus in HD uitgezonden.

0634

Wat Kootje zegt. HD interesseert me echt geen reet. Zolang ik maar F1 kan zien zonder Duits gebral, reclames en stroperige streams.