Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

NielsD

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 12:17:14
Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 12:04:23
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 12:01:44
Misschien dat ik de enige ben maar ik ga niet zo prat op Mol. Nog steeds een foutenfestijn vanjewelste.

Iedereen maakt foutjes maar zijn stemgeluid is veel prettiger om te horen dan van Dam + hij is enthousiast en heeft zijn foutjes ook snel door.
Snel door? Welke Olav Mol heb jij het over? Niels weet wel welk voorbeeld ik weer van stal kan gaan halen ;D.

Hahaha.. ja die weet ik! ;D

@Wings, hij zei er direct bij dat hij moet wennen aan de nieuwe geluiden. Ook ik denk soms wel eens van er is iets mis, maar aangezien die dingen 15.000 rpm draaien nu is het ook logisch dat je dat soms denkt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Klopt. Maar als je dan twee keer de fout maakt terwijl de sectoren groen kleuren ben je in mijn ogen een uilskuiken.

Tuesday

#152
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 13:25:34
Klopt. Maar als je dan twee keer de fout maakt terwijl de sectoren groen kleuren ben je in mijn ogen een uilskuiken.
een sector kleurt pas groen als je m hebt afgerond. Je kunt nog zoveel paarse of groene sectoren hebben, je kunt altijd in de volgende een probleem krijgen. En om hem hierom een uilskuiken te noemen gaat sowieso wel erg ver

0634

Eens. Zie al jarenlang Mol-bashers op diverse fora. Tja, hij maakt wel eens een foutje, klopt helemaal, maar hij is verder een prima commentator. Zijn enthousiasme en hoge-fan-gehalte mag ik wel. Maar goed, ook dat is persoonlijk. Er zijn ook mensen die Sierd de Vos wel leuk vinden.

Perton

Ho, ho, ik wil niet weggezet worden als basher, ik heb het namelijk ook altijd over zijn positieve aspecten. De negatieve aspecten storen me echter zodanig dat ik wel kritiek geef op hem.

0634

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 14:09:35
Ho, ho, ik wil niet weggezet worden als basher, ik heb het namelijk ook altijd over zijn positieve aspecten. De negatieve aspecten storen me echter zodanig dat ik wel kritiek geef op hem.

Je bent gewoon een ordi-basher.  ;)

Nee, basher was misschien wat sterk, maar ik vind de kritiek op hem (volgens mij het complete f1.nl forum van vroeger) altijd wel opvallend, omdat ik hem juist altijd wel waardeer.

Perton

Ja, zo vind ik het dus weer opvallend dat ie nog zoveel fans heeft ;). Nee maar om het nog eens te herhalen: de positieve kwaliteiten van Mol zijn ook echt heel, heel geweldig, geen twijfel over. En die positieve kwaliteiten komen in mijn ogen heel erg naar boven drijven op het moment dat er een oud-coureur naast hem zit. Dan stopt Mol een beetje met zijn domme theorieën, omdat ie (onbewust?) weet dat ie toch wel op zijn plek gezet wordt als ie gaat lopen ouwehoeren. Daar zit het probleem, en mijn hekel aan Mol, 'em in, dat er nooit een reflectie is op zijn grove fouten (niet de kleine foutjes, die interesseren me niet) en hij dat gedrag dus ook niet aanpast.

Wings

Citaat van: Tuesday op 15 maart 2014 - 13:33:06
een sector kleurt pas groen als je m hebt afgerond. Je kunt nog zoveel paarse of groene sectoren hebben, je kunt altijd in de volgende een probleem krijgen. En om hem hierom een uilskuiken te noemen gaat sowieso wel erg ver

Ik zou het daar mee eens zijn als ik niet hardop afvroeg waarom Mol hem twee keer een probleem toebedeeld en Vettel gewoon up-tempo reed en in alle sectoren sneller was dan zijn eigen tijd. Dat duidt meestal niet op problemen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 14:44:41
Citaat van: Tuesday op 15 maart 2014 - 13:33:06
een sector kleurt pas groen als je m hebt afgerond. Je kunt nog zoveel paarse of groene sectoren hebben, je kunt altijd in de volgende een probleem krijgen. En om hem hierom een uilskuiken te noemen gaat sowieso wel erg ver

Ik zou het daar mee eens zijn als ik niet hardop afvroeg waarom Mol hem twee keer een probleem toebedeeld en Vettel gewoon up-tempo reed en in alle sectoren sneller was dan zijn eigen tijd. Dat duidt meestal niet op problemen.
1x was het Vettel en die liet toen wel degelijk een gat vallen voor zn volgende rondje. De andere keer was het niet Vettel maar Vergne en maak je dus zelf nog een fout. En dat terwijl je kritiek hebt op iemand die fouten maakt en m daarom zelfs n uilskuiken noemt.

Wings

Maar ook Vergne heeft geen problemen gekend dus wordt dezelfde fout op korte termijn gemaakt. Ondanks het detail blijft de strekking gelijk.

NielsD

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 14:44:41
Citaat van: Tuesday op 15 maart 2014 - 13:33:06
een sector kleurt pas groen als je m hebt afgerond. Je kunt nog zoveel paarse of groene sectoren hebben, je kunt altijd in de volgende een probleem krijgen. En om hem hierom een uilskuiken te noemen gaat sowieso wel erg ver

Ik zou het daar mee eens zijn als ik niet hardop afvroeg waarom Mol hem twee keer een probleem toebedeeld en Vettel gewoon up-tempo reed en in alle sectoren sneller was dan zijn eigen tijd. Dat duidt meestal niet op problemen.

Toch wel geinig dat Red Bull nu zelf ook zegt dat Vettel gewoon problemen had vandaag met de software van de motor, dat resulteerde in minder vermogen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Iets anders zou ik ook niet kunnen concluderen aan de hand van de uitslag maar dat is wat anders dan een reactie op basis van het motorgeluid.

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 15:08:18
Maar ook Vergne heeft geen problemen gekend dus wordt dezelfde fout op korte termijn gemaakt. Ondanks het detail blijft de strekking gelijk.
maar bij Vettel had ie gewoon gelijk, die stond bijna stil op de baan (voor F1 begrippen dan). Daar zegt ie 'hij heeft problemen, of hij zoekt ruimte'.  En bij Vergne reageerde hij omdat er ineens werd overgeschakeld naar hem en hij op een recht stuk rare stuurbewegingen maakte. Daarnaast zei ie er zelf direct bij 'of ik lul uit mn nek'.

Wings

Hoe dan ook, beiden keren was er niks aan de hand. We kunnen het lang en breed over de interpretatie van beelden en geluiden hebben ik denk dat we daar beiden niks mee opschieten en we er niet gaan uitkomen. Bovendien verandert één keer begrijpelijk het doel missen niks aan mijn mening dat over meer dan 20 jaren is gevormd. 

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 16:17:42
Hoe dan ook, beiden keren was er niks aan de hand. We kunnen het lang en breed over de interpretatie van beelden en geluiden hebben ik denk dat we daar beiden niks mee opschieten en we er niet gaan uitkomen. Bovendien verandert één keer begrijpelijk het doel missen niks aan mijn mening dat over meer dan 20 jaren is gevormd.
nee, maar hij is commentator en wordt geacht commentaar te geven op dit soort dingen. Dat jou dat niet aanstaat, dat kan, maar je moet wel een beetje redelijk blijven zeg.