Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje


gloudiesaurus

Het aanbod van Sport1 is qua autosport nu wel enorm breed.
Straks ook weer GP2 erbij...

Een pitscommentator zou een echte toevoeging zijn. Maar snap wel wat daar een kostenplaatje aanhangt.

De studio wordt ook wel beter. Doornbos is oke. Maar hij verwijst wel erg vaak naar zijn eigen carrière... zoals Albers dat ook steeds deed.
Doornbos is wel stukken beter dan Albers hoor.

En leuk dat Sport1 na elke race even belt met Max en Jos. Een echte toevoeging.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 12:10:43
Zo werkt het niet Perton. Sport1 is net als de belastingdienst: gewoon betalen en verder je mond houden  ;).
Dat blijkt!

gloudiesaurus

Ik heb wel eens gehoord dat ze bij Sport1 ook dit topic checken en meenemen in evaluaties dus who knows  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ronald van Dam heeft wel eens gelezen in ieder geval  ;)
Jeroen weet daar wel meer van  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

 ;D

Was erg grappig toen hij z'n quote gebruikte. Helaas het enige goede dat hij deed. :D

0634


gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 12:14:41
Ik kan me zoiets inderdaad heugen  ;).

;D

Nee maar serieus ik heb begrepen van Sport1 dat dit topic o.a. wordt meegenomen in evaluaties.
Dus who knows  :)

Ze hebben het laatste jaar wel naar de fans geluisterd vind ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Hebben ze zeker. Mol terug op veler verzoek en nog op locatie ook. Voorbeschouwinkje, nabeschouwinkje. Bergen andere autosport. Helemaal top.

0634

Dat hebben ze zeker gedaan. Daarvoor alleen al verdienen ze een dikke pluim.

Perton

Daarom vind ik Sport 1 ook zo lovenswaardig. Ik heb het idee dat ze na het fiasco van het eerste seizoen dat ze de rechten hadden toch wel iets hadden van: kut.. men wil niet zomaar veel geld betalen voor 2 races per maand. Van Dam lozen en Mol (terug)halen was in dat opzicht een goede stap qua populariteit (mijn persoonlijke mening is dan dus dat het kwalitatief niet bijzonder veel uitmaakt, maar dat staat er los van). Het autosportaanbod nog flink meer uitbreiden is een nog veel betere stap.

Wat mij betreft zijn er maar 2 dingen die echt beter kunnen (er zijn natuurlijk altijd wel kleine dingetjes, maar daar ga ik niet over miepen) en dat is dus een duo-commentator van Mol en het feit dat je per se een volledig abbonement op Sport 1 moet hebben en niet een autosportabbonement kan hebben voor (ik noem iets) 8 euro per maand.

Maar goed, dat is meer een kritiek die ik op betaalzenders in het algemeen heb dan op Sport 1 specifiek. Ik vraag me ook bijvoorbeeld af hoeveel golf- of tennis-fans nu specifiek voor hun sport Sport 1 hebben aangeschaft en hoe je daar meer van zou kunnen bereiken.

Kootje

Dat laatste zou ik idd heel fijn vinden. Het voetbalaanbod bekijk ik nauwelijks, het tennis, golf en basketbal helemaal niet.

Pancake Shield

Een van de redenen dat ik voor Sport1 toch wel gekozen heb, is toch wel het enorm uitgebreidere aanbod dit jaar iig. F1 zat er natuurlijk al twee jaar. En ja, ik ben blijer met Mol dan met Van Dam (wat was dat een ontzettende dweil). Maar ik ben zeker verheugd over het feit dat ik vanavond gewoon IndyCar live op een tv-zender kan kijken ipv iets op te zoeken en dan maar hopen dat de Twitter-feed de download-snelheid niet inhaalt.

Bovendien kijk ik persoonlijk ook nog wel eens een basketbalwedstrijd, tennis of een grote voetbalwedstrijd (vorige week Barcelona-Real Madrid) dus ik haal mijn geld er wel uit. Maar ik vind wel dat de twee bovenstaande heren (Kootje en Perton) een goed punt hebben. Een specificiek autosport-abbonement zou niet gek zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 10:15:08
Godsallemachtig wat is Olav Mol toch een waardeloze vent: "JA BUTTON PAKT PÉREZ BIJ DE PITSTOPS, DIE PITSTOP GAAT NIET LEKKER."

Nee vent, Pérez had een straf, hoe the fuck doe je er 8 seconden over om dat te beseffen.

Troost je, bij de BBC ging het net zo. "Nu krijgen we een pitstopstrijd tussen McLaren en Force India... En Button pakt de plaats... Oh problemen bij Force India! Oh, ze stonden te wachten omdat ze die straf hadden natuurlijk, ze mochten 10 seconden niets doen. Excuses."

Coulthard maakte het dan nog een klein beetje erger door eraan toe te voegen: "Ja, ze hebben twee ronden de tijd om die straf uit te voeren." Aan het einde van zijn zin was hij al aan het stamelen, ik denk dat hij besefte dat dat ook niet klopte maar geen zin had om nog een tweede fout toe te geven in dertig seconden. ;D

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 29 maart 2015 - 12:16:06
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 12:14:41
Ik kan me zoiets inderdaad heugen  ;).

;D

Nee maar serieus ik heb begrepen van Sport1 dat dit topic o.a. wordt meegenomen in evaluaties.
Dus who knows  :)

Ze hebben het laatste jaar wel naar de fans geluisterd vind ik.

Ik zou het gewoon logisch vinden als ze dat doen. Zonder aan zelfverheerlijking te willen doen (ik heb toch nog nooit Sport1 gekeken), dit is gewoon een forum waar serieus gediscussieerd wordt, geen flamewars plaatsvinden en reacties komen van een hoger niveau dan "Olav Mol is een ******." Dit is gewoon gratis directe feedback voor Sport1.