Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:36:37
Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)

Hij moest een half uur vollullen, heeft hij wat mij betreft aardig gedaan. Qua fouten was het inderdaad af en toe dom, zo zag ik al 100 jaar dat het Alonso was met problemen en toch riep Olav de hele tijd: Kimi, Kimi en nog eens Kimi.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 29 maart 2014 - 11:38:59
Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:36:37
Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)

Hij moest een half uur vollullen, heeft hij wat mij betreft aardig gedaan. Qua fouten was het inderdaad af en toe dom, zo zag ik al 100 jaar dat het Alonso was met problemen en toch riep Olav de hele tijd: Kimi, Kimi en nog eens Kimi.

Dat bedoel ik o.a. Eerst bleef hij volhouden dat een crash van Raikkonen was en toe ie eindelijk doorhad dat het Alonso was kwam ie ineens tot de conclusie dat Alonso geen enkele blaam trof.... Hakkinen beoordeelde het op de juiste wijze; het insturen van Alonso was gewoon dom. En ook met de nog beschikbare tijd in Q2 had ie niet door dat het niet genoeg was om nog een getimede ronde te kunnen doen. En de 360 van Magnussen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:36:37
Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)

Ik heb de knoop doorgehakt en stap af van Sport 1. Nog steeds blijft hij theorieën -die hij bedenkt- tot in den treuren herhalen. Zelfs al is het onmogelijk blijft hij maar doorgaan. Daarin staat hij natuurlijk vrij maar mij irriteert dit mateloos. Ik realiseerde mij dat ik misschien ietwat te snel was met mijn oordeel maar Olav is wie is hij is. Niet iedereen kan je bloedgroep zijn en Olav Mol is er zo eentje.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:47:52
Citaat van: NielsD op 29 maart 2014 - 11:38:59
Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:36:37
Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)

Hij moest een half uur vollullen, heeft hij wat mij betreft aardig gedaan. Qua fouten was het inderdaad af en toe dom, zo zag ik al 100 jaar dat het Alonso was met problemen en toch riep Olav de hele tijd: Kimi, Kimi en nog eens Kimi.

Dat bedoel ik o.a. Eerst bleef hij volhouden dat een crash van Raikkonen was en toe ie eindelijk doorhad dat het Alonso was kwam ie ineens tot de conclusie dat Alonso geen enkele blaam trof.... Hakkinen beoordeelde het op de juiste wijze; het insturen van Alonso was gewoon dom. En ook met de nog beschikbare tijd in Q2 had ie niet door dat het niet genoeg was om nog een getimede ronde te kunnen doen. En de 360 van Magnussen...
;D ;D ;D

Tuesday

Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 11:36:37
Twijfel nu toch... Mol was vandaag zo verschrikkelijk slecht... veel domme fouten en heel veel geleuter. Morgen nog eens kritisch luisteren  ;)
hij was vandaag niet echt goed nee ;) gewoon slecht eigenlijk, maar toch nog altijd 10x liever dan van Dam.

Arthur

Vandaag geswitched met BBC, dat is dan toch een verademing. Niet te vergelijken natuurlijk gezien de bezetting maar wel qua zinvol commentaar. Morgen kijken wat Olav te melden heeft en dan heb ik nog tijd om te overwegen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Arthur op 29 maart 2014 - 16:37:21
Vandaag geswitched met BBC, dat is dan toch een verademing. Niet te vergelijken natuurlijk gezien de bezetting maar wel qua zinvol commentaar. Morgen kijken wat Olav te melden heeft en dan heb ik nog tijd om te overwegen...

En dat is precies waarom ik automatisch naar de bbc switchte vandaag.  Mol loopt te zwammen en bij de beeb vertellen ze wat er gebeurt en ook wat je juist wil weten.

Edwin90

Sport1 gaat samenvattingen van het WEC uitzenden lees ik net. Goede zaak!

Perton

Beter investeren ze in een co-commentator naast Mol. Want ze krijgen misschien extra klanten dankzij Mol, er zijn er ook genoeg die na vorig jaar niet opnieuw een abonnement hebben genomen, vanwege Mol. Al die raceklassen die ze uitzenden is hartstikke tof, maar zolang de kwaliteit (voor mij dan) ruk is, ga ik er alsnog geen geld aan uitgeven.

Jehoentelaar

Tjonge. Heb ik eens een weekend dat ik goed F1 kan kijken, en is Sport1 gratis te ontvangen, houdt de TV-ontvanger ermee op. Gelukkig kan ik Sky UK streamen, dus veel is er niet aan de hand, maar aan de beeldkwaliteit zal het niet liggen morgen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 29 maart 2014 - 21:18:31
Tjonge. Heb ik eens een weekend dat ik goed F1 kan kijken, en is Sport1 gratis te ontvangen, houdt de TV-ontvanger ermee op. Gelukkig kan ik Sky UK streamen, dus veel is er niet aan de hand, maar aan de beeldkwaliteit zal het niet liggen morgen.


Bij jou ook al? Mijn mediabox van UPC kapte er bijna een week geleden ook ermee...Meteen UPC eruit gedonderstraald... >:( >:( >:(
Dure shit en nauwelijks van toegevoegde waarde, tot nu met die gratis Sport1, kap dat @#$#@ ermee...Blegh!

Arthur

Citaat van: Franky R. op 30 maart 2014 - 00:15:16
Citaat van: Jehoentelaar op 29 maart 2014 - 21:18:31
Tjonge. Heb ik eens een weekend dat ik goed F1 kan kijken, en is Sport1 gratis te ontvangen, houdt de TV-ontvanger ermee op. Gelukkig kan ik Sky UK streamen, dus veel is er niet aan de hand, maar aan de beeldkwaliteit zal het niet liggen morgen.


Bij jou ook al? Mijn mediabox van UPC kapte er bijna een week geleden ook ermee...Meteen UPC eruit gedonderstraald... >:( >:( >:(
Dure shit en nauwelijks van toegevoegde waarde, tot nu met die gratis Sport1, kap dat @#$#@ ermee...Blegh!

Nou, bij mij klapte de wekker [telefoon] er van morgen uit... 15 ronden weg toen ik beneden kwam.. Zegt de vrouw, die om 9.30 uur al beneden was: "het zou toch om 11.00 uur beginnen", anders had ik je wel eerder gewekt....... >:( >:( >:( >:(

Later ronde 1-15 gezien. Maar overall saaie wedstrijd en dus.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Beetje jammer dat BBC vandaag op niveautje Mol zat.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel