Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Ik vond hem niet heel slecht vandaag eigenlijk. Ik vond het wel geinig dat Wings (die was het toch?) eerder deze week nog postte hoe Mol maar wat roept als er gecrasht wordt, en hij vandaag juist letterlijk zei bij die startcrash: Even afwachten wie het waren. Ik moest toen meteen aan dit topic terugdenken.

Volgens mij zei ie vervolgens daarna, zonder dat er al een herhaling was geweest, doodleuk dat het Bottas geweest moest zijn, dat was jammer.

Maar al met al kon ik hem pruimen. Ik zat ook veel op het forum, dus misschien dat ik alle domme dingen gewoon geblokkeerd had, omdat ik meer keek dan luisterde.

Arthur

Mol was vertrouwd en zeker niet foutloos maar dat ben ik van hem gewend. Wel jammer is dat hij Vergne voor sukkel uitmaakte. Dat soort dingen moet hij afleren, vind ik gewoon niet netjes.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Mensen voor sukkel uitschelden is gewoon opgaan in de sport. Heeft Mol geen kwade bedoelingen bij, ik schreeuw het zelf ook wel eens.

Je kon trouwens wel zien dat hij de voorbeschouwing zelf moest filmen, schudde nog al. Maarja, dan kan ik overal wel op zeiken. Voor de interviews bediende wel iemand de camera, benieuwd hoe dat zit.

@Perton, hier misschien iets waar je wat blijer van wordt...?!?!

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Ik was iig wel blij met Mol en vond het qua fouten allemaal best wel meevallen. Grootste blunder vond ik echter zijn relaas over Kevin en vader Jan. Hij refereerde in deze constant aan hun Finse nationaliteit, terwijl het geen Finnen maar Denen zijn. ;D

Arthur

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 16:04:27
Mensen voor sukkel uitschelden is gewoon opgaan in de sport. Heeft Mol geen kwade bedoelingen bij, ik schreeuw het zelf ook wel eens.

Je kon trouwens wel zien dat hij de voorbeschouwing zelf moest filmen, schudde nog al. Maarja, dan kan ik overal wel op zeiken. Voor de interviews bediende wel iemand de camera, benieuwd hoe dat zit.

@Perton, hier misschien iets waar je wat blijer van wordt...?!?!



In zijn enthousiasme roept hij dat soort dingen. Moet ie gewoon niet doen. Direct daarna noemde hij het gewoon dom [en zwakte het daarmee af omdat hij het zelf ook wel bemerkte]. Okay, enthousiasme, maar liever niet. Verder genoten van zijn commentaar hoor!! Prima verder.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 16:04:27
Mensen voor sukkel uitschelden is gewoon opgaan in de sport. Heeft Mol geen kwade bedoelingen bij, ik schreeuw het zelf ook wel eens.
Jij hoeft dan ook niet objectief commentaar te leveren. Mol wel. En doet dat lang niet altijd. Maakt me niet uit of ie kwade bedoelingen heeft of niet, zijn taak is objectief uitleg geven van wat er in de race gebeurt.

Maar mooi als Van der Garde of Frijns een paar keer langs kan komen.

NielsD

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 16:15:09
Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 16:04:27
Mensen voor sukkel uitschelden is gewoon opgaan in de sport. Heeft Mol geen kwade bedoelingen bij, ik schreeuw het zelf ook wel eens.
Jij hoeft dan ook niet objectief commentaar te leveren. Mol wel. En doet dat lang niet altijd.

Maar als je ziet dat er zo'n domme actie wordt gemaakt, dan kun je toch prima zeggen wat je er van vindt. Als je eerlijk bent, was het ook een knullige fout.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ja. Je kan zeggen: "Domme fout van Vergne", je moet hem geen sukkel gaan noemen. Hij heeft in het verleden nog wel eens ergere dingen gezegd over Japanse coureurs, tot aan het racistische toe. Nu vind ik dat de racismekaart tegenwoordig allemaal veel te snel wordt getrokken, maar het waren destijds (ik vermoed dat het om Sato ging, die periode was het) wel opmerkingen waarvan ik dacht: nou, moet dat nou op televisie.

NielsD

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 16:17:59
Ja. Je kan zeggen: "Domme fout van Vergne", je moet hem geen sukkel gaan noemen. Hij heeft in het verleden nog wel eens ergere dingen gezegd over Japanse coureurs, tot aan het racistische toe. Nu vind ik dat de racismekaart tegenwoordig allemaal veel te snel wordt getrokken, maar het waren destijds (ik vermoed dat het om Sato ging, die periode was het) wel opmerkingen waarvan ik dacht: nou, moet dat nou op televisie.

Oh, racistisch is niet normaal inderdaad. Naja, ik heb er geen last van als Mol sukkel zegt, als ik het er eigenlijk wel mee eens ben.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Ach ... ik zie het probleem niet zo. Het is juist dat fangehalte in zijn verslaggeving waarom ik hem zo waardeer. Hij beleeft de sport als liefhebber, niet als professional. Die benadering hadVan Dam wel en die kotste ik uit. Nee ... geef mij Mol maar. Daarbij, ik riep ook sukkel toen ik zag dat hij 't gras opging. Dus Mol zei niets wat ik zelf ook niet zei.

0634

Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:06:50
Ik was iig wel blij met Mol en vond het qua fouten allemaal best wel meevallen. Grootste blunder vond ik echter zijn relaas over Kevin en vader Jan. Hij refereerde in deze constant aan hun Finse nationaliteit, terwijl het geen Finnen maar Denen zijn. ;D

Ja, maar Denen gaan weer niet samen met alcoholproblemen, dus moest hij het op Finnen gooien, omdat anders dat verhaal over vader Jan weer niet zou kloppen. Het valt niet mee hoor, even een achtergrondje vertellen ;).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 19:47:09
Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:06:50
Ik was iig wel blij met Mol en vond het qua fouten allemaal best wel meevallen. Grootste blunder vond ik echter zijn relaas over Kevin en vader Jan. Hij refereerde in deze constant aan hun Finse nationaliteit, terwijl het geen Finnen maar Denen zijn. ;D

Ja, maar Denen gaan weer niet samen met alcoholproblemen, dus moest hij het op Finnen gooien, omdat anders dat verhaal over vader Jan weer niet zou kloppen. Het valt niet mee hoor, even een achtergrondje vertellen ;).

Volgens mij speelt dat in heel Scandinaviƫ dus wat betreft gaat die vlieger niet op ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 19:47:09
Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:06:50
Ik was iig wel blij met Mol en vond het qua fouten allemaal best wel meevallen. Grootste blunder vond ik echter zijn relaas over Kevin en vader Jan. Hij refereerde in deze constant aan hun Finse nationaliteit, terwijl het geen Finnen maar Denen zijn. ;D

Ja, maar Denen gaan weer niet samen met alcoholproblemen, dus moest hij het op Finnen gooien, omdat anders dat verhaal over vader Jan weer niet zou kloppen. Het valt niet mee hoor, even een achtergrondje vertellen ;).
Volgens mij was dat verhaal nog onwaar ook. Jan rookte als een ketter en was niet zo van het moeite doen, maar dat ie flink zoop, heb ik nooit eerder gehoord. Of is dat voor anderen wel een bekend verhaal?

Wings