Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Citaat van: Kootje op 20 september 2014 - 21:50:12
Het is eerst nog maar de vraag of FOX het überhaupt krijgt. ;)

Krijgen doen ze niets Kooje. Qwestie van wie het meeste wil schokken ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


gloudiesaurus

Jammer dat RTL7 het niet wil kopen.
Formule 1 op het vrije net blijft toch het beste  ;)
Ook voor de sport  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:46:59
Citaat van: Arthur op 20 september 2014 - 21:42:21
Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:40:41
Maar ga er maar vanuit de ze de Formule 1 niet gratis gaan uitzenden  ;)

Geheid dat er geen seconde gratis uitgezonden wordt... Volle mep lappen!!!

Alleen Fox staan erom bekend op vrije kanalen te "teasen" voor hun betaalkanalen.
Dat is de formule die Fox ook in het buitenland toepast.

Overigens kijken er in Nederland nauwelijks mensen naar Fox op het vrije kanaal.

En het is maar weer afwachten hoe Fox het invult he. Mag Olav Mol bijvoorbeeld mee?

Ik hoor iets over ene Ronald van Dam.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:46:59
Overigens kijken er in Nederland nauwelijks mensen naar Fox op het vrije kanaal.
Geloof ik best. Ik blijf af en toe hangen als ik er langs zap en The Simpsons wordt uitgezonden, maar voor de rest kan ik (op Boston Legal na, maar dat vind ik echt heel slecht) niet eens een huidig programma noemen van Fox. Toen ze begonnen zonden ze nog wel The Walking Dead uit, en hoewel ik dat zelf niet kijk, weet ik wel dat het in Amerika een erg populaire serie is. Ook Ripper Street (uitstekende BBC-serie, helaas gecancelled) hadden ze in hun schema. Dus ik had toen de hoop dat Fox kon imponeren met goede in Nederland onbekende/onderschatte content. Maar uiteindelijk is het gewoon een B-versie van Veronica geworden, en daar kijk ik al nauwelijks naar, op de Pawn-series en Border Security na.

Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 20 september 2014 - 12:54:50
Tsja zoals ik elke keer zeg in de discussie over betaalzenders: ik ga niet de volle pond betalen, als ik alleen maar autosport wil. Nu heeft Fox Sports ook American Football, dus dat maakt het voor mij wel iets interessanter, zeker nu de gamepass van NFL niet meer gratis is voor Nederlanders. De kosten kan ik er dan ook uithalen door Jehoentelaar 5 euro per wedstrijd te laten betalen als hij hier samen met mij wil kijken, 15 voor de Super Bowl. Dus dat zal het probleem niet zijn. Fox Sports is het overwegen waard, afhankelijk van hoeveel geld ik verdien / overhoud met mijn nieuwe baantje. En wat het daadwerkelijke programma zal zijn.
SuperBowl alleen mits de Cardinals meedoen.

Edwin90

#517
In sommige landen heeft FOX al de rechten van de F1. Daar sturen ze toch een best legertje met mensen naar de GP's. Lijkt me dat dat een kwestie van ondertitelen is en je hebt een degelijke voorbeschouwing. Die beelden zijn tenslote 'gewoon' van FOX. Ben benieuwd of ze in dat geval ook een Nederlandse commentator sturen, of dat de hele soap over de bezemkast weer overnieuw begint.

Over de bezemkast gesproken. Olav Mol heeft in een Formule  1 van eerder dit jaar gezegd dat hij dit jaar zowiezo het commentaar had gedaan, ook vanuit de bezemkast. Hij miste het commentaar geven te veel. Sport1 zou er zelf voor hebben gekozen om hem op locatie te zetten. Dus wat dat betreft verwacht ik op dat gebied geen problemen.

-edit- Overigens. De voorbeschouwing begint vandaag op Sport1 om 13.00. Dat is de lengte die RTL ook vaak hanteerde. Sport1 is momenteel gewoon goed bezig. Alleen de audio kwaliteit van Olav Mol mag wel iets verbeterd worden . Mega veel ruis al het hele jaar, vooral als Mol uit z'n bol gaat.

-edit2- én Fatima Moreiro de Melo in de studio. Dat is natuurlijk altijd +1!  :) Of +2, eigenlijk.  8)

Perton

Welke Fox zou je willen laten ondertitelen dan? Ik zie dat ze in Azië in het Engels uitzenden, dus da's een optie, maar ik weet niet hoe groot hun team is.

En Fox Sports Argentinië Zuid-Amerika.. dan nog liever Mol luisteren eigenlijk ;)

Arthur

Ik mis ondertiteling eigenlijk nooit. Bij Mol niet nodig natuurlijk maar BBC of RTL mis ik het niet. Geen probleem dus zonder ondertiteling.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 13:12:21
Welke Fox zou je willen laten ondertitelen dan? Ik zie dat ze in Azië in het Engels uitzenden, dus da's een optie, maar ik weet niet hoe groot hun team is.

En Fox Sports Argentinië Zuid-Amerika.. dan nog liever Mol luisteren eigenlijk ;)

Geen idee waar ze het uitzenden. Ik heb het ook alleen over items voor de voorbeschouwing (interviews e.d.). Aan en afkondigingen kun je dan in het Nederlands voice overen. Je kunt het natuurlijk niet maken om geen Nederlands commentaar mee te leveren.  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 21 september 2014 - 12:52:26
In sommige landen heeft FOX al de rechten van de F1. Daar sturen ze toch een best legertje met mensen naar de GP's. Lijkt me dat dat een kwestie van ondertitelen is en je hebt een degelijke voorbeschouwing. Die beelden zijn tenslote 'gewoon' van FOX. Ben benieuwd of ze in dat geval ook een Nederlandse commentator sturen, of dat de hele soap over de bezemkast weer overnieuw begint.

Over de bezemkast gesproken. Olav Mol heeft in een Formule  1 van eerder dit jaar gezegd dat hij dit jaar zowiezo het commentaar had gedaan, ook vanuit de bezemkast. Hij miste het commentaar geven te veel. Sport1 zou er zelf voor hebben gekozen om hem op locatie te zetten. Dus wat dat betreft verwacht ik op dat gebied geen problemen.

-edit- Overigens. De voorbeschouwing begint vandaag op Sport1 om 13.00. Dat is de lengte die RTL ook vaak hanteerde. Sport1 is momenteel gewoon goed bezig. Alleen de audio kwaliteit van Olav Mol mag wel iets verbeterd worden . Mega veel ruis al het hele jaar, vooral als Mol uit z'n bol gaat.

-edit2- én Fatima Moreiro de Melo in de studio. Dat is natuurlijk altijd +1!  :) Of +2, eigenlijk.  8)

Precies ze maken er wel steeds meer werk van bij Fox.
De voorbeschouwing begint zo waar ergens op te lijken.

Alleen moeten zie die modelauto's in de studio vervangen. De BMW Williams is toch alweer van een tijdje terug  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel