Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert


Perton

Eerst zeggen dat Ricciardo zelfde startplek had als vorig jaar, al hadden ze al vrij snel door dat dat natuurlijk Webber was geweest, dus dat kon ik ze nog wel vergeven.

Maar later in de race toen de sensor van Ricciardo kapotging gingen ze doodleuk vertellen hoe dit een ander probleem was dan Vettel twee weken geleden in Australiƫ had. En dat bleven ze doen.

Vervolgens kwam Grosjean ergens in beeld en gingen ze een beetje lacherig doen over hoe niemand het concept van hun vleugel heeft gekopieerd. No shit, meerdere teams hebben al aangegeven dat het een heel moeilijk concept is om werkend te krijgen. Dus om dan te doen alsof het een slecht concept is omdat andere teams het nog niet hebben, vind ik een beetje raar van ze.

Voor de rest deden ze het natuurlijk wel prima qua informatievoorziening, maar ze hebben toch een paar domme steken laten vallen vandaag.

Arthur

Tja, het kan ook daar wel eens mis gaan... Helaas verslapen en het commentaar van Mol deels gemist. Ik ga nog even denken wat ik ga doen vwb betreft het abbo. Proefabbo nog wel denk ik in ieder geval!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Arthur op 30 maart 2014 - 23:05:46
Tja, het kan ook daar wel eens mis gaan...
Uiteraard, daarom zeg ik ook dat ze vandaag niveautje Mol waren, niet dat ze dat altijd zijn. Godzijdank niet zeg.

Arthur

Citaat van: Perton op 30 maart 2014 - 23:20:38
Citaat van: Arthur op 30 maart 2014 - 23:05:46
Tja, het kan ook daar wel eens mis gaan...
Uiteraard, daarom zeg ik ook dat ze vandaag niveautje Mol waren, niet dat ze dat altijd zijn. Godzijdank niet zeg.

Helder!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 30 maart 2014 - 23:19:04
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:18:16
Zojuist mijn abbootje aangeschaft.  :)

Dat wordt pas eind van de week... ;)

Weet niet hoelang het duurt voor die het doet. Verwacht wel met een paar dagen. Anders wordt het een keertje RTL Deutschland volgen. Vettel uber alles!

Arthur

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:22:30
Citaat van: Arthur op 30 maart 2014 - 23:19:04
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:18:16
Zojuist mijn abbootje aangeschaft.  :)

Dat wordt pas eind van de week... ;)

Weet niet hoelang het duurt voor die het doet. Verwacht wel met een paar dagen. Anders wordt het een keertje RTL Deutschland volgen. Vettel uber alles!

Met Ziggo binnen 30 minuten is mijn ervaring. Tijd zat dus nog voor Bahrein ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:22:30
Citaat van: Arthur op 30 maart 2014 - 23:19:04
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2014 - 23:18:16
Zojuist mijn abbootje aangeschaft.  :)
Dat wordt pas eind van de week... ;)
Weet niet hoelang het duurt voor die het doet. Verwacht wel met een paar dagen. Anders wordt het een keertje RTL Deutschland volgen. Vettel uber alles!

Ik had 'm diezelfde avond nog, dus ga er maar van uit dat jij, op het moment dat ik dit typ, ook hebt. ;)


Overigens lag mijn digitale Ziggo er vandaag uit, dus ik was blij dat de Beeb op BBC1 uitzond. Kon ik de race iig nog analoog kijken. 

0634


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 20:31:06
Voorlopig ontvang ik nog geen Sport1...

Ziggo ?    Dan vind ik 't vreemd.

janke

#283
Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 20:31:06
Voorlopig ontvang ik nog geen Sport1...

Heb je wel UPC ?? Die regelen dat binnen no time.

PS

Dhr Mol was weer een verademing. ::)
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: Kootje op 31 maart 2014 - 20:47:18
Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 20:31:06
Voorlopig ontvang ik nog geen Sport1...

Ziggo ?    Dan vind ik 't vreemd.

Aanmelden via mijn.ziggo en dan binnen 30 minuten beeld en geluid ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel