Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Het belangrijkste voor mij is de race, voor- en nabeschouwingen hoeft niet perse voor mij. Dus liever naast Mol, dan wordt het echt veel beter!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat gaat niet gebeuren. Weet je wel hoe druk Jan Lammers nog is? Die gaat echt niet de wereld over reizen om af en toe Mol op zijn fouten te wijzen.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 23:02:16
Dat gaat niet gebeuren. Weet je wel hoe druk Jan Lammers nog is? Die gaat echt niet de wereld over reizen om af en toe Mol op zijn fouten te wijzen.
;D ;D ;D
En anders solliciteer jij toch even, Jeroen? En waar is Ronald van Dam gebleven? Ik kijk geen Sport1, vandaar dat ik het vraag.

NielsD

Citaat van: Franky R. op 30 maart 2015 - 16:15:49
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 23:02:16
Dat gaat niet gebeuren. Weet je wel hoe druk Jan Lammers nog is? Die gaat echt niet de wereld over reizen om af en toe Mol op zijn fouten te wijzen.
;D ;D ;D
En anders solliciteer jij toch even, Jeroen? En waar is Ronald van Dam gebleven? Ik kijk geen Sport1, vandaar dat ik het vraag.

Gaat GP2 en GP3 doen dit jaar. Hij is de nieuwe Will Buxton!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Op zich stoor ik me helemaal niet bij Sport 1, ik merk nooit echt als er fouten worden gemaakt of ze wat missen tijdens de races. Olav is gewoon Olav, alleen een stukje ouder nu. Enige waar ik me echt aan stoor, is het feit dat ik Sport 1 niet kan ontvangen >:( en streams zijn nou niet heel top. Naja beter dan niks. En BBC heb ik dus ook niet. Waardeloos.


FolkertE



FolkertE

Inderdaad, en dat na dat ze beloofd hadden met mijn nieuwe abonnement ik de beschikking had over BBC, Sport 1 en HBO. En HBO heb ik wel( iig, dat moet ik nog wel aanvragen, maar die mogelijkheid is er wel.)

Perton

Hoezo kan je geen Sport 1? Waar zit je dan?


0634

Citaat van: NielsD op 30 maart 2015 - 16:18:15
Citaat van: Franky R. op 30 maart 2015 - 16:15:49
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 23:02:16
Dat gaat niet gebeuren. Weet je wel hoe druk Jan Lammers nog is? Die gaat echt niet de wereld over reizen om af en toe Mol op zijn fouten te wijzen.
;D ;D ;D
En anders solliciteer jij toch even, Jeroen? En waar is Ronald van Dam gebleven? Ik kijk geen Sport1, vandaar dat ik het vraag.

Gaat GP2 en GP3 doen dit jaar. Hij is de nieuwe Will Buxton!

Hij doet wel meer. Ook NBA en zo. Zat laatst toevallig te kijken toen ik hem hoorde. Is ook meer zijn ding, die Amerikaanse sporten.

0634

@Franky: mij kunnen ze niet betalen. Of jullie moeten allemaal fors meer moeten gaan betalen voor jullie abbo's  ;D

Perton

Van Dam deed vorig jaar ook (en dit jaar ongetwijfeld ook) het Thanksgiving American Football-commentaar op Fox. Was ook behoorlijk om aan te horen.