Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

NielsD

Citaat van: Figge op 03 november 2014 - 11:32:18
Hahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?

Ronald van Dam
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Figge

Citaat van: NielsD op 03 november 2014 - 11:34:25
Citaat van: Figge op 03 november 2014 - 11:32:18
Hahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?

Ronald van Dam

Echt waar? Why?

NielsD

Citaat van: Figge op 03 november 2014 - 11:35:54
Citaat van: NielsD op 03 november 2014 - 11:34:25
Citaat van: Figge op 03 november 2014 - 11:32:18
Hahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?

Ronald van Dam

Echt waar? Why?

Hahaha nee, was maar gekheid. Zat vrijdag een VT van hem te kijken, man man man dat is pas slecht.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Ik erger me meer aan Mol. Wat een foutenfestijn.

Perton

Citaat van: Figge op 03 november 2014 - 11:32:18
Hahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?
Mol met iemand naast zich. Zelfs al is dat een saai iemand als Robert Doornbos, Mol houdt zich dan wel rustig genoeg om niet als een clown over te komen. Althans, dat was een kleine tien jaar geleden zo, ik weet niet of dat tegenwoordig nog helpt.

Figge

Ik denk dat Mols energie er gewoon niet meer is om dit op de gedreven manier van de jaren 90 te doen.
Hij heeft prive natuurlijk ook de nodige moeilijke tijden gekend. Misschien is de koek gewoon op.
Maar het grote publiek wilde hem terug. Sport 1 heeft er naar geluisterd. Dus in algemene zin wil het publiek Mol gewoon hebben.

Misschien moeten de Coronellen het gaan doen. Die zijn ook wel aanstekelijk. Tel uit je winst.

BMW.WilliamsF1

Nou die van Dam is helemaal een 1e klas flapdrol. Die maakt nog meer fouten dan Mol. Het beste zou zijn als er iemand naast Mol zou zitten idd. Ik hoor wel liever Mol dan van Dam...ondanks de fouten die hij maakt.

Sphinx

CitaatHahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?

Hij was een paar keer flink te laat ja, zoals die klapper van Perez waar ie maar over Renault bleef doorpraten en ineens opmerkt wat er gebeurd is.
Van Dam heeft er vorig jaar al een bende van gemaakt, ik heb maar van één race genoten, dat was Monaco waar Tom Coronel hem volledig onder de tafel praatte. Zet Tom maar op locatie neer als ie niet in de toerwagens actief is, zelfs Eurosport Uk heeft hem een paar keer ingeschakeld. Over wie het voor de rest kan, geen idee. Frank Weeink, zou leuk zijn, maar die wil niet. Rik Winkelman misschien
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Ik heb eigenlijk al sinds 2010? Niet meer op nederlandse zenders gekeken. Heel af en toe, maar nooit echt meer met Olav. Ga eens lijken of ik een race in het Nederlands ergens kan downloaden.

Ik hoop dat Max positief effect goede invloed heeft.

Sabai

Voorheen wist ik ook niet beter. Tot dat F1 achter de decoder ging. Ik ging BBC kijken en er ging als het ware een wereld voor me open.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 03 november 2014 - 17:54:44
Voorheen wist ik ook niet beter. Tot dat F1 achter de decoder ging. Ik ging BBC kijken en er ging als het ware een wereld voor me open.
Ik heb paar jaar geleden zelf de beslissing genomen BBC/Sky te kijken het beviel me zo goed en toen sport1 het in Nederland ging uitzenden keek ik liever naar een langzame en onduidelijke stream dan naar van Dam.

Sphinx

Citaat van: Sabai op 03 november 2014 - 17:54:44
Voorheen wist ik ook niet beter. Tot dat F1 achter de decoder ging. Ik ging BBC kijken en er ging als het ware een wereld voor me open.

Bij mij ging het vroeger andersom, de F1 ging naar RTL en omdat we geen kabel hadden ben ik in arren moede maar de RTBF uitzendingen gaan volgen, ook al kon ik Thierry en Gaetan eerst nauwelijks verstaan, ik werd aangestoken door hun enthousiasme. Ik heb nooit zoveel NL commentaar geluisterd, meestal Duits, Frans of Engels, pas de laatste jaren wat meer. Niet dat het echt een verbetering was.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Vroeger doen de VRT de rechten op F1 nog had had je bij Sporza ook zo'n kerel zitten die nooit oplette wat er gebeurde, toen ontdekte ik ook de BBC, wat een openbaring...

Nu door de Sky/BBC deal moet ik het af en toe stellen met La Deux of RTL maar ik moet zeggen dat La Deux me aangenaam verrast, vooral het commentaar soms van Charles Pic vind ik top

(ook al begrijp ik maar een beetje Frans)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ja en hopelijk blijft de rtbf de f1 uitzenden

Perton

Godsallemachtig wat is Olav Mol toch een waardeloze vent: "JA BUTTON PAKT PÉREZ BIJ DE PITSTOPS, DIE PITSTOP GAAT NIET LEKKER."

Nee vent, Pérez had een straf, hoe the fuck doe je er 8 seconden over om dat te beseffen.