Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

FolkertE

Ja normaal wel, maar ik heb de Sport 1 Versie ook gedownload en daar zat geen commentaar bij. Wel de boordradio.

Edwin90

Dan heb je de natural sounds versie. Dat kun je selecteren bij Sport1 inderdaad. Vorig jaar geregeld gedaan als RVD weer eens te ver ging  ;D0

FolkertE

Citaat van: Edwin90 op 18 maart 2014 - 08:18:15
Dan heb je de natural sounds versie. Dat kun je selecteren bij Sport1 inderdaad. Vorig jaar geregeld gedaan als RVD weer eens te ver ging  ;D0
Hahaha, ja hij was echt verschrikkelijk. Maar dat zou dus wel kunnen dan. Dan weet ik dat iig weer, dank.

Kootje

Zo .... zojuist m'n proefabbootje besteld, zodat ik van 't weekend iig MotoGP kan kijken. 8)


Kootje

Tsja ... ik had liever gewacht tot 4 April, maar ja ... dan had ik de MotoGP moeten missen. Das ook geen optie. ;D

NielsD

Ik hoef me geen zorgen meer te maken voor dit seizoen, gisteren een jaar lang Sport1 gewonnen! En voor een arme student als ik, komt dat perfect uit! ;D ;D ;D ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


SDG

Citaat van: NielsD op 22 maart 2014 - 10:38:45
Ik hoef me geen zorgen meer te maken voor dit seizoen, gisteren een jaar lang Sport1 gewonnen! En voor een arme student als ik, komt dat perfect uit! ;D ;D ;D ;D

Mooi!  :)

Tuesday

Citaat van: NielsD op 22 maart 2014 - 10:38:45
Ik hoef me geen zorgen meer te maken voor dit seizoen, gisteren een jaar lang Sport1 gewonnen! En voor een arme student als ik, komt dat perfect uit! ;D ;D ;D ;D
als dat maar niet ten koste gaat van je studie ;)

RobbertF1

Was er nou laatste een docu op sport1? Ik heb die namelijk even gemist.

Kootje


gloudiesaurus

Gisteren dankzij Sport1 van de MotoGP (met uitstekend commentaar van Frank Weenink) en Real Madrid- Barcelona genoten. Wat een geweldige avond  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Frank is inderdaad een klasse commentator. Onvoorstelbaar hoe hij elke coureur kan identificeren als ze nog door het stof rollen bij wijze van spreken. Lekker enthousiast, echt iemand met hart voor de sport.

gloudiesaurus

Jep en hij is goed op de hoogte en heeft alle info. En hij weet het ook nog eens lekker enthousiast te brengen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is