Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday

Citaat van: Arthur op 05 april 2014 - 23:45:15
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het idee dat er geen enthousiasme of heilig vuur is bij Mol... Hij komt ietwat gelaten over. Morgen in de race eens kijken. Verslapen zit er nu niet in [tenzij ik tijdens de race in slaap val...]
wat het is weet ik ook niet, maar hij was vorige week echt niet goed bezig. Australië was ok, maar misschien was dat ook wel omdat het weer voor het eerst sinds lange tijd was. Ik ben toch bang dat ik hier de criticasters gelijk moet geven, al vond ik Mol vroeger prima te pruimen, al was het vanuit die beruchte bezemkast wel al een stuk minder. Afgezien van dat, nog altijd 10x beter dan emotieloze van Dam.

0634

Vorige week heb ik de Beeb gekeken, vanmiddag zal ik eens extra goed op Mol letten ;).

Kootje

Misschien is 'n jaartje geen Mol er eentje teveel geweest, maar ik merk vooralsnog geen verschil met vorige jaren. Ik vind hem nog steeds enthousiast, nog steeds (redelijk) goed geïnformeerd en ja ... net als iedere andere commentator maakt hij ook nog steeds fouten. Toch ben ik blij dat hij weer terug is, al is het alleen maar om weer dat vertrouwde stemgeluid te horen. ;)


Ik denk trouwens dat het sowieso meer 'n kwestie van LOVE 'M, OR HATE 'M is. Als je 'm niet moet, dan ga je op elk kleinigheidje letten, ben je wel fan dan zie je 'n hoop door de vingers. Zelfde geld uiteraard voor 'n Winckelman, Van Dam, Kalff, de heren van RTL+ en de Beeb. Want ook die maken allemaal hun fouten, zijn chauvinistisch, niet altijd even enthousiast, hebben hun eigen theoriën etc. etc.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 10:10:16
Vorige week heb ik de Beeb gekeken, vanmiddag zal ik eens extra goed op Mol letten ;).

UPC doet 't eindelijk?

0634


Kootje

#320
Sorry, niet gelezen!  :-[


[edit] Ondertussen wel, en het was alweer 2 pagina's terug.  >:(

;D :D ;D

janke

Citaat van: Kootje link=topic=12697.msg393267#msg393267 date=1396773023


Ik denk trouwens dat het sowieso meer 'n kwestie van LOVE 'M, OR HATE 'M is.
/quote]

Dat ben ik wel met je eens. Maar Mol wil graag alles zelf doen, en weinig of niets met een co-commentator te maken wil hebben, vind ik jammer. Immers 2 paar ogen zien meer dan één. Je kunt elkaar corrigeren bij een fout(je) zodat het allemaal wat beter en correcter overkomt.

En Gloudie je hebt wel gelijk over die Nederlandse coureurs. Praten graag over hun zogoed als mislukte carriëre. Waarvan ik trouwens Doornbos wel de betere  vond.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Tsja ... maar maakt dat hem ineens 'n slechte(re) commentator?

0634

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 10:39:37
Sorry, niet gelezen!  :-[


[edit] Ondertussen wel, en het was alweer 2 pagina's terug.  >:(

;D :D ;D

Zo blaten we met zijn allen een hoop pagina's aan onzin neer he

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 11:20:14
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 10:39:37
Sorry, niet gelezen!  :-[


[edit] Ondertussen wel, en het was alweer 2 pagina's terug.  >:(

;D :D ;D

Zo blaten we met zijn allen een hoop pagina's aan onzin neer he

Ach ja ... het houd je vd straat hé? ;)



Maar even iets anders ... plaats het maar hier omdat het Sport1 betreft ... om 14.15 uur, na de GP2 race van vandaag, zend Sport1 The Perfect Lap uit. Das 'n half uur durend programma waarin Jenson Button je meeneemt naar, en 'n kijkje achter de schermen bied in, het McLaren Technology Centre.

Perton

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 10:54:37
Tsja ... maar maakt dat hem ineens 'n slechte(re) commentator?
Ja. Want die paar keer in de periode 2005-2007 dat Doornbos als duo-commentator naast hem zat, hield Mol wel zijn klep over rare theorieën omdat Doornbos hem anders toch wel zou verbeteren met zijn ervaring als coureur. Daarom roep ik als Mol-'hater' ook al jaren: geef Mol duo-commentaar en ik word (weer) fan van hem. Zou er een persbericht komen dat Mol vanaf nu elk weekend een coureur naast hem heeft zitten, dan word Sport 1 voor mij een serieuze optie. Al heb ik dan wel liever een vaste oud-coureur die in zijn rol kan groeien dan elk weekend een ander, maar goed, dat is dan voor latere zorg.

Dus Mol is wat mij betreft wel degelijke en slechte(re) commentator door zijn weerstand tegen duo-commentaar.

robbert

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 11:20:14
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 10:39:37
Sorry, niet gelezen!  :-[


[edit] Ondertussen wel, en het was alweer 2 pagina's terug.  >:(

;D :D ;D

Zo blaten we met zijn allen een hoop pagina's aan onzin neer he

ja een hoop pagina off-topic ( zeg niet dat het hier zo is, maar andere topics)

f1-1984

Heeft er iemand trouwens een goede stream voor mij. Ben vandaag niet in de omstandigheid tv te kunnen kijken. Graag een pm. Alvast bedankt!

Edwin90

Straks op Sport1 een drie kwartier durende voorbeschuwing vanuit een studio met Robert Doornbos en Tom Coronel. Ze gaan vooruit daar!

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 06 april 2014 - 16:00:39
Straks op Sport1 een drie kwartier durende voorbeschuwing vanuit een studio met Robert Doornbos en Tom Coronel. Ze gaan vooruit daar!

Nou, ik vond het een hoop gezwam en dus niets zeggend. Maar liefst tot 2 minuten voor de start... Lekker weglaten, voegt niets toe maar doet enkel afbraak. Gewoon 15 minuten voor de start beginnen op de grid [zeg ik]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel