Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 17:36:52
Olav Mol is trouwens een oen.

En Kalff net zo. Kunnen beide in de Muppetshow.
Some things are too important to be left in the past.

0634


Perton

Ik zou overigens Cristian Perton voordragen als opvolger van Olav Mol. Geen idee wie het is, maar hij schijnt de beste commentator ooit te zijn.

Sabai

Kijk nu veronica en hoor hem over buien praten op de achtergrond wat feitelijk een berg op de achtergrond is .

janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 17:45:42
Zo. Die kan Sport1 in zn zak steken.  ;)

Heb je Kalff gehoord vanmorgen in de studio? Tenenkrommend, vind ik. En maar Doornbos in de reden vallen. Bijdehand ventje en hoogst irritant. Goh hij heeft een F3000 bolide onder zijn kont gehad. Dan maar Lammers of Tom Coronel. De ene voegt wat toe aan info, de ander kan er met passie over praten. Zou het leuk vinden dat ze Toine Hezemans of Gijs van Lennep eens een keertje uitnodigen. Maar die zullen wel geen trek hebben of het is voor de commercie niet interessant. Want het draait om kijkcijfers.
Some things are too important to be left in the past.

0634


janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Dat is hij. Heeft ook recht van een mening geven. Zijn reputatie in de autosport is groot. Wat dat betreft is die Kalff een sukkel. Heeft never op een higher level wat gepresteerd. Leuk om een keer voor de lol in een Williams te zitten. En zijn verhaal over Vettel en dat hij nogal dichtbij MS zit vond ik nogal verwarrend. Doe geen popiejopie gedrag. Hou je mond of leg de context uit wat je bedoeld.
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 19:28:52
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Dat is hij. Heeft ook recht van een mening geven. Zijn reputatie in de autosport is groot. Wat dat betreft is die Kalff een sukkel. Heeft never op een higher level wat gepresteerd. Leuk om een keer voor de lol in een Williams te zitten. En zijn verhaal over Vettel en dat hij nogal dichtbij MS zit vond ik nogal verwarrend. Doe geen popiejopie gedrag. Hou je mond of leg de context uit wat je bedoeld.

Nou, ik geloof dat Kalff de fam. Schumacher goed kent vanuit de paardensport.

janke

Citaat van: Edwin90 op 29 maart 2015 - 19:47:48
Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 19:28:52
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Dat is hij. Heeft ook recht van spreken. Zijn reputatie in de autosport is groot. Wat dat betreft is die Kalff een sukkel. Heeft never op een higher level wat gepresteerd. Leuk om een keer voor de lol in een Williams te zitten. En zijn verhaal over Vettel en dat hij nogal dichtbij MS zit vond ik nogal verwarrend. Doe geen popiejopie gedrag. Hou je mond of leg de context uit wat je bedoelt.

Nou, ik geloof dat Kalff de fam. Schumacher goed kent vanuit de paardensport.

Als dat zo is, prima. Maar doe niet interessant als je niks zinnigs te melden hebt over de race. Sorry hoor!!!
Some things are too important to be left in the past.

NielsD

Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 20:06:50
Citaat van: Edwin90 op 29 maart 2015 - 19:47:48
Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 19:28:52
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Dat is hij. Heeft ook recht van spreken. Zijn reputatie in de autosport is groot. Wat dat betreft is die Kalff een sukkel. Heeft never op een higher level wat gepresteerd. Leuk om een keer voor de lol in een Williams te zitten. En zijn verhaal over Vettel en dat hij nogal dichtbij MS zit vond ik nogal verwarrend. Doe geen popiejopie gedrag. Hou je mond of leg de context uit wat je bedoelt.

Nou, ik geloof dat Kalff de fam. Schumacher goed kent vanuit de paardensport.

Als dat zo is, prima. Maar doe niet interessant als je niks zinnigs te melden hebt over de race. Sorry hoor!!!

Allard Kalff meldde laatst op Radio 2, dat hij aandeel heeft gehad in de start van de carrière van Max in de autosport. Ik ging stuk...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Ook dat hele Giedo-verhaal. Meerdere rechters hebben Giedo in het gelijk gesteld, maar meneer Kalff dacht daar toch weer heel anders over. Vermoeiend.

Pancake Shield

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Mocht Sport1 hier inderdaad evaluatie uit halen. DIT dus. Haal Lammers naar de studio als gast.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 21:09:00
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 18:56:47
Jan Lammers vind ik altijd kundig.

Mocht Sport1 hier inderdaad evaluatie uit halen. DIT dus. Haal Lammers naar de studio als gast.

Of als co-commentator naast Mol...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Liever als analist. Maar Jantje moet ook willen natuurlijk.