Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Wat heb je eraan om op de grid te zijn als je niemand hebt om de coureurs daar te interviewen? Dan kijk je 15 minuten naar een paar bobo's en monteurs...

Arthur

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 20:08:07
Wat heb je eraan om op de grid te zijn als je niemand hebt om de coureurs daar te interviewen? Dan kijk je 15 minuten naar een paar bobo's en monteurs...

Dus even naar RTL.... En alles beter dan dat hersenloos gezwam van Coronel en die andere...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 20:08:07
Wat heb je eraan om op de grid te zijn als je niemand hebt om de coureurs daar te interviewen? Dan kijk je 15 minuten naar een paar bobo's en monteurs...


Maar dan sta je toch lekker op die F1-grid.... :P :P :P
;)

Perton

Citaat van: Franky R. op 06 april 2014 - 20:12:35
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 20:08:07
Wat heb je eraan om op de grid te zijn als je niemand hebt om de coureurs daar te interviewen? Dan kijk je 15 minuten naar een paar bobo's en monteurs...


Maar dan sta je toch lekker op die F1-grid.... :P :P :P
;)
Nee ik bedoel: wat heeft Sport 1 eraan om over te schakelen naar de grid als daar niemand is om de coureurs te interviewen. Wat heb ik er als fan aan om de grid te zien zonder dat er daadwerkelijk echt iets gebeurt?

Kootje

Tsja ... zonder die voorbeschouwing schakel ik pas tijdens de warm-up lap in, nu niet. En voor 'n eerste poging vond ik het best vermakelijk. Niet hoogstaand, maar toch ...

0634

Vond het ook prima. Soms vind ik het ook een beetje zeuren. Tuurlijk is het leuk als ze zoals de Beeb een uur van tevoren al inschakelen, met Hamilton praten en met Button, of over de grid wandelen met Brundle en kunnen praten met wie ze willen. Maar wij zijn als NL niemand in de racerij en dus zijn de middelen ook beperkt. Eerder vandaag - dankzij Kootje die ons erop attendeerde- een leuke reportage met Button en McLaren gezien en een kleine voorbeschouwing. Nou, best amusant en leuk dat ze daadwerkelijk proberen om vooruitgang te boeken tov vorig jaar. Ze zijn met de kritieken aan de slag gegaan bij Sport1 (ook al met de vervanging van Van Dam) en dat is lovenswaardig.

Arthur

Altijd positief als ze er mee aan de slag gaan ;) Maar het is altijd een try-out die ik als kijker beoordeel.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 21:28:00
Vond het ook prima. Soms vind ik het ook een beetje zeuren. Tuurlijk is het leuk als ze zoals de Beeb een uur van tevoren al inschakelen, met Hamilton praten en met Button, of over de grid wandelen met Brundle en kunnen praten met wie ze willen. Maar wij zijn als NL niemand in de racerij en dus zijn de middelen ook beperkt. Eerder vandaag - dankzij Kootje die ons erop attendeerde- een leuke reportage met Button en McLaren gezien en een kleine voorbeschouwing. Nou, best amusant en leuk dat ze daadwerkelijk proberen om vooruitgang te boeken tov vorig jaar. Ze zijn met de kritieken aan de slag gegaan bij Sport1 (ook al met de vervanging van Van Dam) en dat is lovenswaardig.

Precies, het is nu al 10x beter dan vorig jaar en kan alleen maar beter worden. :)

Reportages, docu's, GP2 en GP3, Olav Mol, voor- en nabeschouwingen, ik vind het top. Kan altijd nog beter, maar toch ...

Terminator

Prima dat Coronel en Doornbos als analyticus in de studio zaten. Was een meerwaarde en erg fijn.
Mol was als vanouds weer drama.
Ongelooflijk dat hij zoveel onzin mag uitkramen, zoals bijvoorbeeld met het DRS-Probleem bij Vettel.

NielsD

Citaat van: Terminator op 06 april 2014 - 23:22:31
Prima dat Coronel en Doornbos als analyticus in de studio zaten. Was een meerwaarde en erg fijn.
Mol was als vanouds weer drama.
Ongelooflijk dat hij zoveel onzin mag uitkramen, zoals bijvoorbeeld met het DRS-Probleem bij Vettel.

Och ja, dat hij Vettel ff ging uitleggen dat hij wel binnen een seconde van z'n voorganger moest zitten. Ik dacht ook van: Mol, kap nou met praten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

 ;D

Ik rolde juist over de grond van het lachen. Ik bedoel ... ik wil best geloven dat Vettel echt 'n probleem met DRS had, maar Mol verwoorde daar precies wat ik dacht op het moment dat die radiocall kwam. ;D

gloudiesaurus

Ik vind het ook lovenswaardig dat er wat van proberen te maken.
Met Mol erbij en GP2 heb ik dit weekend van mooie autosport kunnen genieten.
Wat mij betreft de 15 euro per maand wel waard.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Sport1 is er in dat opzicht zeker op vooruit gegaan. Voorbeschouwing, race, nabeschouwing, GP2, GP3, MotoGP en straks ook nog rally. Petje af voor hun!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Franky R. op 06 april 2014 - 20:12:35
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 20:08:07
Wat heb je eraan om op de grid te zijn als je niemand hebt om de coureurs daar te interviewen? Dan kijk je 15 minuten naar een paar bobo's en monteurs...


Maar dan sta je toch lekker op die F1-grid.... :P :P :P
;)

Ik denk persoonlijk dat ik zondag meer aandacht gehad zou hebben voor Brian Johnson dan voor de coureurs...  :P

Edwin90

Citaat van: NielsD op 08 april 2014 - 09:25:21
Sport1 is er in dat opzicht zeker op vooruit gegaan. Voorbeschouwing, race, nabeschouwing, GP2, GP3, MotoGP en straks ook nog rally. Petje af voor hun!

Je vergeet het WEC! Samenvattingen, maar toch.  :)