Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat men niet op meerdere adressen tegelijk kijkt op 1 abbootje. ;)

Arthur

Citaat van: Kootje op 05 april 2014 - 13:29:33
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat men niet op meerdere adressen tegelijk kijkt op 1 abbootje. ;)

Onzin natuurlijk, ik heb hier 4 kaarten en alle andere zenders werken wel! Voorlopig wissel ik dat kaartje wel even maar ik zoek het nog wel uit! Overigens zeg ik niet dat je ongelijk hebt maar het deugt m.i. niet!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Klopt ook niet. Sport1 moet het op alle kaarten doen die geregistreerd staan binnen jou abbo.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 05 april 2014 - 13:34:26
Klopt ook niet. Sport1 moet het op alle kaarten doen die geregistreerd staan binnen jou abbo.

Dat bedoel ik!! Heb nu even geen zin om er achteraan te jagen. Aan de andere kant zou het ergens wel kunnen omdat het een proefabbo is. Maar punten scoren ze er dan niet mee bij mij...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: NielsD op 05 april 2014 - 13:34:26
Klopt ook niet. Sport1 moet het op alle kaarten doen die geregistreerd staan binnen jou abbo.

Zou je wel denken, maar toch ... ik ken iig genoeg mensen die 'n FoxSports abonnement delen en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Dus mocht Sport1 er toch 'n beperking op gegooid hebben om dit tegen te gaan, dan zou ik daar niet vreemd van opkijken. Dat dit als abonnee onacceptabel is, is de andere zijde van het verhaal natuurlijk, maar het is wel frappant dat alle zenders het gewoon doen, behalve Sport1.

Terminator

#305
Wat een bagger commentaar weer. Mol mist werkelijk alles.
Hij klinkt ook totaal niet geïnteresseerd ofzo. Maar dat kan ik me voorstellen met het huidige seizoen.

Franky R.

Citaat van: Terminator op 05 april 2014 - 17:41:52
Wat een bagger commentaar weer. Mol mist werkelijk alles.


Moet er ook een tweede man/vrouw bij zitten...da's veel beter? Mss. Ronald van Dam? :P :P :P

gloudiesaurus

Ik vind Mol toch veel lekkerder klinken dan Van Dam  hoor!
Ook al zit Mol er soms naast...

Heb vanmiddag ook GP2 kunnen kijken, lekker in HD kwaliteit.
Toch wel fijn zo'n Sport1 proef abonnement  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 05 april 2014 - 19:32:41
Ik vind Mol toch veel lekkerder klinken dan Van Dam  hoor!
Ook al zit Mol er soms naast...

Iedereen zit er weleens naast, zelfs de zo geprezen BBC is niet feilloos. ::)


CitaatHeb vanmiddag ook GP2 kunnen kijken, lekker in HD kwaliteit.
Toch wel fijn zo'n Sport1 proef abonnement  ;)

Ckers. :)

gloudiesaurus

Klopt. Maar laat het maar zo. Winkelman de GP2 (hij heeft veel kennis), Van Dam de vrije trainingen, en Mol de kwalificatie en race.
Voor mij de perfecte line-up. En Weenink voor de motoren is ook perfect...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 17:47:29
Citaat van: Terminator op 05 april 2014 - 17:41:52
Wat een bagger commentaar weer. Mol mist werkelijk alles.


Moet er ook een tweede man/vrouw bij zitten...da's veel beter? Mss. Ronald van Dam? :P :P :P

Nou een deskundig iemand zoals een oud coureur zou wel prettig zijn. Hoeft niet eens een Nederlander te zijn. Ik ben het met Terminator (What's in a name ;)) wel een beetje mee eens. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik Dhr Mol nooit wat heb gevonden. Maar dat is geloof ik hier wel bekend. Gelukkig zeggen beelden meer dan woorden zo af en toe.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Vorig jaar zaten Albers, Doornbos, en Verstappen erbij en dat vond ik geen succes.
Praten voornamelijk over hun eigen carrière... en hadden niet veel oog voor wat er op de baan gebeurde. 

En van Mol is bekend dat hij niet graag duo-commentaar geeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 05 april 2014 - 19:40:21
Klopt. Maar laat het maar zo. Winkelman de GP2 (hij heeft veel kennis), Van Dam de vrije trainingen, en Mol de kwalificatie en race.
Voor mij de perfecte line-up. En Weenink voor de motoren is ook perfect...

Voor mij ook, de VT's kijk ik namelijk toch niet. :P

gloudiesaurus

Ik normaal ook niet. Had vrijdag een dagje vrij en heb toen wat gekeken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het idee dat er geen enthousiasme of heilig vuur is bij Mol... Hij komt ietwat gelaten over. Morgen in de race eens kijken. Verslapen zit er nu niet in [tenzij ik tijdens de race in slaap val...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel