Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 19 april 2014 - 20:05:13
Ik heb op om mijn tablet een gratis live timing app gedownload via Googleplay en het werkt prima . Open○1 heet het.

Dit zijn illegale apps die aftappen van de F1-app.
Bernie is hierover al verschillende rechtszaken gestart.

De F1 wil het alleenrecht op live timing en verkoopt die alleen via de dure app....  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Op de lange duur wel, het huidige systeem is al afgeslankt door de app die nu beschikbaar is. Waardoor de live timing op F1.com feitelijk slecht geworden is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Nou, op zich staan rondetijden en onderlinge verschillen vaak genoeg in beeld dat ik haast nooit meer livetiming gebruik (hooguit bij kwalificaties, maar die mis ik dit seizoen bijna structureel). Heel erg missen doe ik het niet, al is de gang van zaken wel een beetje jammer.

Perton

Ik gebruik het vooral om de posities rondom pitstops te volgen eigenlijk.

Jehoentelaar

Ik zou het op zich wel prettig vinden als de bandenstrategieën beter te volgen zijn. Was het in Bahrein helemaal kwijt hoe het zat met wie welke band nou had gebruikt.

0634

Volgens Mol kon je op de onboard niet zien dat Alonso wijd ging in bocht 1 met die inhaalactie.

Ikke zag het lekker wel ;).

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 17:49:53
Volgens Mol kon je op de onboard niet zien dat Alonso wijd ging in bocht 1 met die inhaalactie.

Ikke zag het lekker wel ;).
ach ja, de BBC was ook lang niet foutloos vandaag, zelfs niet met duo commentaar.

0634

Geeft ook niks. Maar het viel me zo op dat hij het schijnbaar niet te zien vond, terwijl het wel degelijk te zien was :).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 17:49:53
Volgens Mol kon je op de onboard niet zien dat Alonso wijd ging in bocht 1 met die inhaalactie.

Ikke zag het lekker wel ;) .
;D

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 11 mei 2014 - 17:56:57
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 17:49:53
Volgens Mol kon je op de onboard niet zien dat Alonso wijd ging in bocht 1 met die inhaalactie.

Ikke zag het lekker wel ;) .
ach ja, de BBC was ook lang niet foutloos vandaag, zelfs niet met duo commentaar.


Ze [de BBC] maakten dan ook de opmerking over dat de kijker thuis op zijn tig inch TV-scherm het eea beter zou kunnen zien dan de commentatoren zelf... :) ...Zelf moeten ze het met een klein 16 inch [?] schermpjes doen, dacht ik...

0634

Klopt. En dan kijken ze ook nog vaak op de timetables, krijgen andere info door, en dergelijke. Dus ik snap dat ze wel eens iets missen.

Alleen nu zag Mol het dus wel, maar kon hij het niet zien, maar ik (en dus velen met mij) wel. Dat viel mij op, vandaar mijn opmerking. Ik neem het Mol verder niet kwalijk, zoals ik hem maar zelden iets kwalijk neem overigens.

Edwin90

Er komt dit weekend weer een kleine aanpassing in het format (voor dit weekend in elk geval dan, weet niet hoe het verder gaat). Olav Mol gaat ook FP3 doen vanuit Montreal met Giedo van der Garde als co-commentator. Staat niet vermeld of Giedo ook de kwalificatie en race er bij zit. Denk eerlijk gezegd van niet.

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 05 juni 2014 - 18:51:22
Er komt dit weekend weer een kleine aanpassing in het format (voor dit weekend in elk geval dan, weet niet hoe het verder gaat). Olav Mol gaat ook FP3 doen vanuit Montreal met Giedo van der Garde als co-commentator. Staat niet vermeld of Giedo ook de kwalificatie en race er bij zit. Denk eerlijk gezegd van niet.

Volgens mij vliegt Giedo morgen al terug om naar het auto-evenement van AutoWeek te gaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Gisteren even naar Van Dam geluisterd in VT3.
Man we moeten blij zijn met Mol. Van Dam ging gelijk weer in fout, een Williams (was nota bene een McLaren) die Sutil hinderde?
En steeds weer dezelfde info op blijven rakkelen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is