Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Franky R.

Voor mij geen Sport1 meer...de mediabox heeft het begeven, echt iets wat alleen mij kan overkomen [op dit moment]... ::) ...Maar ik kan mij er niet al te druk om maken. Heb een lijstje met streams, alleen probeer ik de Xbox360 ertoe te schoppen om flash / shockwave op te pikken.

Edwin90

Geen nood Franky! Dit weekend kun je volgens mij gewoon BBC kijken! :)

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2014 - 14:50:06
Voor mij geen Sport1 meer...de mediabox heeft het begeven, echt iets wat alleen mij kan overkomen [op dit moment]... ::) ...Maar ik kan mij er niet al te druk om maken. Heb een lijstje met streams, alleen probeer ik de Xbox360 ertoe te schoppen om flash / shockwave op te pikken.

Aaaah, lang leve Playstation!  ;)

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2014 - 15:56:34
Geen nood Franky! Dit weekend kun je volgens mij gewoon BBC kijken! :)


Aaaah, lang leve BBC HD!  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2014 - 15:56:34
Geen nood Franky! Dit weekend kun je volgens mij gewoon BBC kijken! :)


BBC, onze redder in nood... :P
;)

Franky R.

@Maikel,


kun je dan shockwave films enpf streams online bekijken via de pleestation dan? :P

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 24 maart 2014 - 14:35:29
Jep en hij is goed op de hoogte en heeft alle info. En hij weet het ook nog eens lekker enthousiast te brengen.
dan had je die Duitsers moeten horen gisteren (op sport 1 duitsland), die waren zowaar ook erg enthousiast en zaten Bradl helemaal op te hemelen. En ik zei nog, doe dat nou niet.... en ja hoor wie was er na de reclame niet meer bij??  :)

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2014 - 16:58:39
@Maikel,


kun je dan shockwave films enpf streams online bekijken via de pleestation dan? :P

Ik heb inderdaad al een paar keren gewoon een streampje bekeken via men vertrouwde PS3.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 24 maart 2014 - 20:38:49
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2014 - 16:58:39
@Maikel,


kun je dan shockwave films enpf streams online bekijken via de pleestation dan? :P

Ik heb inderdaad al een paar keren gewoon een streampje bekeken via men vertrouwde PS3.


I am shocked... :o
;) ;) ;)

Tuesday

#248
wil ik net ff lekker de herhaling van FP 2 gaan kijken op Sport 1, is het beeld ineens heel slecht met allemaal blokjes. Ben ik de enige, of hebben meer mensen daar last van?

Edit: beeld is nu weer goed, dus blijkbaar is het probleem ergens opgelost.

Dimensie

Citaat van: Tuesday op 28 maart 2014 - 18:49:51
wil ik net ff lekker de herhaling van FP 2 gaan kijken op Sport 1, is het beeld ineens heel slecht met allemaal blokjes. Ben ik de enige, of hebben meer mensen daar last van?

Edit: beeld is nu weer goed, dus blijkbaar is het probleem ergens opgelost.

Hetzelfde hier.

0634

Ach, bij UPC duurt maart blijkbaar tot de 28e, want bij mij is Sport1 al niet meer te ontvangen. Gelukkig wordt deze race zondag bij BBC uitgezonden.

SDG

Blijkt dat ik RTL Duitsland toch kan ontvangen, dus heb ik in geval van nood toch een 'legaal' alternatief voor de races die de BBC niet uitzendt indien de livestream van Sky uit zou vallen. Ben ik nog rijker dan ik dacht, verdorie...  ;)

Wings

Is dat nog steeds zo'n reclamefestijn? Dat vind ik wel jammer en daarom kijk ik daar nooit de GP's.

Sabai

Ondanks de een mogelijkheid om sport 1 te kijken verkies ik automatisch toch weer voor de bbc. Conclusie wederom geen abbo voor mij dit jaar .

Franky R.

Citaat van: SDG op 29 maart 2014 - 09:31:15
Blijkt dat ik RTL Duitsland toch kan ontvangen, dus heb ik in geval van nood toch een 'legaal' alternatief voor de races die de BBC niet uitzendt indien de livestream van Sky uit zou vallen. Ben ik nog rijker dan ik dacht, verdorie...  ;)
;D ;D ;D