Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Enzo

Wat mij betreft gaat het ook niet om de centen maar meer om het principe.
Daarnaast is de Sky uitzending veel beter dan die van van Sport 1,.

Dus alles in al een redelijk eenvoudige overweging voor mij.  :)

janke

Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Ahh, dit is zoooooo vervelend. Net overgestapt naar goedkope aanbieder, waarvan de huis aan huis verkoopster beloofde zelfde pakketten als KPN aan te bieden, die geen Sport 1 heeft. En ik moet zeggen dat Sport 1 met Olav nou best wel te kijken was en de 5 euro waard.
Niet dat ik deze race live kon kijken( echt de eerste race die ik niet live kan kijken in? 26 jaar. Misschien wel langer. En dan tel ik de 23 keer dat ik bij een race aanwezig was niet mee.

Edwin90

Volgens mij is het cameraman mysterie opgelost. Ik zag net een foto vanuit Shangai.  En daarop doet Peter van Egmond (fotograaf voor Formule 1 magazine) volgens mij het camerawerk.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 17 april 2014 - 22:10:23
Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.
Het verschilt echter wel op welke manier je je hobby invulling geeft, maar dat is een open deur. :)

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 18 april 2014 - 08:43:50
Volgens mij is het cameraman mysterie opgelost. Ik zag net een foto vanuit Shangai.  En daarop doet Peter van Egmond (fotograaf voor Formule 1 magazine) volgens mij het camerawerk.

Serieus? Dus van fotograaf naar camereman? Dus hij doet dat er nog even bij  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: janke op 17 april 2014 - 22:10:23
Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.

Nou ja, het principe dat je het ook gratis op je tv kan kijken natuurlijk.  ;)

janke

Citaat van: Enzo op 18 april 2014 - 12:24:48
Citaat van: janke op 17 april 2014 - 22:10:23
Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.

Nou ja, het principe dat je het ook gratis op je tv kan kijken natuurlijk.  ;)

Ja oké ik snap je wel. ;) Maar die tijden lijken voorbij of voorbij te gaan.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 18 april 2014 - 21:54:50
Citaat van: Enzo op 18 april 2014 - 12:24:48
Citaat van: janke op 17 april 2014 - 22:10:23
Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.

Nou ja, het principe dat je het ook gratis op je tv kan kijken natuurlijk.  ;)

Ja oké ik snap je wel. ;) Maar die tijden lijken voorbij of voorbij te gaan.
dat valt nog te bezien. Wat betreft het principe, het is nu idd nog heel makkelijk omdat er nog zat gratis alternatieven zijn, maar ik heb niet de intentie om ooit voor F1 te gaan betalen, tenzij de verhoudingen juist zijn. Ik laat me niet als een verslaafde binnen hengelen ofzo.  En als je dan ook nog eens ziet wat voor mooie sport er gewoon elke week gratis op tv is, dan zou ik ook nog wel zonder (live) F1 kunnen ook. Liever niet natuurlijk, maar ik laat me niet graag iets opdringen.

janke

Citaat van: Tuesday op 18 april 2014 - 22:29:49
Citaat van: janke op 18 april 2014 - 21:54:50
Citaat van: Enzo op 18 april 2014 - 12:24:48
Citaat van: janke op 17 april 2014 - 22:10:23
Maar wat hebben dan principes te maken met het graag willen zien van een race op tv? Deze snap ik niet. Ik switch van BBC naar Sport1. Bij de ene heb ik geluid aanstaan, bij de andere niet. Kijk naar onboard beelden enz. En dat allemaal om het simpele feit dat ik een liefhebber ben van autosport. F1 en Le Mans/DTM in het bijzonder. Boeit me dat, dan zeur ik niet over een eurootje meer of minder. Hobby's kosten geld.

Nou ja, het principe dat je het ook gratis op je tv kan kijken natuurlijk.  ;)

Ja oké ik snap je wel. ;) Maar die tijden lijken voorbij of voorbij te gaan.
dat valt nog te bezien. Wat betreft het principe, het is nu idd nog heel makkelijk omdat er nog zat gratis alternatieven zijn, maar ik heb niet de intentie om ooit voor F1 te gaan betalen, tenzij de verhoudingen juist zijn. Ik laat me niet als een verslaafde binnen hengelen ofzo.  En als je dan ook nog eens ziet wat voor mooie sport er gewoon elke week gratis op tv is, dan zou ik ook nog wel zonder (live) F1 kunnen ook. Liever niet natuurlijk, maar ik laat me niet graag iets opdringen.

Ik trap niet in verkopers die iets opdringen. ;) Verslaafd ben ik ook niet. Doordeweeks door mijn werk weinig tijd om uberhaupt tv te kijken. Maar als ik iets wil zien en heb daar (helaas) een abo voor nodig? Geen probleem. Maar het moet wel wat waar voor je geld geven natuurlijk. Als je gaat betalen voor iets wat shit is, ben je een beetje dom bezig, toch? Moet wel leuk blijven.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Ik moet zeggen dat ik van mijn Videopass voor de MotoGP die ik onlangs aangeschaft heb behoorlijk tevreden ben. Alle trainingen en races van alle drie de klassen live of in uitgesteld relais te bekijken in HD, plus daarbovenop nog eens het volledige MotoGP-archief vanaf 1992 erbij. Bij zoiets is het uiteraard de kwestie van hoe meer je kijkt, hoe rendabeler je aankoop is. Eigenlijk is de Formule 1 hier de boot compleet aan het missen, zoals die zich krampachtig nog steeds compleet focussen op de traditionele televisie en hun hele beeldarchief angstvallig achter slot en grendel houden.

gloudiesaurus

Klopt helemaal, Formule 1 is de boot op digitale media helemaal aan het missen.
Ecclestone snapt dit simpel weg niet, zonde.

Bernie wordt te oud. Onlangs liet hij weten dat er een nieuwe Formule 1 App komt, maar daar moet dan wel weer fors voor worden betaald.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Die is er al toch? De reden dat f1.com geen tijden meer op livetiming laat zien

SDG

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 16:25:29
Die is er al toch? De reden dat f1.com geen tijden meer op livetiming laat zien

Volgens deze recensie is het bovendien niet echt een aanrader:

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/03/23/official-f1-live-timing-app-2014-reviewed/

Sabai

Ik heb op om mijn tablet een gratis live timing app gedownload via Googleplay en het werkt prima . Open○1 heet het.