Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Nou ... dit word voorlopig m'n laatste GP op Sport1. Volgende week nog de MotoGP van Spanje en dan is het gedaan met de 3 maanden proef. Normaliter zou ik wel doorgegaan zijn met m'n abbo, maar gezien het feit dat ik nog steeds werkloos thuiszit moet ik toch ergens kosten besparen. In navolging vd F1 zelf, bespaar ik dan maar daar. Wordt dus afwisselend RTL+, BBC en Veronica voor zolang het duurt. Jammer, vind dat ze het goed doen dit jaar.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 07 juni 2014 - 11:13:10
Gisteren even naar Van Dam geluisterd in VT3.
Man we moeten blij zijn met Mol. Van Dam ging gelijk weer in fout, een Williams (was nota bene een McLaren) die Sutil hinderde?
En steeds weer dezelfde info op blijven rakkelen.
;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 juni 2014 - 11:40:04
Nou ... dit word voorlopig m'n laatste GP op Sport1. Volgende week nog de MotoGP van Spanje en dan is het gedaan met de 3 maanden proef. Normaliter zou ik wel doorgegaan zijn met m'n abbo, maar gezien het feit dat ik nog steeds werkloos thuiszit moet ik toch ergens kosten besparen. In navolging vd F1 zelf, bespaar ik dan maar daar. Wordt dus afwisselend RTL+, BBC en Veronica voor zolang het duurt. Jammer, vind dat ze het goed doen dit jaar.


Ik weet precies hoe je je voelt... :-\

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 07 juni 2014 - 11:13:10
Gisteren even naar Van Dam geluisterd in VT3.
Man we moeten blij zijn met Mol. Van Dam ging gelijk weer in fout, een Williams (was nota bene een McLaren) die Sutil hinderde?
En steeds weer dezelfde info op blijven rakkelen.

Heeft hij het nog over de mooie overwinning van Kimi in Australiƫ gehad?

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 07 juni 2014 - 11:40:04
Nou ... dit word voorlopig m'n laatste GP op Sport1. Volgende week nog de MotoGP van Spanje en dan is het gedaan met de 3 maanden proef. Normaliter zou ik wel doorgegaan zijn met m'n abbo, maar gezien het feit dat ik nog steeds werkloos thuiszit moet ik toch ergens kosten besparen. In navolging vd F1 zelf, bespaar ik dan maar daar. Wordt dus afwisselend RTL+, BBC en Veronica voor zolang het duurt. Jammer, vind dat ze het goed doen dit jaar.

Sterkte Kootje... hopen op betere tijden.
Gelukkig is het via RTL+, de BBC, en Veronica ook nog prima te volgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 08 juni 2014 - 03:18:00
Citaat van: gloudiesaurus op 07 juni 2014 - 11:13:10
Gisteren even naar Van Dam geluisterd in VT3.
Man we moeten blij zijn met Mol. Van Dam ging gelijk weer in fout, een Williams (was nota bene een McLaren) die Sutil hinderde?
En steeds weer dezelfde info op blijven rakkelen.

Heeft hij het nog over de mooie overwinning van Kimi in Australiƫ gehad?

Ik heb niet de hele training uitgezeten, maar het zou me niets verbazen  ;D
Aan zijn niveau van commentaar is weinig veranderd.

VT3 was daarentegen wel leuk om te luisteren, Mol samen met Van der Garde live vanaf het circuit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 07:47:25
VT3 was daarentegen wel leuk om te luisteren, Mol samen met Van der Garde live vanaf het circuit.

Vond ik ook. Nu snap ik Perton ook beter, die roept vaker dat Mol beter is met iemand naast zich en dat klopte gisteren. Giedo is gelukkig ook een makkelijke prater, dus dat is leuk.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Kootje

Citaat van: Franky R. op 08 juni 2014 - 00:12:42
Ik weet precies hoe je je voelt... :-\

Hmmm ... ook nog steeds duimen draaien dus?
Good luck with that! :-\


Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 07:46:37
Sterkte Kootje... hopen op betere tijden.
Gelukkig is het via RTL+, de BBC, en Veronica ook nog prima te volgen.

Dank je en ja ... gelukkig wel. Al kijk ik wel op tegen RTL+ met al die reclames en dat Duitse gebrabbel dat ik overigens prima versta, maar niet aan kan horen. >:(

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 11 mei 2014 - 17:56:57
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 17:49:53
Volgens Mol kon je op de onboard niet zien dat Alonso wijd ging in bocht 1 met die inhaalactie.

Ikke zag het lekker wel ;).
ach ja, de BBC was ook lang niet foutloos vandaag, zelfs niet met duo commentaar.
Idd, DC had paar keer ook de verkeerde coureur te pakken. En foutje is ook snel gemaakt. En is ook niet erg, zij zitten ook maar van afstand te kijken en zijn bezig met meer dan alleen de race kijken.

Jehoentelaar

Stiekem best leuk, dat commentaar met Mol.

FolkertE

RICCIARDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOWWWWWW wat gaaf.

0634

Ben toch wel benieuwd wat het Max-effect wordt op de abbo's van Sport1.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2014 - 22:08:09
Ben toch wel benieuwd wat het Max-effect wordt op de abbo's van Sport1.

Vraag me ook af de F1 nog achter de decoder blijft in NL.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Er is een contract bij Sport1 en RTL heeft niet ineens veel meer budget, dus er zal weinig veranderen denk ik.